فولاد و یا در خانه ماسک علامت یک تغییر عمده در تفکر

بروکسل - فکر می کنم در مورد Hannibal Lecter از کرال آدم خوار در "سکوت بره ها." یا Jason Voorhees, هاکی ماسک-پو

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399

بروکسل - فکر می کنم در مورد Hannibal Lecter از کرال آدم خوار در "سکوت بره ها." یا Jason Voorhees, هاکی ماسک-پوشیدن قاتل در "جمعه 13th" slasher سری فیلم است.

قبل از شیوع کروناویروس ناگهان مختل معیشت میلیون ها نفر از مردم چشم از ماسک های فرسوده در فضاهای عمومی در جهان غرب مصرانه خواست تا عکس از بدخواه دلقک و وحشتناک داستانی خائنانی.

حتی بدتر در خیابان های پاریس و لندن و یا بروکسل ماسک-پوشیدن — طولانی-پذیرش و اندازه گیری در برخی از شهرها که اغلب باعث ناخرسندی و احساس وحشت و نگرانی های مربوط به زندگی واقعی پس از سانحه خونریزی هماهنگ با balaclava-led کماندوهای از گروه های افراطی.

فرانسه ممنوع پوشیدن کامل حجاب در اماکن عمومی در سال 2011 در بخش چون دولت گفت: در صورت پوشش نقض ملت سکولار و ارزش های قبل از COVID-19 pandemic شکل گرفت.

اما در این فضا از چند هفته این بهار, این روایت شده است وارونه. ماسک ها در همه جا و حمل جدید معنی مثبت.

"ماسک در ابتدا, است, اضطراب, القا," Franck Cochoy استاد جامعه شناسی در دانشگاه تولوز Jean Jaures گفت: در یک مصاحبه تلفنی. "هنگامی که مردم آنها را دیدم که در خیابان آن را احساس مانند آنها در مواجهه با تهدید این بیماری است. امروز آنچه که مردم در پیدا کردن ترسناک است و نه داشتن ماسک. ماسک تبدیل شده اند تسکین دهنده اشیاء."

پس از منع شهروندان از پوشیدن صورت را پوشش می دهد در طول مراحل اولیه این بیماری همه گیر بسیاری از دولت ها در حال حاضر توصیه می کنند و یا حتی استفاده از آنها اجباری به عنوان آنها سعی کنید به سرعت گسترش ویروس.

Cochoy است شگفت زده چگونه به سرعت مردم به تصویب رسید ماسک. با یک تیم از محققان او به بررسی استفاده از آنها در طول بحران بهداشت و درمان مورد نقد بیش از یک هزار و شهادت.

او گفت: ماسک ایجاد نوع جدیدی از نابرابری های اجتماعی "اجتماعی تقسیم بین کسانی که ماسک و کسانی که نمی کنند."

"افرادی که نمی باید ماسک احساس برهنه," او گفت:.

در شروع این بیماری همه گیر نبود از ماسک باعث شد بسیاری از مردم به توسل به راه حل های خانگی. اگر چه متخصصان پزشکی می گویند حفاظت از آنها ارائه نشده است ایده آل دست گردد ماسک را تبدیل به یک ضربه و تکه های کوچک پارچه پوشش بینی و دهان در حال حاضر اجتماعی نشانگر مانند هر قطعه دیگر از لباس.

در glitzy شانزه لیزه خیابان در پاریس هنگامی که خریداران اجازه داده شد در خیابان ها پس از دو ماه از دقیق مستند یک زن sported یک ماسک سیاه با سفید Chanel نوشته.

در بروکسل در داخل یک مغازه کوچک فروش میوه های آلی و سبزیجات محبوب با اصطلاح "غیرمتعارف-بورژوا" شهرنشینان دست گردد ماسک آمده در هزاران طرح و یک رنگین کمان از رنگ. چند صد متر پایین جاده, مردم در حال اجرا errands در یک زنجیره سوپر مارکت بیشتر می پوشند فولاد یکبار مصرف نسخه از ماسک — یکی از در دسترس برای کمتر از یک یورو در داروخانه ها — با هیچ زیبایی پخش در همه.

ونسا Colignon یک پارچه و طراح مد مستقر در بروکسل درگیر شده است برای سال ها در صفر-زباله های پروژه با استفاده از طبیعی و یا بازیافت مواد از پایدار تولید کنندگان محلی است. آن را روزانه نزد ارزان یکبار مصرف دستکش و ماسک دور انداخته در خیابان از محله که او را متقاعد به شروع تولید خود را در طول بحران بهداشت و درمان.

"من انتظار می رود دولت به توسعه قابل استفاده مجدد ماسک و دستکش," او گفت: نا امید با درک عدم تعهد پایدار ماسک تولید از بلژیک مقامات.

"اولویت باید به می گویند: " ما نمی ماسک یکبار مصرف دیگر'," او اضافه شده است.

Cochoy فکر می کند این دوگانگی بین دست گردد و فولاد ماسک ارائه می دهد یک پیش نمایش از این روند است که شکل زندگی پس از COVID-19 حامیان توسعه پایدار مواجه خاموش در برابر "رشد در تمام هزینه های" استراتژی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"این شگفت انگیز است. این دو نوع از ماسک در حال حمل صداها برای پست-coronavirus جهان," او گفت:. "در یک طرف فولاد ماسک تجسم مدرن جهانی که در آن همه چیز استاندارد است و با تمام مزایا و ناراحتی. خود را قدرت تصفیه بالا و قابل اندازه گیری و خبره اما آنها از خارج از کشور در ظروف کربن-شارژ و یکبار مصرف. با نسخه های خانگی, ما بازگشت به فرم کمتر کارآمد اما همچنین در بازار غیر پایدار اقتصاد است."

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن