مطالعه: ویروس مرگ و میر در نیویورک بدتر از رسمی شمارش

شهر نیویورک مرگ و میر از coronavirus ممکن است هزاران نفر از تلفات بدتر از شمارش نگه داشته شده توسط شهرستان و د

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399

شهر نیویورک مرگ و میر از coronavirus ممکن است هزاران نفر از تلفات بدتر از شمارش نگه داشته شده توسط شهرستان و دولت با توجه به تجزیه و تحلیل روز دوشنبه منتشر شده توسط مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری.

بین 11 مارس و آوریل 2 مورد 24,000 بیشتر مردم در این شهر از محققان را معمولا انتظار می رود در طول دوره زمانی که در این گزارش گفت:.

که در مورد 5,300 مرگ و میر بیشتر بودند از سرزنش در coronavirus رسمی برگه در طول این هفته است.

برخی از کسانی که بیش از حد مرگ و میر می تواند COVID-19 مرگ و میر که رفت uncounted به خاطر یک شخص مرده در خانه و یا بدون ارائه دهندگان خدمات پزشکی تحقق آنها آلوده شدند, محققان در, نیویورک شهرستان, وزارت بهداشت, و بهداشت روانی گفت.

آن را نیز ممکن است نشان دهنده یک اثر موج دار شدن از بحران بهداشت و درمان آنها نوشت. عمومی, ترس بیش پیمانکاری ویروس و فشار زیادی در بیمارستان ها ممکن است منجر به تاخیر در مردم به دنبال و یا دریافت نجات بخش مراقبت نامربوط شرایط مانند بیماری قلبی یا دیابت است.

"ردیابی بیش از حد مرگ مهم است به درک این سهم به میزان مرگ ناشی از هر دو COVID-19 بیماری و عدم در دسترس بودن مراقبت از غیر COVID شرایط" این گزارش گفت:.

این گزارش تأکید چالش های مقامات چهره در کمیت تلفات انسانی از بحران است. مرگ و میر ناشی از کوروناویروس اعتقاد بر این بود undercounted در سراسر جهان با توجه به محدودیت در تست و راه های مختلف کشور تعداد مرده است.

از طریق پنج شنبه, New York شهرستان ثبت شده بود نزدیک به 14 ، 800 زمین و میر تایید شده توسط آزمایشگاه آزمون و دیگری نزدیک به 5,200 احتمالی مرگ و میر که در آن هیچ تست در دسترس بود اما پزشکان مطمئن شوید که به اندازه کافی به لیست ویروس در گواهی فوت است.

در تحلیل آن در این گزارش منتشر شده روز شنبه گفت: 5,293 حد مرگ شد, در بالای هر دو را تایید کرد و احتمال مرگ و میر.

در اینجا دیگر coronavirus مربوط به تحولات در نیویورک:

آهسته بازگشایی شمال ایالت

مناطق مختلفی از شمال ایالت نیویورک است که نشان داده اند پیشرفت در رام coronavirus شیوع آماده هستند به راه اندازی مجدد برخی از فعالیت های اقتصادی در پایان هفته Gov. اندرو کومو روز دوشنبه گفت:.

سه ایالت مناطق ملاقات تمام معیار برای باز کردن برخی از کسب و کار جمعه: ردیف جنوبی موهاک دره و دریاچه انگشت. دیگر ایالت مناطق در حال پیشرفت است و می تواند به دنبال به زودی پس از.

سست شدن shut-down قوانین تدریجی خواهد بود. ساخت و تولید, کشاورزی, جنگلداری و ماهیگیری می توانند رزومه کاری و همچنین فروشگاه های خرده فروشی اما تنها با محدود کردن سمت وانت. مشتریان قادر نخواهد بود برای ورود به مغازه ها.

علاوه بر این, محوطه سازی و باغبانی کسب و کار و رانندگی در تئاتر می تواند باز ایالت فرماندار گفت. کومو گفت: دولت نیز آرامش بخش است محدودیت های کم خطر فعالیت در فضای باز مانند تنیس.

بازگشایی مناطق هنوز هم نیاز به کار کردن تدارکات مانند ایجاد منطقه ای "اتاق کنترل" برای نظارت بر اثرات بازگشایی.

"این گام بزرگ بعدی در این سفر تاریخی," کومو یک دموکرات گفت: در جلسه توجیهی روزانه.

این ویروس کشته و 161 نفر در نیویورک در روز یکشنبه گفت: پایین ترین سطح خود در کل پس از نزدیک به شروع بحران در اواسط ماه مارس.

کومو تعطیل ترین محل های کار و منع مردم از تجمع در گروه هر اندازه شروع مارس 22 به نیویورک به عنوان یک جهانی همه گیر نقطه داغ.

کومو در هفته گذشته گفت: بخش هایی از دولت می تواند در فاز بازگشایی اگر آنها ملاقات هفت شرایط مربوط به بستری روند و ظرفیت برای تست و ردیابی افرادی که ممکن است به ویروس.

___

تماس با ردیاب

نیویورک آماده است برای راه اندازی آن برنامه های آموزشی برای این گروه از بیماری کارآگاهان این برنامه برای اعزام به پیگیری افرادی که ممکن است در معرض ویروس.

این تلاش ها دیده می شود به عنوان یک کلید برای نگه داشتن از شیوع دوباره شعله ور خواهد شد به احتمال زیاد شامل استخدام چند هزار نفر که هیچ پس زمینه در بهداشت عمومی.

و پس از گرفتن گروه های بزرگی از مردم با هم در یک مکان برای یک تماس-ردیابی بوت کمپ غیر ممکن است, آموزش انجام خواهد شد از طریق پنج تا شش ساعت دوره آموزشی آنلاین راه اندازی شنبه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"وجود این همه بحث در مورد استفاده از تکنولوژی در برخی از راه. اما اساسا این است که خیلی فعالیت های انسانی" گفت: جاش journal club از the Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health توسعه یافته که البته با بلومبرگ Philanthropies این بنیاد خیریه از سابق شهر نیویورک مایکل بلومبرگ شهردار.

زمانی که به کسی می شود که به تازگی مبتلا به این ویروس ردیاب خواهد بود وظیفه بدانند هر کسی که تا به حال ممکن است در تماس با آن شخص رسیدن به آنها و ارائه مشاوره به آنها را چگونه به قرنطینه.

بلومبرگ است که با قرار دادن $10.5 میلیون طریق بنیاد خود را برای کمک به دولت رول کردن آن ردیابی برنامه است.

کومو ساخته شده استخدام حداقل 30 تماس ردیاب در هر 100 ، 000 ساکنان یک نیاز برای هر بخشی از دولت برای بازگشایی شده است.

___

ویروس بازمانده صحبت می کند

یک مرد بود که نفر دوم در نیویورک به طور رسمی تشخیص داده می شود با COVID-19 گفت: او مشکوک نیست او این ویروس زمانی که او رفت به اتاق اورژانس و بیدار از کما هفته بعد با هیچ حافظه از وقت خود را در بیمارستان.

"پس از آن که اگر سه هفته از زندگی من تا به حال به طور کامل ناپدید شد و من در خواب برای همه آن" لارنس Garbuz یک وکیل از نیو راشل گفت: در ان بی سی "امروز" نشان می دهد دوشنبه در اولین مصاحبه تلویزیونی.

Garbuz, 50, اولین نیویورکر به عموم شناخته شده به عنوان داشتن قرارداد این ویروس بدون داشتن سفر در سطح بین المللی. پرونده او به سرعت تبدیل شد در ارتباط با شیوع در نیو راشل که باعث فرماندار به تعطیل مدارس و خانه ها ،

Garbuz را Adina Garbuz گفت که او و شوهرش در ابتدا فکر کردم او تا به حال پنومونی اما او نگه داشته شدن بدتر است. او در حال حاضر به طور کامل بهبود یافتند.

___

دستگیری در تعصب حمله

یک زن و مرد هستند به اتهام تلاش به جلو و ماسک کردن افرادی که جمع شده بودند در یک یهودی ارتدوکس در محله بروکلین.

پلیس گفت Clelia Pinho, 46 و پائولو Pinho, 35, مواجه سه شنبه کشیدن ماسک کردن چهره خود و اظهارات ضد یهودی دروغ سرزنش یهودیان برای شیوع کروناویروس.

این جفت ارز دستگیر شدند به اتهام تشدید آزار و اذیت به عنوان یک جرم و جنایت نفرت. اطلاعات خود وکلا نبود فورا در دسترس است.

شهردار بیل د Blasio به نام این حمله را "غیر قابل قبول" و روز دوشنبه گفت: "ما اصلا قبول تعصب در شهر نیویورک است. ما را قبول نمی کند نفرت در هر فرم."

___

آسوشیتد پرس نویسندگان دریایی وینو کارن متیوز و مایکل هیل کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب