توقف ویروس یک چالش بزرگ در شلوغ ما گیاهان گوشت

OMAHA, Neb. - گزارش روزانه از گوشت های غول پیکر-گیاهان پردازش و به دلیل بسته شدن کارگران آزمایش مثبت برای coro

توسط MINERALNEWS در 4 اردیبهشت 1399

OMAHA, Neb. - گزارش روزانه از گوشت های غول پیکر-گیاهان پردازش و به دلیل بسته شدن کارگران آزمایش مثبت برای coronavirus را به نام سوال که آیا کشتارگاه باقی می ماند می تواند ویروس رایگان.

به گفته کارشناسان پاسخ ممکن است هیچ.

با توجه به این که گیاهان استخدام هزاران نفر از مردم که اغلب در کنار, کنده کاری, گوشت, اجتماعی فاصله است اما غیر ممکن است. از آنجا که خطر ابتلا به این ویروس به احتمال زیاد باقی می ماند حتی به عنوان شرکت های متعدد مراحل را برای افزایش حمایت از کارگران است.

"این نیست که مردم نیستند ، این درست است که آن را بسیار دشوار است برای کنترل این بیماری گفت:" دنیس Burson, یک علوم دامی استاد در دانشگاه نبراسکا-لینکلن.

لیست شرکت های برخورد با آلوده کارگران شده است و هر روز در حال رشد در گیاهان در سراسر کشور است. در میان آخرین تعطیلی چهارشنبه Tyson Foods بزرگ گوشت خوک-پردازش گیاه در واترلو, آیووا, پس از متعدد کارگران آزمایش مثبت است. است که به دنبال تعطیلی یک Smithfield غذاهای گوشت خوک گیاه در Sioux Falls, داکوتای جنوبی; یک JBS گوشت گیاه در گریلی, کلرادو, و بسیاری دیگر. برخی از جمله تایسون گوشت خوک گیاه در پری, آیووا, بازگشایی پس از شستشو و تمیز کردن.

این تعطیلی نباید هر علت فوری گوشت کمبود و یا جهش قیمت در سوپر مارکت ها اما به عنوان دانشگاه اقتصاددان Jason Lusk اشاره کرد: "این بسیار سیال و فرار وضعیت به نگه داشتن چشم را برای این روز آمده است."

آیووا رژیم صهیونیستی. کیم رینولدز دولت که منجر ملت در گوشت خوک تولید اذعان کرد احتمال "خوشه از موارد مثبت" در گوشت-گیاهان پردازش اما گفت که این عملیات باید باز باقی می ماند.

"بدون آنها زندگی مردم و تامین مواد غذایی ما خواهد بود نهفته" رینولدز گفت.

در تلاش برای محافظت از کارگران شرکت ها آغاز شده, چک کردن, کارکنان درجه حرارت قبل از آنها شروع به خود را تغییرات متناوب می شکند و شروع به تغییر بار. گفت: صاحبان آنها نیز بیشتر برای تمیز کردن گیاهان اضافه شده فضا را برای کارگران به پخش می کند خطوط تولید تا کارگران می تواند گسترش و افزود پلاستیک سپر بین ایستگاه های کاری.

"ما به دنبال راه های بی شماری از حصول اطمینان از ما خوب و سالم اجتماعی فاصله ما در گیاهان است. آن را غیر ممکن نیست با وجود این تعداد از مردم ما در گیاهان گفت:" هکتور گونزالس تایسون, معاون ارشد رئیس جمهور از منابع انسانی است.

گوشت عمده شرکت از جمله Smithfield, تایسون, شرکت کارگیل و JBS گفت: آنها نیز آرامش خود حضور و غیاب و مرخصی استعلاجی سیاست های تشویق بیمار کارگران به ماندن در خانه و اجازه می دهد آنها را به پرداخت می شود. آمریکای شمالی گوشت موسسه گروه تجارت می گوید شرکت های اطلاعات در مورد شیوه های ایمنی برای کمک به صنعت در پاسخ به شیوع بیماری.

هنوز هم در محل کار کارشناس ایمنی Celeste Monforton گفت: برخی از شرکت ها انجام می دهند بیش از دیگران و آن را دشوار است به اطمینان حاصل شود مردم کار خیلی نزدیک به هم نمی خواهد گسترش ویروس.

"ترسناک ترین چیزی است که شما می دانم که اگر آن را می تواند رخ دهد در یک کارخانه بالقوه وجود دارد برای بسیاری از گیاهان دیگر" گفت: Monforton یک مربی در بهداشت عمومی در دانشگاه ایالتی تگزاس. "مگر در مواردی که شما فوق العاده هوشیار, این دستور غذا برای فاجعه است."

حتی شرکت هایی با بهترین نیت ممکن است مشکل داشته باشند با توجه به این که گیاه طرح را 6 فوت فاصله دشوار است گفت: جیم راث مدیر مرکز امنیت غذایی و بهداشت عمومی در دانشگاه ایالتی آیووا. اقدامات احتیاطی مانند ماسک صورت و پلاستیک سپر می تواند کمک کند اما به احتمال زیاد متوقف نمی شود ریسک کرد. در برخی موارد گیاهان ممکن است قادر به گسترش کارگران با کاهش عملیات اما امکان تغییر بستگی به طرح از هر گیاه و کاهش یک کارخانه ظرفیت.

"آنها ساخته شد به مردم ایستاده در کنار یکدیگر و کار و آن را بسیار دشوار است برای تغییر" او گفت:.

ادگار زمینه های رئیس جمهور از جنوب شرقی شورای خرده فروشی و عمده فروشی و فروشگاه اتحادیه که نشان دهنده هزاران مرغ کارگران گفت: آن را سخت بدانید که اگر اقدامات احتیاطی در گیاهان محافظت از کارگران است.

"ما می گویند 6 پا ... اما چه به اندازه کافی است؟" زمینه پرسید. "چه چیز دیگری است که ما می توانید بپرسید آنها را به تلاش برای حفاظت از کارکنان خود را هنگامی که آنها در درب راه رفتن و زمانی که آنها راه رفتن. من نمی دانم. همه این است که جدید است."

Alejandra Wehunt, 22, از, گینسویل, گرجستان گفت که او را متوقف رفتن به کار در یک مرغداری کارخانه فرآوری به عنوان به زودی به عنوان او با یک مرد کارگر او می دانست که تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

"من یک دختر جوان. من زندگی با مادر بزرگ من. من تشنج و مشکلات قلبی است. من نمی توانم هر چیزی را گرفتن" گفت: Wehunt یک مادر تنها که امروزيان و marinates مرغ با ادویه در کارخانه. "اگر یک نفر آن را احتمالا بسیاری دیگر آن را بیش از حد. او در اطراف افراد دیگر است."

Wehunt گفت: مدیر کارخانه در نهر طلا غذاهای گیاهی گفته بود کارگران که با وجود این همه گیر آنها تا به حال برای نشان دادن به کار و یا آنها می تواند خطر از دست دادن شغل خود.

"چرا ما از دست دادن شغل ما از آنجا که ما نمی خواهید برای قرار دادن سلامت ما را در معرض خطر," او گفت:.

یک نهر طلا غذاهای سخنگوی نیست پاسخ دادن به تماس های تلفنی به دنبال نظر.

جاشوا Specht دانشگاه نوتردام استاد تاریخ که مورد مطالعه صنعت گوشت گفت: آن متکی بر کارگران در حاشیه جامعه — از جمله مهاجران اخیر — که اصلا خالص ایمنی و در نتیجه احساس فشار برای ادامه کار حتی اگر آنها بیمار هستند.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

"با کارگران در مجاورت نزدیک, کار ساعت های طولانی و احساس فشار برای ادامه حتی زمانی که بیمار صنعت گوشت است در معرض بیماری همه گیر مرتبط با اختلالات," Specht گفت.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان استفان نخلستان کمک به این گزارش از Sioux Falls, داکوتای جنوبی, امی Forliti گزارش از مینیاپولیس, دیوید پیت, گزارش از, Des Moines, آیووا و آدریانا گومز Licon گزارش از میامی.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب