خیابان سگ کمک می کند تا ببینید چینی, پرستار, از طریق ویروس صدمات

پکن - ژانگ دن در میان اولین برای پاسخ به تماس برای کمک در چین coronavirus کانون. 36-سال-پرستار طریق کار خسته ک

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399

پکن - ژانگ دن در میان اولین برای پاسخ به تماس برای کمک در چین coronavirus کانون. 36-سال-پرستار طریق کار خسته کننده روز خدمت به بیماران که نیاز به کمک از تنفس صرفا به خوردن.

او تلاش می کرد — اما پس از آن کمی در خیابان سگ به او کمک کرد تا از طریق.

ژانگ در میان 42,600 پزشکی کارگران به ارمغان آورد از سراسر چین به تقویت ووهان را ضعف سیستم پزشکی. بیمارستان کهنه شد با بیماران و زمینه کلینیک انداخته تا برای رسیدگی به سرریز.

"من نمی تواند جهان را نجات دهد اما من می توانید سعی کنید بهترین من با کوچک من تلاش برای انجام آنچه که من می توانید انجام دهید برای کمک به" ژانگ گفت.

او پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ نگران تصمیم خود را برای داوطلب و او خودش را برای بدترین آماده. او خریداری بیمه های زندگی است که به نفع پدر و مادر خود را اگر او تسلیم به این بیماری است. بدون داشتن فرزندان او که شوهرش می تواند بیش از شروع اگر او درگذشت.

شوهر او و بازگشت به خانه اش در استان برای سال جدید قمری, تعطیلات, ژانگ مادر نقل مکان به آپارتمان خود در شهر چانگچون به دنبال پس از او گیاهان و چهار سگ.

ژانگ و بقیه 133-عضو تیم تا به حال یک روز از جهت گیری در اوایل فوریه قبل از آنها بودند به وحشت انداخته.

آن را در زمان 40 دقیقه به همین محافظ دنده: چهار لایه محافظ لباس و دستکش و سه لایه از پوشش کفش, دو, کلاه, دو جفت, ماسک, عینک و سپر. برای جلوگیری از حمام استراحت آنها عینک پوشک بزرگسال به طوری که آنها نمی اتلاف وقت و یا دنده با مصرف کردن لایه ها و داشتن آنها را دور.

این کار به زودی تمدید برای فراهم کردن زندگی روزانه برای مراقبت بیشتر بیماران مسن که با اعضای خانواده به آنها کمک کند. ژانگ سنگ به بیماران به تلاش برای بالا بردن روحیه خود را و خود را شسته و پا.

"ما خریداری مواد غذایی اگر آنها به آن نیاز صابون و خمیر دندان و حوله و پزشکی که وجود دارد کمبود," او گفت:.

این بود تا خسته کننده باشد. و سپس پوچ آمد.

کوچک زرد سگ خیابانی گرفتار شده بود ژانگ چشم در طول پیاده روی خود را. همیشه با دم خود را بین پاهای او wolfed پایین ژامبون ژانگ ارائه شده است. او نام او Doudou یا "باقلا."

تغذیه Doudou شد خوش آمدید حواس پرتی و مشغله روزانه. در سرمای زمستان درجه حرارت او ساخته شده یک سگ جلیقه از بخشی از مالش های.

توسط اواسط ماه مارس تیم مانند ژانگ بودند شروع به بسته. کمی Doudou رفتن به نیاز به یک خانه دائمی. ژانگ ارسال شده تصویری تجدید نظر در رسانه های اجتماعی و محلی حیوان خانگی داوطلبان ارائه شده برای کمک به.

به عنوان ژانگ با نزدیک شدن تاریخ خروج او نیاز به گفتن Doudou که آنها خواهد بود فراق. "مهم نیست که اگر آن حیوانات و یا مردم. شما نیاز به اجازه دهید آنها را می دانیم چه خبر است," او گفت:.

ژانگ چپ در آوریل 8 و Doudou قرار داده شد تا برای تصویب. خانه در چانگچون پرستار از دست رفته او به همراه سگ و خواسته ویدئوها.

وجود دارد هیچ مناسب کنندگان برای سگ خیابانی.

ژانگ می دانستم که او تا به حال به Doudou صفحه اصلی; معامله انجام شد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Doudou وارد در چانگچون در اوایل این ماه به او ملحق چهار playmates و پرستار که به عشق او در میان وحشت از یک بیماری همه گیر.

___

در حالی که nonstop اخبار جهانی در مورد اثرات coronavirus را تبدیل به امری عادی, بنابراین, هم, هستند, قصه های مهربانی. "یکی از چیز خوب" است در ادامه سری AP داستان با تمرکز بر glimmers از شادی و خیرخواهی در زمان تاریک است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن