دیوان عالی کشور به رئیس جمهور قدرت را به آتش کلیدی سازمان مستقل رئیس

بزرگنمایی این تصویر J. Scott Applewhite/AP دیوان عالی ایالات متحده حکم داد که روز شنبه رئیس جمه

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399
The bronze doors of the Supreme Court
بزرگنمایی این تصویر
J. Scott Applewhite/AP

دیوان عالی ایالات متحده حکم داد که روز شنبه رئیس جمهور می تواند آتش سوزی در خواهد سر از مصرف کننده حمایت مالی اداره مستقل آژانس کنگره ایجاد شده در سال 2010 برای محافظت از مصرف کنندگان از موارد نقض حقوق بشر در بانکداری و خدمات مالی صنعت نقض حقوق بشر که منجر به 2008 بحران مالی. اما دادگاه دست نخورده باقی مانده و بقیه از اساسنامه است که ایجاد این سازمان است.

به منظور اطمینان از CFPB استقلال, قانون ایجاد سازمان به نام برای آن به رهبری یک مدیر تایید توسط سنا که در خدمت یک دوره پنج ساله و کسی که تنها می تواند از اخراج برای تخلفات ناکارآمدی و یا غفلت از وظیفه.

که مستقل از ساختار به چالش کشیده شد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و یک شرکت بود که در حال بررسی توسط CFPB برای گمراه شیوه های مالی. هر دو ادعا کرد که محدودیت رئیس جمهور قدرت را به آتش آژانس سر شد بر خلاف قانون اساسی و امروز دیوان عالی کشور موافقت کردند.

این تصمیم را یک پیروزی برای رئیس جمهور تهمت و برای نیروهای در جامعه کسب و کار است که مدت ها به دنبال اصلاح بادبان مستقل از سازمان های نظارتی از CFPB به multimember رهبری سازمان در میان آنها کمیسیون بورس و اوراق بهادار فدرال رزرو مدیره کمیسیون ارتباطات فدرال و بسیاری از بیشتر.

اما دادگاه نمی تواند به عنوان دور به عنوان رقبای بود می خواست محدود کردن تصمیم به تک-مدیر ساختار CFPB.

وجود دارد, البته, دیگر نظارتی آژانس های فدرال تنها با یک مدیر از جمله اداره تامین اجتماعی. و آن را به طور کامل روشن نیست از تصمیم گیری که آیا استقلال از این دیگر تنها-مدیر سازمان در حال حاضر می تواند در پرتاب شک به عنوان به خوبی.

و نه آن را روشن کند که آیا این تصمیم واقعا محدود است فقط به CFPB و احتمالا یک زن و شوهر از دیگر تک-مدیر سازمان و یا اینکه آیا شنبه تصمیم اولین گام توسط دادگاه محافظه کار اکثریت در یک جنگ صلیبی به یک آرایه وسیعی از سازمان ها از خود استقلال و آنها را مسخر رئیس جمهور.

به عنوان وکیل پل کلمنت که در دفاع از ساختار CFPB در دادگاه قرار داده و آن را در اوایل سال جاری "مسئله در این مورد این است که مانند موضوع در ژاکت که اگر شما شروع به عمل کشیدن بر روی آن و شما زحمت در آن به اندازه کافی سخت تمام ژاکت برگشت می آید" و ژاکت در این مورد گفت این است که "تمامیت مستقل ادارات کل سوپ الفبا از سازمان."

روز دوشنبه دادگاه عالی تصمیم گیری است اولین chink در مستقل زره از آن سازمان پس از سال 1933 زمانی که رئیس جمهور فرانکلین روزولت سعی در آتش ویلیام هامفری یکی از پنج کمیسیون در کمیسیون تجارت فدرال. روزولت ندارد مشکل با هامفری عملکرد شغلی. تنها دلیل برای شلیک شد که همفری منصوب شده بود توسط رئيس جمهور قبلی جمهوری خواه هربرت هوور و محافظه کار که مخالف با روزولت سیاست views.

چرا که FTC تا به حال نظارت بر بسیاری از مترقی قرارداد جدید سیاست روزولت می خواستم هامفری به جای خود منصوب.

دیوان عالی کشور در سال 1935 حکومت به اتفاق آرا که رئیس جمهور نمی تواند اخراج FTC کمیسیون راه او می تواند خود را در کابینه و یا دیگر اعضای دولت او. دادگاه گفت که کنگره ایجاد کرده بود FTC به انجام شبه قضایی و شبه قانونی توابع و در نتیجه در نظر گرفته شده آن را به لحاظ سیاسی مستقل است. این هامفری تصمیم گیری شده است مجددا بر ده ها بار پس از آن تصمیم گرفته شد 85 سال پیش.

اما دیوان عالی کشور روز دوشنبه در یک خط در شن و ماسه بیش از ساختار CFPB.

اولین سنا تایید مدیر CFPB شد ریچارد Cordray یک اوباما منصوب که در پایین پا در نوامبر سال 2017 بیش از یک سال از او تعیین شده دوره پنج ساله. اگر چه این قانون ایجاد سازمان تعیین معاون برای بیش تهمت قرار داده و خود را OMB مدیر میک Mulvaney مسئول این سازمان و پس از Mulvaney شد کاخ سفید رئیس ستاد رئیس جمهور نامزد کتی Kraninger. او را به ریاست این سازمان از ماه دسامبر سال 2018 است.

Kraninger خواهد بود به احتمال زیاد جایگزین اگر سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن رئیس جمهور می شود. بنابراین در آن حس دوشنبه تصمیم می تواند تا پایان ساخت این آژانس بیشتر پاسخگو برای اولین بار به مغلوب ساختن پیشی جستن و سپس به بایدن ، یا کنگره می تواند ایجاد یک multimember هیئت مدیره برای اجرای آژانس شبیه به ساختار کمیسیون از بسیاری از سازمان های دیگر.

این CFPB تا به حال دو نقش که آن را در سال 2010. یکی بود برای قرار دادن در یک ساختار نظارتی که جلوگیری از این نوع از فروپاشی مالی رخ داده است که در سال 2008 از "همیشه اتفاق می افتد دوباره" Cordray گفت. دیگر برای محافظت از مصرف کنندگان است.

هنگامی که در محل دفتر نقل مکان کرد و به شدت به محافظت از مصرف کنندگان از بد بازیگران در خدمات مالی و بانکی بخش. یک مثال بود سرکوب ولز فارگو. بانک مواجه جریمه های سنگین برای ایجاد حدود 3.5 میلیون جعلی واریز به حساب و کارت های اعتباری در نامهای از مردم که نه اجازه آنها و برای نادرست repossessing اتومبیل از پرسنل نظامی است. همچنین در CFPB مناظر: لایحه جمع telemarketers و دیگران را متهم به گمراه کردن مصرف کنندگان است.

در میان کسانی رو موشکافی شد Seila یک شرکت حقوقی در کالیفرنیا بود که تحت بررسی بیش از اتهامات که آن را شارژ مصرف کنندگان غیر قانونی هزینه در صف مقابل برای بدهی خدمات امدادی و به اتهام فریب مصرف کنندگان در مورد آن دسته از خدمات با تبلیغات گمراه کننده و مواد بازاریابی.

این CFPB به عنوان بخشی از تحقیقات خود را صادر کرد نامه ای به Seila خواستار برخی از اسناد و مدارک. این شرکت حاضر به پیروی رقیب که ساختار این سازمان بر خلاف قانون اساسی است.

در پایین دادگاه Seila از دست داد و به دادگاه تجدید نظر به دیوان عالی کشور حمایت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. به طور معمول وزارت دادگستری در دفاع از آژانس های فدرال در مواجهه با چالش های قانونی. اما زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت حاضر به دفاع از این سازمان اقدام و یا ساختار است که کنگره ایجاد شده برای آژانس دیوان عالی کشور منصوب رئوف و محافظه کار یک وکیل است که در خدمت به عنوان وکیل به طور کلی در دوم جورج دبلیو بوش به استدلال می کنند از طرف CFPB.

در دفاع از آژانس ساختار کلمنت اشاره کرد که هیچ چیز وجود دارد در قانون اساسی در مورد رئیس جمهور قدرت را به خلاص شدن از افسران که تایید شده توسط مجلس سنا. فدرال رزرو هیئت مدیره او اشاره کرد که "به عنوان مثال بزرگ چرا کنگره تحمیل این نوع از محدودیت" بنابراین به عنوان برای محافظت از برخی از مهم ترین نهادهای "از بی ثباتی سیاسی crosscurrents."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب