فرار مالیاتی ایجاد شده برای تورنتو را در معرض خطر زنده-سالن های موسیقی

سالن موسیقی زنده در حال حاضر ضربه سخت تعطیلی به عنوان یک نتیجه از COVID-19 شده اند پرتاب تاسیسات در قالب یک پی

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399

سالن موسیقی زنده در حال حاضر ضربه سخت تعطیلی به عنوان یک نتیجه از COVID-19 شده اند پرتاب تاسیسات در قالب یک پیشنهاد برای کاهش ملک تجاری مالیات 50 درصد است.

"اگر شما فکر می کنید این کار مهم بود که قبل از COVID آن را کاملا ضروری است در حال حاضر. آنچه ما شنیده ایم از محل صاحبان این است که وجود یک خطر واقعی است که بیرون آمدن از COVID ما می توانیم ده ها تن از محل تعطیلی" گفت: عضو شورا جو Cressy صندلی از تورنتو موسیقی کمیته مشورتی که به اتفاق آرا تایید طرح توسط کارکنان شهرستان.

"اگر موسیقی زنده توسط مرکزی به روح و پویایی شهر امکان از دست دادن ده ها تن از مکانهای است که به سادگی نمی خوشایند" Cressy گفت: با اضافه کردن یک طرح نجات برای صنعت در حال حاضر در جریان یک سال قبل از این ویروس رخ داد.

یک شهر گزارش کارکنان اشاره کرد: "سالن موسیقی زنده در میان اولین کسب و کار تحت تاثیر COVID و انتظار می رود که آنها را در میان آخرین به دیدن 'عادی' عملیات کسب و کار و درآمد بازگشت."

بر اساس این طرح یک زیر کلاس از مالیات بر اموال عبور در 50 درصد کاهش به صاحب ملک می توان برای ساختمان های که در آن موسیقی زنده انجام شده است. این خواص را برای دیدار با معیارهای اکید از جمله داشتن زیرساخت های چنین به عنوان یک مرحله و یک سیستم صوتی حداقل 144 روز از عملکرد سالانه و غرامت پرداخت شده به اجرا.

"ما نمی خواهیم یک سناریو به موجب آن یک نوار می تواند میزبان یک هفته پوشش باند و ناگهان ادعا می کنند آنها موسیقی زنده از محل برگزاری" Cressy گفت.

کاهش مالیات است که اعمال می شود به حدود 60 سالن خواهد بود عطف به ماسبق به Jan. 1 خواهد بود و دائم Cressy اشاره کرد.

سالن موسیقی زنده بودند و در حال حاضر تحت فشار قابل توجهی حتی قبل از این بیماری همه گیر به دلیل افزایش املاک و مستغلات ارزش که رانده اند تا تجاری مالیات بر خواص آن Cressy اشاره کرد.

کارکنان شهرستان برآورد 95 درصد از محل برگزاری موسیقی زنده اپراتورها در حال مستاجران و این پیشنهاد در واقع ممکن است تشویق سالن های جدید برای باز کردن با ارائه تخفیف مالیاتی به صاحبان اموال او اضافه شده است.

"امید ما خواهد بود که این نه تنها کمک به صرفه جویی در سالن بلکه کمک می کند تا برای تشویق به سالن های جدید برای باز کردن آن را بیشتر از نظر مالی قابل دوام" Cressy گفت.

مالیات طرح امداد است که شبیه به یک به تصویب رسید توسط شهر آستین تگزاس — که صورتحساب خود را به عنوان پایتخت موسیقی زنده جهان با بیش از 100 سالن های بزرگ و سالانه حوادث مانند جنوب غربی جشنواره موسیقی.

از $2 میلیون هزینه خواهد بود در سراسر تورنتو کل ملک تجاری-پایه مالیاتی Cressy گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

این طرح را به شورای شهر در هر ماه ژوئن یا جولای و Cressy گفت: او معتقد است که آن را به حمایت از شهردار John Tory که علنا حمایت خود را برای این شهر زندگی می کنند صنعت موسیقی و معاون شهرداران مایکل تامپسون و آنا Bailao که هر دو از اعضای موسیقی کمیته مشورتی.

"من مطمئن هستم که شورای پشتیبانی خواهد کرد. این اندازه گیری" Cressy گفت.

بروس DeMara یک تورنتو مبتنی بر فرهنگ گزارشگر برای ستاره. او در توییتر دنبال: @bdemara


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن