سهام جست و خیز کردن به عنوان تغذیه با هشدار نسبت به بهبودی طولانی Coronavirus موارد سنبله

بزرگنمایی این تصویر سهام به شدت کاهش یافت پنج شنبه پس از فدرال رزرو هشدار داد که بهبود زمان طولانی ر

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سهام به شدت کاهش یافت پنج شنبه پس از فدرال رزرو هشدار داد که بهبود زمان طولانی را. یوهانس Eisele/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
یوهانس Eisele/خبرگزاری گتی ایماژ

سهام روز پنج شنبه پس از رئیس فدرال جروم پاول هشدار داد که بهبود اقتصادی است به احتمال زیاد به زمان طولانی و در میان گزارش جدید که coronavirus موارد در حال افزایش است در چند متحده است.

میانگین صنعتی داو جونز سقوط بیش از 800 امتیاز یا 3 درصد و شاخص S&P 500 با سقوط 2.5%. هواپیمایی و مهمان نوازی شرکت شده اند که به خصوص ضربه توسط COVID-19 مستندات بودند و در میان کسانی که از دست دادن زمین.

قیمت ها نیز به شدت کاهش یافت و در بازارهای اروپایی و آسیایی.

قبل از این هفته سهام بوده است افزایش مداوم با عمده شاخص های به دست آوردن مقدار از زمین آنها را از دست داده در اوایل تیره روز از قفل فراز. شاخص Nasdaq Composite با آمار یک رکورد در این هفته.

در حالی که مسئولین فدرال ریزرو رای به پایین نگه داشتن نرخ بهره در روز چهارشنبه آنها نیز صادر غم انگیز بیانیه ای در مورد چشم انداز برای بهبودی کامل.

"ادامه بحران بهداشت عمومی را به شدت وزن در فعالیت های اقتصادی و اشتغال و تورم در کوتاه مدت و شمار قابل توجهی خطرات به چشم انداز اقتصادی میان مدت" فدرال رزرو گفت: در سیاست بیانیه ای پس از نشست دو روزه.

در یک کنفرانس خبری بعد پاول گفت که بانک مرکزی متعهد به تضمین این که بهبود خواهد بود "را به عنوان قوی به عنوان امکان پذیر است" با ادامه خرید اوراق قرضه اما همچنین هشدار داد: "این است یک راه طولانی. آن را در حال رفتن به گرفتن برخی از زمان."

همچنین صدمه زدن به سهام است و شواهد از ادامه تهدید ناشی از این بیماری همه گیر با فلوریدا تگزاس و کشورهای دیگر گزارش افزایش موارد است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب