تگزاس از حزب دموکرات MJ Hegar به صورت Cornyn; مین سارا گیدئون را به چالش خواهد Collins

بزرگنمایی این تصویر دموکرات سنای آمریکا نامزد MJ Hegar صحبت می کند برای هواداران در Austin, تگزاس, م

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

دموکرات سنای آمریکا نامزد MJ Hegar صحبت می کند برای هواداران در Austin, تگزاس, مارس. اریک گی/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریک گی/AP

نیروی هوایی مبارزه با جانباز محمدجواد Hegar روبرو خواهد شد جمهوریخواه وقت بهداشت ، John Cornyn پس از برنده شدن خود را دموکراتیک اولیه در تگزاس در حالی که مین دموکرات مجلس سارا Gideon امن حق به چالش کشیدن دولت را آسیب پذیر جمهوریخواه ایالت سوزان کالینز در ماه نوامبر.

در ضمن Ronny جکسون رئیس جمهور تهمت سابق پزشک خواهد بود که نامزد جمهوری خواه برای موفقیت بازنشستگی جمهوری خواه در کنگره مک Thornberry در شمال تگزاس.

این یک اولیه شب که همچنین منجر به یک شکست تحقیر آمیز برای جف جلسات سابق دادستان کل که مجبور شد توسط رئیس جمهور در سال 2018 است. او از دست داده به سابق دانشگاه آبرن مربی تیم فوتبال تامی Tuberville سیاسی نوچه که با این وجود لذت می برد مغلوب ساختن پیشی جستن پشتیبان گیری (نگاه کنید به داستان در اینجا).

در تگزاس Hegar کردم nod بیش از سیاه سناتور ایالت رویس غرب در یک مسابقه نزدیک برای نامزدی حزب دموکرات در دولت است که در مدت طولانی است که قرمز است که تحلیلگران می گویند در حالت سیاسی شار با توجه به تغییر.

حتی پس از Hegar یک خلبان هلی کوپتر که به ضرب گلوله کشته شد بیش از افغانستان در سال 2009 چهره یک نبرد دشوار در برابر Cornyn یک جمهوری خواه بی باک و 18 سال کهنه سنا.

همچنین در تگزاس جکسون که انصراف خود را از نامزدی برای جانبازان وزیر امور سال گذشته در میان اتهامات سوء استفاده از الکل و نادرست از داروهای تجویزی امن جمهوری خواه نامزدی در دولت 13th کنگره منطقه که شامل شهرهای زرد و ویچیتا فالز ،

رئیس جمهور توییتی ستایش او نوشته: "Ronny خواهد بود فوق العاده کنگره - نمایندگی خواهد کرد فوق العاده مردم از ایالت تگزاس و ایالات متحده آمریکا بسیار خوبی است. به شما افتخار Ronny!!!"

جکسون است که مورد علاقه برای پیروزی در انتخابات ماه نوامبر در آنچه که در نظر گرفته میان جمهوری خواه مناطق در ایالات متحده او امیدوار است برای موفقیت Thornberry که برگزار می شود صندلی برای یک ربع قرن.

در مین Gideon لبه پیشرو لابی بتسی شیرین و وکیل Bre کیدمن برای این فرصت را به چالش کالینز در ماه نوامبر.

"پس از 24 سال در واشنگتن سناتور کالینز است که سیستم های شکسته قرار دادن منافع خاص و حزب سیاسی و Mainers آن را می دانم و آن را احساس کنید" جدعون گفت: "در سخنرانی پذیرش خود را در Facebook.

با حمایت قوی از گروه دموکرات در داخل و خارج دولت Gideon شده است قادر به افزایش قابل توجهی در جنگ قفسه سینه. او را نیز از لبه به خارج کالینز در نظر سنجی های اخیر.

کالینز دیده می شود به عنوان یکی از معدود وزش جمهوری خواهان در سنا است و اغلب به نظر می رسید تمایلی به برگشت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت سیاست تنها به نهایت رای با کاخ سفید است.

مهمترین کالینز در نظر گرفته شده امکان چرخش رای در مورد اینکه آیا برای تبرئه مغلوب ساختن پیشی جستن در طول استیضاح محاکمه. در نهایت او رای دادند در مقابل دو خانه مقالات استیضاح گفت: او فکر کرد که رئیس جمهور آموخته بود "یک درس بزرگ" بیش از این مصیبت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن