طوفان باعث فرسايش در مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان خصوصی مرزی دیوار

هوستون - هفته پس از آن بود که با انتقاد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان "انجام می شود به من ب

توسط MINERALNEWS در 8 مرداد 1399

هوستون - هفته پس از آن بود که با انتقاد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان "انجام می شود به من بد نگاه" خصوصی مرزی دیوار ساخته شده توسط هواداران خود در جنوب تگزاس دچار جدید فرسایش در یک آخر هفته طوفان گرمسیری که اولین پروژه عمده آب و تست.

باران های سنگین و بادهای از هانا پشت سر گذاشت گسترده gashes در زمین در مقابل حصار است که در کنار ریو گراند در حال حاضر تورم رودخانه که جدا تگزاس و مکزیک است. در حالی که این حصار را در پست همه هنوز ایستاده برخی از چاله در مقابل حصار چند پا عمیق نشان می دهد که بخشی از این سد می تواند تبدیل به ناپایدار با توجه به پروژه های مخالفان است.

با وجود به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته ویدئو ویروسی مسئله نشان می دهد طوفان در نظر گرفتن مرز دیوار نه خصوصی حصار و نه دولت ساخته شده در مرز موانع شدند زدم توسط طوفان است. ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی روز دوشنبه گفت که در ویدیو نشان می دهد یک مرز دیوار سایت ساخت و ساز در نیومکزیکو در ماه ژوئن.

اما یک نبرد قانونی همچنان بر صحت خصوصی مرزی دیوار ساخته شده بود که در تگزاس' ریو گراند دره توسط داکوتای شمالی-بر اساس فیشر صنایع یک شرکت است که پس از دریافت $1.3 میلیارد دیوار قرارداد از دولت ایالات متحده بزرگترین جایزه به تاریخ. این پروژه شده است به طور منظم ترویج شده توسط ما ساخت دیوار یک گروه غیر انتفاعی راه اندازی و تهمت حامیان که آنلاین جمع آوری کمک های جمع آوری شده بیش از 25 میلیون دلار. ما در ساخت دیوار سازمان بارها و بارها ادعا کرد که آنها باید رئیس جمهور پشتیبانی می کند.

یک توییت ارسال شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن نشان می دهد در غیر این صورت.

"من مخالف با انجام این کار بسیار کوچک (کوچک) بخش از دیوار در یک روی حیله و تزویر منطقه توسط یک گروه خصوصی است که پول مطرح شده توسط تبلیغات" او توییتی 12 جولای پس از گزارش اولیه از فرسایش در امتداد حصار. "آن را تنها انجام می شود به من نگاه بد است."

یک روز بعد, سابق, کانزاس, وزیر امور خارجه, Kris Kobach که پیوست ما در ساخت این دیوار به عنوان مشاور عمومی و در حال اجرا است برای آمریکا در کانزاس گفت: "تا به حال "شخصا تحسین ما در ساخت این دیوار به من چندین بار."

فیشر صنایع نصب نرده پست فقط 35 فوت (10 متر) از ریو گراند. که بسیار نزدیک به رودخانه از دولت معمولا ایجاد مرز موانع به دلیل نگرانی در مورد فرسایش و سیل است که می تواند ایالات متحده نقض تعهدات با مکزیک.

غیر انتفاعی ملی پروانه مرکز شکایت ما در ساخت دیوار و فیشر صنایع با این استدلال که این پست حصار و کار انجام شده به شیب زمین در مقابل حصار را تغییر جریان ریو گراند و جدید باعث جاری شدن سیل در هر دو طرف.

پروانه مرکز واقع شده است در کنار فیشر-حصار ساخته شده. آن را ارائه عکس های گرفته شده جمعه از نقاط مختلف که در آن رودخانه دارای فرسایش در مقابل حصار. با توجه به پروانه مرکز این مناطق نشان می دهد که فرسایش هستند همان مکان که فیشر خدمه وصله در اوایل این تابستان قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن را صدای جیر جیر.

"به نظر می رسد در حال حاضر بدتر پس از تعمیرات از آن را قبل از این تعمیرات گفت:" خاویر پنا یک وکیل برای پروانه مرکز. "همه ما باید نگران آن است که فیشر از بین می برد و بخشی از رودخانه به صورت سود و پس از آن حرکت می کند."

Tommy Fisher مدیر عامل این شرکت گفت: هر فرسایش در نهایت خواهد برود هنگامی که زمین چمن کاشته شده به طور کامل و یا جایگزین مواد مصنوعی. این پست حصار و بنایی بتن باقی می ماند صدا گفت: فیشر گفت که در اوایل این ماه است که این پروژه را "ایستادن برای 150 سال است."

خدمه کار در حال حاضر در سایت نرم کننده بیش از ترک ها در زمین یافت می شود دوشنبه فیشر گفت.

"اگر آن را به رفتن به پایین سقوط, شانس خوب," او گفت:. "شما بهتر است آن را به روی خیلی بیشتر از باد است."

خدمات ملی آب و هوا تخمین می زند که حدود 15-17 اینچ (38-43 سانتیمتر) باران کاهش یافت و در نزدیکی حصار سایت در طول هانا با 33 مایل در ساعت (53 متر/ثانیه, آسمان صاف;) بادها گزارش در مجاور شهر از ماموریت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

آسوشیتد پرس گزارش خبرنگار جان هانا در Topeka کانزاس کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب