دیوان عالی کشور پاک راه را برای یک 2nd فدرال اعدام

بزرگنمایی این تصویر ورود به ایالات متحده ندامتگاه ترر هوت, Ind., دیده می شود در روز چهارشنبه که در آ

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ورود به ایالات متحده ندامتگاه ترر هوت, Ind., دیده می شود در روز چهارشنبه که در آن Wesley Purkey محکوم از وحشتناک 1998, آدم ربایی و قتل در انتظار اجرای حکم اعدام است. Michael Conroy/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Michael Conroy/AP

دیوان عالی کشور در اوایل روز شنبه را تکذیب کرد درخواست اقامت اجرای Wesley Purkey پاکسازی راه را برای مرگ او توسط تزریق کشنده. آن خواهد بود که دوم فدرال اعدام پس از آنها از سر گرفته و این هفته پس از 17 سال وقفه.

Purkey که در انتظار اعدام در ایالات متحده ندامتگاه ترر هوت, Ind., شد و به اتهام آدم ربایی و قتل 16 ساله در سال 1998 است.

وکلای او استدلال کرد که Purkey, 68 رنج می برد از پیشرفته بیماری آلزایمر و درک نمی کند که چرا او را در مورد به مجازات مرگ روبرو. Purkey مذهبی مشاور نیز به دادگاه تجدید نظر به دادگاه عالی این استدلال که مذهبی خود را در تعهد به حضور برای اجرای حکم اعدام او را در خطر قرار گرفتن در معرض COVID-19.

تجدید نظر رد شد در دو 5-4 احکام اولیه روز شنبه با لیبرال قضات مخالف.

عدالت Sonia Sotomayor نوشت که "اقدام Purkey اعدام در حال حاضر با وجود این قبر سوال و واقعی با توجه به یافته های ذهنی خود صلاحیت کست یک کفن از قانون اساسی شک بیش از مهمترین و غیر قابل فسخ از صدمات." او پیوست توسط قضات اموزش Bader Ginsburg, Stephen Breyer و النا کاگان.

"Purkey ذهنی بی کفایت اجرا شود و در حداقل است که به عنوان یک مدارک شنوایی برای ارزیابی ذهنی خود شایستگی قبل از دولت خود را با درآمد حاصل اعدام" ستمیر نوشت.

آن را بلافاصله روشن نیست دقیقا زمانی که Purkey که در اصل برنامه ریزی شده بود اعدام پنج شنبه شب, خواهد دریافت, تزریق کشنده.

دادگاه عالی تصمیم گیری پس از ایالات متحده در منطقه قاضی تانیا S. Chutkan از ناحیه کلمبیا اعمال دستورات دو برابر Purkey اعدام با استناد به استدلال است که او را صالح به اعدام می شود.

یک دادگاه تجدید نظر در اواخر روز شنبه را تایید کرد یکی از دستورات بود که پس از آن دادگاه تجدید نظر به دیوان عالی کشور.

Chutkan است همان قاضی که به دنبال جلوگیری شنبه اعدام 47 ساله Daniel Lee که اول شد فدرال زندانی به مرگ قرار داده از سال 2003.

لی محکوم شد و در سال 1996 به قتل یک زن و شوهر ازدواج و 8 سال.

لی نهایی عبارت بودند: "شما در حال کشتن یک مرد بی گناه."

زندانی دیگری داستین لی Honken که به ضرب گلوله کشته و پنج نفر برنامه ریزی شده است به اجرا در روز جمعه. کیت Dwayne نلسون که ربوده شده مورد تجاوز قرار گرفته و خفه 10 سال قرار است اجرا شود Aug. 28.

رئیس جمهور اوباما دستور بررسی فدرال اعدامها در 2014 پس از اعدام انجام شده توسط ایالت اوکلاهما منجر به یک زندانی در نظر گرفتن بیش از یک ساعت به مرگ است.

ژوئیه گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعلام کرد که بررسی کامل بود و اعدام می تواند از سر گرفت اما یک سری از دادگاه به چالش تاخیر خود در از سرگیری.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن