ناظران اصرار کلانتر بیانوبا به ضبط صحيح coronavirus بیمار پرداخت

لس آنجلس ناظران فرستاده اند داغدار نامه به کلانتر الکس بیانوبا درخواست او برای اصلاح این رکورد پس از آنها گفت:

توسط MINERALNEWS در 16 فروردین 1399

لس آنجلس ناظران فرستاده اند داغدار نامه به کلانتر الکس بیانوبا درخواست او برای اصلاح این رکورد پس از آنها گفت: پس از انتشار اطلاعات نادرست در مورد نمایندگان مرخصی استعلاجی پرداخت در طول شیوع کروناویروس.

اطلاعات خود را به رهبری به تهدیدات علیه county, مدیر اجرایی, آنها گفت.

"تاسف خود را و نظرات غلط شده اند کاشت سردرگمی و اختلاف با بالا بردن شک و تردید در مورد پرداخت هزینه برای نمایندگان شما تصمیم به قرار دادن در مرخصی در ماه گذشته" ناظران گفت: در نامه مورخ جمعه. "البته این نمایندگان پرداخت خواهد شد به شما به عنوان به خوبی آگاه هستند. در واقع به عنوان سر گروه شما باید وظیفه و مسئولیت خود را به مطمئن شوید که این اتفاق می افتد."

این نامه با امضای پنج نفر از اعضای هیئت ناظران گفت که بیانوبا در عین حال به "اصلاح misimpressions شما ایجاد کرده است در بخش کلانتر و با عموم مردم — تشدید اضطراب استرس زا در حال حاضر زمان کاشت اطلاعات نادرست است."

تبلیغات

ناظران گفت: Villanueva نظرات باعث شد رسانه های اجتماعی در برابر تهدیدات شهرستان اجرایی Sachi Hamai از مردم خشمگین اطلاعات نادرست. از جمعه, 14 کلانتر پرسنل تا به حال آزمایش مثبت برای Covid-19 و 285 شده بود به قرنطینه.

بیانوبا نمی تواند بلافاصله نظر رسیده است. کسی که پاسخ تلفن همراه خود را گفت او نیاز به خواندن نامه.

غیر منتظره بلانت سند آخرین در یک سری از درگیری بین هیئت مدیره و بیانوبا بیش از این شهرستان در پاسخ به شیوع کروناویروس اما خود درگیری شروع شد و خیلی زودتر.

روز سه شنبه هیئت مدیره رای دادند به اتفاق آرا به قرار دادن Hamai مسئول آمادگی و پاسخ. در انجام این کار, هیئت مدیره حذف بیانوبا به عنوان رئیس اورژانس مرکز عملیات.

تبلیغات

که در عمل منجر بیانوبا به لغو این اخبار به طور منظم جلسات او تا به حال شده است میزبانی در مرکز چندین بار در هفته.

بعد بیانوبا با ارسال نامه ای به هیئت مدیره و معاون کاترین Barger درخواست بدن امن عطف به ماسبق پرداخت برای قرنطینه کارکنان که او گفت: تا به حال به شیب به خود شخصی مرخصی استعلاجی قبل از روز شنبه زمانی که فدرال مزایای کارگران آسیب دیده توسط ویروس اثر صورت گرفت.

بیانوبا گفت: وجود حداقل یک کارمند در معرض ویروس در گشت که تا به حال تعلق به اندازه کافی بیمار زمان به ماندن جبران از طریق دوره قرنطینه.

"اولین پاسخ از بخش کلانتر فدا کردن زندگی خود برای ساکنان لس آنجلس هر روز" نوشت و در این نامه است. "حداقل ما می توانید انجام دهید این است که به طور کامل جبران این مردان و زنان به صورت روزانه خود را قربانی توسط پوشش خود COVID-19 مربوط به غیبت از کار است."

Barger و Hamai هر گفت: Villanueva خود را تا به حال قدرت به اعطای مرخصی استحقاقی اداری.

پنجشنبه شب گفت: به عنوان های زیادی را در یک یادداشت به کارکنان است.

"پس از تحقیق در مورد این موضوع من را تایید کرده اند که به عنوان کلانتر و گروه سر من اقتدار به پرداخت مرخصی اداری تحت یک زمان لس آنجلس سیاست او گفت:" در این یادداشت. "من به کارگردانی من ارشد کارکنان برای اطمینان از این اتفاق می افتد."

اما روز جمعه مدیره rejoinder خواستار آن شدند که او درست ضبط ،

تبلیغات

"خود را بی دلیل کلامی و بسیار حمله شخصی مدیر عامل شرکت در حال تحریک اطلاعات غلط اعضای عمومی برای به اشتراک گذاشتن خطرناک احساسات آنلاین" ناظران گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن