SpaceX آماده برای راه اندازی ناسا, فضانوردان, و برگشت در چمن خانه

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. - یک موشک SpaceX آماده است تا به افزایش دو فضانورد ناسا به مدار چهارشنبه اندازی

توسط MINERALNEWS در 7 خرداد 1399

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. - یک موشک SpaceX آماده است تا به افزایش دو فضانورد ناسا به مدار چهارشنبه اندازی اولین آمریکایی ها از آمریکا در نزدیک به یک دهه.

پرتاب برای مجموعه 4:33 p. m. EDT از همان نقطه در مرکز فضایی کندی که در آن مردان پرواز به ماه و آخرین شاتل فضایی لعنتی خاموش در سال 2011.

"این یک لحظه بزرگ در زمان" ناسا مدیر جیم Bridenstine گفت: در آستانه راه اندازی است. "آن بوده است نه سال پس از ما تا به حال این فرصت است."

راه اندازی قرار می دهد ایلان SpaceX در آستانه تبدیل شدن به اولین شرکت خصوصی برای قرار دادن فضانوردان در مدار, چیزی به دست آورد و تنها با سه کشور روسیه و ایالات متحده و چین است.

سوارکاری روی نام تجاری جدید SpaceX Dragon کپسول برای تاریخی پرواز: کهنه کار ناسا فضانوردان داگ هرلی و باب Behnken. تست پرواز آنها را به ایستگاه فضایی بین المللی.

"ما آماده هستند!" Behnken توییتی سه شنبه شب.

Bridenstine توصیف این دو به عنوان جسورانه آمریکایی قهرمانان که "تخمگذار پایه و اساس برای یک دوره جدید در انسان spaceflight."

چهارشنبه آب و هوا در فلوریدا یک نگرانی شده است; آن باران با پایین ابرها در صبح است.

ناسا تحت فشار قرار دادند به جلو با فضانورد راه اندازی با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس اما خواسته تماشاگران به ماندن در خانه برای کاهش خطر گسترش ویروس. سواحل و پارک های همراه فلوریدا Space Coast باز دوباره و مقامات محلی و کسب و کار قرار داده و از یک لحاظ اجتماعی فاصله تشک خوش آمدید. علائم در کسب و کارهای محلی آرزو "Godspeed SpaceX."

ساعت قبل از راه اندازی ماشین ها و rv ها صف جاده در کیپ کاناورال با نخست views پد.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور مایک پنس انتظار می رود که در کندی, که در آن بازدید کنندگان محدود خواهد شد.

ناسا باید ورودی در طول, شمارش معکوس, اما در پایان آن خواهد بود SpaceX دادن final go — با ناسا موافقت.

"SpaceX در کنترل وسیله نقلیه وجود دارد هیچ کرک و در مورد آن گفت:" هنجار شوالیه ناسا پرواز مدیر عملیات.

علاوه بر آب و هوای خوب در راه اندازی سایت, SpaceX نیازهای نسبتا آرام امواج و باد در ایالات متحده و کانادا حاشیه و در سراسر اقیانوس اطلس شمالی به ایرلند, در مورد فضانوردان هرلی و Behnken نیاز به ایجاد یک فرود اضطراری در طول مسیر به مدار.

اگر SpaceX راه اندازی نشده در طول چهار تقسیم دوم پنجره بعدی سعی خواهد شد شنبه.

آخرین بار فضانوردان راه اندازی از فلوریدا بود در ناسا نهایی شاتل فضایی پرواز در ماه جولای سال 2011. هرلی شد خلبان این ماموریت است.

هرلی و 53 و Behnken, 49 هر دو دو بار شاتل آگهی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

ناسا استخدام SpaceX و بوئینگ در سال 2014 برای حمل و نقل فضانوردان به ایستگاه فضایی پس از تجاری باری حمل و نقل کردن گرفته شده بود. توسعه SpaceX اژدها و بوئینگ Starliner کپسول در زمان طولانی تر از حد انتظار اما و ایالات متحده پرداخت شده است روسیه برای پرتاب فضانوردان ناسا در موقت.

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن