Stouffville مرخم بیمارستان ارائه آن COVID-19 تخصص به خانه های سالمندان از ابتدا — و آن را کار کرده

برای دراز مدت مراقبت از خانه و کمک به دست در طول یک بیماری همه گیر نمی کند و همیشه در فرم از ماسک صورت یا هواک

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399

برای دراز مدت مراقبت از خانه و کمک به دست در طول یک بیماری همه گیر نمی کند و همیشه در فرم از ماسک صورت یا هواکش — گاهی اوقات آن را می آید در قالب می کند.

بنابراین زمانی که دکتر آلن کوره رئیس پزشکی خانواده در مرخم Stouffville, بیمارستان تلفن کردم که نزدیک دراز مدت مراقبت از خانه بود و در برخورد با COVID-19 شیوع او بلافاصله ارائه شده بیمارستان تخصص.

در بازگشت از بیمارستان خواسته برای شفافیت کامل از صفحه اصلی.

"آن را در مورد آنچه (خانه) مورد نیاز است. اما ما گفت: "اگر ما یک جواب امروز ما می خواهیم پاسخ فردا' گفت: کوره.

"ما همه در این با هم. این نبود مورد اشاره ، این بود که در مورد چگونه ما همکاری برای حمایت از این خانه."

مرخم Stouffville بیمارستان به کارشناسان در سالمندان و مراقبت و کنترل عفونت و بهداشت پروتکل — و کوره متصل شده و آنها را به 20 خانه های پرستاری در بیمارستان حوضه آبریز منطقه است.

از کسانی که در خانه تنها یکی است که در حال حاضر در چه بهداشت عمومی خواستار "منطقه قرمز" به این مفهوم مهم شیوع با توجه به این بیمارستان است. دو طبقه بندی زرد و دیگر 17 سبز — به عبارت دیگر پایدار است.

ده ها تن از خارج از کنترل شیوع بیماری در دیگر مراقبت از خانه در انتاریو هستند استارک یادآوری از آنچه در خطر است. بیش از یک صد دراز مدت مراقبت از خانه در انتاریو در حال برخورد با یک COVID-19 شیوع و حداقل 1,719 ساکنان فوت کرده اند که از روز شنبه با توجه به وزارت بهداشت.

مرگ و میر در دراز مدت مراقبت از خانه حساب برای بیش از 80 درصد از coronavirus مربوط به مرگ و میر در کانادا با توجه به گزارش های اخیر از موسسه ملی پیری است. حداقل دو کلاس-دعاوی راه اندازی شده است در برابر دراز مدت مراقبت از خانه در این کشور ادعا سهل انگاری و عدم آمادگی برای COVID-19.

Markhaven خانه برای سالمندان در مرخم یکی از انتاریو اولین خانه سالمندان ضربه COVID-19. آن مدیر پزشکی دکتر بری اشتراوس گفت: کمک به آنها را دریافت و از مرخم Stouffville بسیار ارزشمند بود در اوایل روز از وقوع.

"پزشکی ما احساس می کنیم نیاز به پشتیبان گیری از نظر دسترسی به تخصص در برخورد با COVID مسائل بود زیرا جدید" استراوس گفت.

او همچنین در توصیف اضطراب او و دیگران کار در دراز مدت-به بخش مراقبتهای احساس خود را در مورد ورود COVID-19 در کانادا مراقبت از خانه. این جدید بود اما کسانی که مشغول به کار در بیمارستان بود نگاه در مطالعات موردی از کشورها مانند چین و ایتالیا ضربه قبل از آن -- به طوری که آنها می تواند ارائه هوشمند مشاوره.

"که حمایت فعال معینی سطح راحتی به مقابله با مشکلات چون می دانستم که شما تا به حال مردم که شما را به عقب و کمک به شما گفت:" اشتراوس. "است که می تواند یک تفاوت بزرگ."

COVID-19 بسیار دشوار بیماری شامل — سخت تر از بسیاری از بیماری های تنفسی گفت: Strauss. طولانی دوره کمون و بدون علامت ماهیت بیماری بدان معنی است که بسیاری از خانه ها تا به حال هیچ ایده این ویروس ساخت دور در داخل دیوار خود را تا ده ها تن از ساکنان مریض شد.

او گفت که او نمی تواند تصور کنید که در برخورد با یک COVID-19 شیوع بدون بیمارستان را پشتیبانی می کند. "این امر می تواند بسیار دشوار است برای مدیریت بدون کمک کند."

این چیزی است که بسیاری از دراز مدت مراقبت از خانه در استان سعی به انجام این کار. پنج شد در چنین dire straits ارتش بود به نام برای کمک به. دیگران منتظر تا زمانی که وجود دارد بسیاری از مرگ و میر ناشی از آن روشن شد خارج از سازمان مانند بیمارستان و یا صلیب سرخ به حال برای ورود به صفحه اصلی برای تثبیت وضعیت.

Cheryl آزبورن, مدیر, مراقبت از بیمار به صورت مرخم Stouffville را مراقبت اورژانس و سرپايي خدمات گفت: بیمارستان است و نه تا به حال به دست گرفتن کنترل یک واحد خانه در این منطقه است. او ویژگی های که به کار پیشگیرانه ده ها تن از پرستاران و پزشکان باید انجام شود برای کمک به خانه های پاسخ دادن به این بیماری همه گیر.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

آزبورن و کوره کمک به راه اندازی دو تلفن همراه تیم پرستاری که می تواند مستقر در دراز مدت مراقبت از خانه. این تیم ارائه پشتیبانی به خانه های مبارزه با کمبود نیروی انسانی و کمک به راه اندازی عفونت-پروتکل های کنترل برای اطمینان از مدیریت تا به حال این ابزار برای مقابله با شیوع آینده.

بهداشت دست, شخصی, تجهیزات حفاظتی, آموزش تمیز کردن پروتکل و اجتماعی-فاصله شیوه در میان مسائل پرستاری تیم نگاه, او گفت:.

مهم ترین کارکنان آموخت که چگونه به طور منظم انجام ممیزی های خود را به طوری که آنها می تواند موقعیت خوبی برای ادامه کار پس از پرستاری زابل, او گفت:.

و برای خانه هایی که قادر به ترتیب روزانه بازدید از یک دکتر "ما به استخدام پزشکان برای آنها گفت:" کوره. "ما به ترتیب اولویت هر خانه که (تا به حال) شیوع."

و کسانی که پزشکان سخاوت بود "مسری" او گفت:. بیشتر و بیشتر مردم شروع به ارائه خدمات خود را به تیم کاهش بار بر روی چند که آغاز شده و ابتکار عمل.

کلمه از موفقیت این رویکرد مشترک گسترش یافته است.

"ما تا به حال مناطق دیگر با ما تماس بگیرید و از آنها بخواهید برای مشاوره در مورد آنچه ما انجام شد گفت:" آزبورن.

کوره میزبان و شرکت در ده ها تن از زوم تماس هر هفته با بهداشت عمومی نمایندگان سالمندان متخصصان و دراز مدت مراقبت از خانه مدیران به این همه ممکن است. او می گوید: او 12 ساعت در روز و هفت روز هفته از اواسط ماه مارس.

او گفت که او نمی داند که از هر بیمارستان در انتاریو مرکزی بهداشت و درمان منطقه توسعه داده است که مشابه شبکه پشتیبانی برای دراز مدت مراقبت از خانه.

"من نمی تواند ثابت کند که آنچه ما انجام دادیم مانع از شیوع بیماری ... اما ما سعی کردیم چیزی است که ما فکر می کنم آن را بسیار موثر و ما فکر می کنم آن می تواند تکرار در همه جا."

Wanyee Li


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن