شک در Ahmaud Arbery تیراندازی ارائه شده برای کمک به مقابله با متجاوز بالقوه

نیوبرانزویک.—دو ماه قبل از Ahmaud Arbery بود به ضرب گلوله در Glynn County, Ga., یک افسر پلیس وجود دارد با ارسا

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399

نیوبرانزویک.—دو ماه قبل از Ahmaud Arbery بود به ضرب گلوله در Glynn County, Ga., یک افسر پلیس وجود دارد با ارسال یک متن به یک صاحب ملک بود که نگران تکرار خاطی حوادث یک وکیل برای صاحب خانه در روز جمعه گفت.

افسر ارائه شماره تلفن در نزدیکی ساکن گفتن مالک به تماس با آن بعد از زمان خود حرکت-سنجش از دوربین های امنیتی whirred به عمل است.

که ساکن گرگوری McMichael بازنشسته محقق در محلی دفتر دادستان منطقه هرگز دریافت تماس از مالک درخواست برای کمک. اما این ماه McMichael و پسرش بازداشت شدند اتهام قتل پس از تعقیب و پس از آن مواجه Arbery بود که سیاه در خیابان های جنوب شرقی گرجستان محله Feb. 23. این McMichaels سفید و کشتار به راه انداخته است طوفان از تظاهرات سراسر کشور.

چارلی بیلی ارشد سابق دستیار دادستان منطقه در Fulton County, Ga., گفت: آن را بسیار نامنظم برای یک آژانس پلیس توصیه می شود که یک فرد چه کسی بود و نه فعال در اجرای قانون برای پاسخ به یک پتانسیل جرم و جنایت است.

"من شنیده ام در زمان من به عنوان دادستان از پلیس و بسیج غیر نظامی برای انجام کاری که پلیس در حال سوگند به انجام" گفت: Bailey سابق نامزد حزب دموکرات برای دولت و دادستان کل. "تو قرار نیست به غیر نظامیان اقدام به عنوان پلیس."

لحظات قبل از McMichaels تعقیب Arbery او تا به حال دیده شده است در دوربین داخل ملک صاحب خانه که در حال ساخت بود. McMichael, 64 بعدها به پلیس گفت که او تعقیب Arbery, 25, چرا که او فکر Arbery بود مشکوک در یک رشته نمیتوانیم در این منطقه است.

پس از مصرف کردن حساب خود از تیراندازی مرگ افسران منتشر شد McMichael و پسرش, تراویس McMichael, 34. آنها دستگیر شدند و بیش از دو ماه بعد پس از گرجستان دفتر تحقیقات صورت گرفت بیش از این مورد است.

جدید جزئیات از پیام های متنی از یک افسر پلیس اولین گزارش روز شنبه توسط Atlanta Journal-Constitution تایید شد توسط J. الیزابت Graddy وکیل برای صاحب ملک لری فارسی. Graddy ارائه یک تصویر از یک پیام متنی ارسال به مشتری Dec. 20 سه روز پس از یکی از سراسیمگی از تجاوز حوادث در انگلیسی اموال در Glynn شهرستان محلات از Satilla سواحل.

متن پیام او شد و فرستاده شده به زبان انگلیسی توسط یک "افسر راش" و شناسایی گرگوری McMichael که Glynn شهرستان افسر پلیس در سال 1980 به عنوان بازنشسته و اجرای قانون است. او شامل McMichael شماره تلفن توضیح داد که McMichael "گفت: لطفا تماس بگیرید و او را روز یا شب هنگامی که شما اقدام دوربین خود را."

Graddy شناسایی فردی که با ارسال این متن به عنوان یک افسر در Glynn County police force اما گفت که او نمی دانست که نام او. نه McMichael است که برگزار می شود و بدون پیوند و نه یک سخنگوی وزارت رسیده باشد می تواند از نظر جمعه شب.

وحی خاص است را بیشتر موشکافی بر نیروی پلیس محلی که به نظر می رسد به bungled تیراندازی تحقیقات و دارای یک رکورد از گذشته مشکلات از جمله ادعای coverups و سوء دیگر. دولت دادستان کل خواسته است وزارت دادگستری برای شروع یک جارو تحقیقات در این مورد.

در شب جمعه, S. Lee مریت یک وکیل برای Arbery خانواده به نام افسر که با ارسال متن و "همه طرف های شرکت کننده" به بازداشت شود. "ما اعتقاد داریم که این ارتباطات deputized یک گروه از مردان جوان تمرين نکرده در Satilla سواحل جامعه به شکار کردن مظنون به سوء باعث حوادث Feb. 23, 2020," او گفت: با اشاره به کشتار.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

زبان انگلیسی را به دوربین های ویدئویی ضبط شده مردم راه رفتن بر روی اموال خود را بیش از چند ماه. چند تا از فیلم به نظر می رسد برای نشان دادن همان جوان آفریقایی-آمریکایی ، وکلای Arbery را تایید نمی کند که او در هر یک از فیلم های ضبط شده با این استثنا از یک نظارت تصویری گرفته شده در لحظات قبل از او کشته شد.

Graddy به ذکر است که هیچ ملک گرفته شده در هر یک از این حوادث دستگیر شده است ، او گفت که به زبان انگلیسی است که مبارزه با یک بیماری جدی متوجه نیست که افسر فرستاده بود به او پیام دسامبر تا جمعه.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب