نوجوان محکوم به حول کودک از بالای لندن موزه

لندن - یک بیمار روانی 18 ساله که گفته شد به یک لبخند بزرگ بر روی صورت خود را پس از پرتاب 6-year-old boy کردن ط

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399

لندن - یک بیمار روانی 18 ساله که گفته شد به یک لبخند بزرگ بر روی صورت خود را پس از پرتاب 6-year-old boy کردن طبقه 10 پلت فرم مشاهده در تیت مدرن لندن گالری هنر را صرف حداقل 15 سال در زندان اقدام به قتل - و ممکن است هرگز منتشر خواهد شد یک قاضی روز جمعه گفت.

Jonty شجاعت از پر جمعیت در غرب لندن بستری شده در دسامبر که او پرتاب پسر کردن بالکن. فرانسه کودک که شناسایی شد جان سالم به 100 پا (30 متر) سقوط اما دچار صدمات فاجعه بار از جمله خونریزی در مغز می شود. او باقی مانده است در یک صندلی چرخدار و نیازهای round-the-clock مراقبت.

"ترس او (قربانی) باید تجربه d و ترسناک پدر و مادر خود را احساس فراتر از تخیل" مرکزی گفت: قاضی دادگاه کیفری Maura McGowan. "شما تا به حال در نظر گرفته شده برای کشتن کسی که بعد. شما تقریبا کشته شدند که 6 سال."

McGowan اذعان متخصص شواهدی وجود دارد که شجاعت ارائه "قبر و فوری خطر است."

"شما صرف بیشتر - اگر نه همه - از زندگی خود بازداشت شده اند. ... شما هرگز ممکن است منتشر شد," او گفت:.

شجاعت تماشا جلسه 20 دقیقه شنوایی از طریق لینک ویدئو از Broadmoor بیمارستان. او نشسته impassively و گاهی اوقات قرار داده و دست خود را در پشت سر خود را.

فضای منطقه مشاهده و یک نوار پشت بام نشستن در بالای تیت مدرن است که بریتانیا در گالری ملی بین المللی هنر مدرن. بازدید کنندگان به تراس باز رایگان دریافت دیدگاه های پانوراما از پایتخت بریتانیا است.

شجاعت stalked قربانیان بالقوه قبل از اهدای پسر و بیش از نرده پس از کودک تا به حال قلم کمی جلوتر از خانواده اش.

بسته دوربین فیلم Aug. 4 حمله نشان داد شجاعت پشتوانه دور از نرده.

"او می تواند دیده می شود به لبخند زدن با سلاح های خود را مطرح. در یک نقطه به نظر می رسد او به بی اعتنایی و خنده." دادستان دیانا موبائل lg گفت. او گفت: او پدر پسر و گفت: "Yes, I am mad."

خانواده به فرانسه بازگشت و حضور نداشت روز جمعه شنوایی.

"کلمات نمی توانند بیان وحشت و ترس اقدامات خود را آورده اند تا بر ما و پسر ما که در حال حاضر شش ماه است تعجب که چرا او را در بیمارستان" پدر و مادر این پسر در بیانیه ای گفت. "چگونه می تواند او را نمی بینم در هر غریبه بالقوه 'تبه کار" چه کسی می تواند او را بسیار زیاد و درد و رنج است؟"

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن