دیوان عالی کشور پاک راه را برای اجرای فدرال زندانی

TERRE HAUTE Ind. - دیوان عالی کشور بامداد سهشنبه پاک راه را برای از سرگیری اعدام از زندان فدرال زندانیان, حذف

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399

TERRE HAUTE Ind. - دیوان عالی کشور بامداد سهشنبه پاک راه را برای از سرگیری اعدام از زندان فدرال زندانیان, حذف hold قرار می گیرد ساعت قبل توسط یک قاضی دادگاه. اما معلوم بود که اولین اعدام انجام خواهد شد.

قضات رای به اجازه می دهد اولین اعدام در سطح فدرال از سال 2003 برای ادامه در زندان فدرال در ترر هوت ایندیانا.

Daniel Lee Lewis برنامه ریزی شده بود برای دریافت یک دوز کشنده قدرتمند آرام بخش پنتوباربیتال در 4 p. m. EDT دوشنبه. اما دادگاه به منظور جلوگیری از لی, اعدام, صادر, صبح روز دوشنبه توسط ایالات متحده در منطقه قاضی تانیا Chutkan باقی مانده در محل.

یک دادگاه تجدید نظر فدرال در واشنگتن حاضر مغلوب ساختن پیشی جستن دولت درخواست در مرحله قبل از دادگاه عالی عمل کرده است. هنوز لی وکلا گفت: اعدام نمی تواند رو به جلو پس از نیمه شب تحت قوانین فدرال.

دو اعدام های برنامه ریزی شده در این هفته Wesley Persian Purkey در روز چهارشنبه و داستین لی Honken در روز جمعه.

یک چهارم مرد, کیت Dwayne نلسون برنامه ریزی شده است به اجرا در آوردند.

این شکستن به روز رسانی اخبار. شانزده وزیر جدید کابینه افغانستان شرح زیر است.

ایالات متحده منطقه قاضی روز دوشنبه دستور جدید تاخیر در فدرال اعدام ساعت قبل از اولین تزریق کشنده قرار بود انجام شده در یک زندان فدرال در ایندیانا است. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بلافاصله به دادگاه تجدید نظر به دادگاه بالاتر پرسیدن که این اعدامها به جلو حرکت می کند.

ایالات متحده منطقه قاضی تانیا Chutkan وجود دارد گفت: هنوز مسائل حقوقی برای حل و فصل و این که "مردم است نه خدمت کوتاه-اتصال مشروع روند قضایی." اعدام تحت فشار قرار دادند توسط دولت خواهد بود که برای اولین بار انجام شده در سطح فدرال از سال 2003.

Chutkan گفت: زندانیان باید با ارائه مدارک و شواهد نشان می دهد که دولت برنامه ای برای استفاده از تنها پنتوباربیتال به انجام اعدام "یک unconstitutionally قابل توجهی خطر جدی درد است."

Chutkan گفت: زندانیان تولید شواهدی وجود دارد که در دیگر اعدام زندانیان که داده شدند پنتوباربیتال دچار "فلش ادم ریوی" که او گفت: تداخل با تنفس و تولید احساس غرق شدن و اختناق.

زندانیان را شناسایی کرده اند از جمله استفاده از مواد مخدر و یا ضد اضطراب دارو در شروع این روش و یا روش های مختلف در دسترس نباشد یک شلیک تیم ملی Chutkan گفت.

وزارت دادگستری به دادگاه تجدید نظر به دادگاه ایالات متحده از درخواست های خود برای ناحیه کلمبیا مدار.

و اداره زندانها ادامه داد: با آماده سازی به منظور حرکت رو به جلو باید اقامت برداشته شود. مرد میله میله برای اجرای دانیل دی لوئیس لی تا به حال دسترسی به, اجتماعی, بازدید کنندگان, بازدید با مشاور معنوی شده است و مجاز به دریافت ایمیل, زندان, مقامات گفت. او شده است به طور مداوم تحت نظارت بر کارکنان. شاهدان برای لی انتظار می رود عبارتند از سه نفر از اعضای خانواده خود را وکیل و مشاور معنوی.

جدید برگزاری یک روز پس از یک دادگاه تجدید نظر فدرال برداشته نگه دارید در اجرای لی از یوکان, اوکلاهما که برنامه ریزی شده بود برای 4 p. m. EDT روز دوشنبه در زندان فدرال در ترر هوت ایندیانا. او به اعدام محکوم شده در آرکانزاس از سال 1996 قتل فروشنده اسلحه ویلیام Mueller, همسرش, نانسی و او 8 سال پدر سارا پاول.

"دولت تلاش کرده است برای شخم زدن به جلو با این اعدامها با وجود بسیاری از سوالات پاسخ داده نشده در مورد قانونی بودن آن جدید اجرای پروتکل" گفت: Shawn نولان یکی از وکلای مدافع برای مردان فدرال روبرو اعدام است.

لی اعدام بود که پس از انجام یک دادگاه تجدید نظر فدرال برداشته دستور روز یکشنبه که قرار داده شده است در محل هفته گذشته پس از برخی از اعضای قربانیان خانواده استدلال آنها می تواند قرار داده در معرض خطر بالا برای coronavirus اگر آنها تا به حال به سفر برای شرکت در. خانواده در روز دوشنبه دادگاه تجدید نظر به دیوان عالی کشور.

تصمیم به حرکت به جلو با اعدام-و دو نفر دیگر را برنامه ریزی شده در هفته بعد -- در طول بهداشت جهانی همه گیر است که بیش از کشته 135,000 مردم در ایالات متحده است ravaging زندانهای سراسر کشور به خود جلب کرد موشکافی از حقوق مدنی گروه و همچنین خانواده لی قربانیان.

منتقدان استدلال می کنند که دولت در حال ایجاد یک غیر ضروری و تولید ضرورت سیاسی به دست آورید. این تحولات نیز به احتمال زیاد برای اضافه کردن یک جبهه جدید ملی به گفتگو در مورد عدالت کیفری اصلاحات در سرب تا سال 2020 انتخابات است.

ضد مجازات اعدام معترضان شروع به جمع آوری در ترر هوت در روز دوشنبه. سازمان ابراهیم Bonowitz سوار یک ون را از طریق شهرستان با ثبت نام مزین در کنار یک تریلر است که خواندن ""توقف اعدامها در حال حاضر!"

به دلیل coronavirus نگرانی Bonowitz گفت: خود را از مجازات اعدام اقدام نبود تشویق دیگران به نشان می دهد تا. بیش از چند ده معترضان شد و انتظار می رود برای پیوستن به او.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"آن را نمادین" Bonowitz گفت: در مورد تظاهرات. "ما فقط در اینجا بگویم که این اشتباه است."

در مصاحبه ای با آسوشیتد پرس در هفته گذشته دادستان کل ویلیام Barr گفت: وزارت دادگستری موظف است به انجام احکام اعمال شده توسط دادگاه ها از جمله مجازات اعدام و به یک معنا از بسته شدن به قربانیان و کسانی که در جوامع که در آن قتل اتفاق افتاده است.

اما بستگان کشته شدگان توسط لی به شدت مخالف این ایده است. آنها می خواستند به حال برای مقابله با هر گونه مشاجره شد که در آن در حال انجام است از طرف آنها.

"برای ما این موضوع وجود دارد و گفت:" این نمی شود انجام می شود به نام ما; ما نمی خواهیم این'" گفت: نسبت مونیکا Veillette.

بستگان خواهد بود سفر هزاران مایل و شاهد اعدام در یک اتاق کوچک که در آن اجتماعی فاصله توصیه می شود برای جلوگیری از ویروس' گسترش است تقریبا غیر ممکن است. یک وکیل برای اعضای خانواده که اعتراض به اعدام گفت: آنها تا به حال سفر به ایندیانا که از صبح روز دوشنبه.

فدرال سیستم زندان تلاش کرده است در ماه های اخیر برای جلوگیری از انفجار تعدادی از coronavirus موارد پشت میله های زندان. وجود دارد در حال حاضر چهار تأييد coronavirus موارد در میان زندانیان در ترر هوت زندان با توجه به آمار فدرال و یک زندانی در آنجا درگذشت.

Barr گفت: او معتقد است که اداره زندانها می تواند "انجام این اعدامها بدون اینکه در خطر است." آژانس قرار داده و تعدادی از دیگر اقدامات صورت گرفته از جمله درجه حرارت چک و نیاز به شاهد به پوشیدن ماسک.

اما روز یکشنبه وزارت دادگستری فاش کرد که یک عضو هیات درگیر در آماده سازی برای اعدام تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus اما گفت که او تا به حال شده است در اجرای اتاق و تا به حال در تماس با هر کسی در تیم تخصصی فرستاده شده برای رسیدگی به اعدام است.

به سه نفر برنامه ریزی شده برای اجرا در این هفته برنامه ریزی شده بود به مرگ قرار داده که بار اعلام کرد دولت فدرال خواهد از سرگیری اعدام در سال گذشته پایان رسمی مهلت قانونی فدرال مجازات اعدام به عنوان موضوع فروکش از حوزه عمومی است. یک چهارم انسان برنامه ریزی شده است برای قرار دادن به مرگ در ماه اوت است.

اعدام در سطح فدرال شده اند نادر و دولت قرار داده است به مرگ تنها سه متهم پس از بازسازی فدرال مجازات اعدام در سال 1988 — اخیرا در سال 2003 زمانی که لوئیس جونز اعدام شد برای 1995, آدم ربایی و تجاوز به عنف و قتل یک زن جوان سرباز است.

در سال 2014 پس از botched دولت اعدام در ایالت اوکلاهما باراک اوباما به کارگردانی عدالت Departmen t به انجام یک بررسی گسترده از مجازات اعدام و مسائل اطراف آن تزریق کشنده مواد مخدر.

دادستان کل گفت: در ماه ژوئیه گذشته که اوباما در دوران بررسی شده بود به اتمام پاکسازی راه را برای اعدام به سر.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان کالین طولانی و علامت شرمن در واشنگتن مایکل تارم در شیکاگو و اندرو DeMillo در لیتل راک ارک., کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن