کره جنوبی تاخیر بازگشایی مدارس به عنوان Coronavirus موارد Resurge

بزرگنمایی این تصویر یک فرد اسپری های ضد عفونی کننده در یک دبیرستان در میان شیوع کروناویروس در روز دو

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک فرد اسپری های ضد عفونی کننده در یک دبیرستان در میان شیوع کروناویروس در روز دوشنبه در سئول, کره جنوبی. Yonhap News Agency کرج پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Yonhap News Agency کرج

کره جنوبی است و تاخیر در بازگشایی مدارس یک هفته دیگر به عنوان ده ها تن از جدید کروناویروس موارد مرتبط به کاباره ها در سئول ادامه به ظهور روزانه. پس از یک clubgoer آزمایش مثبت چهارشنبه گذشته 102 عفونت موارد از خوشه تایید شده است.

این کشور به حال آماده برای شروع در سایت کلاس چهارشنبه در چه خواهد بود یکی دیگر از نقطه عطف در کره جنوبی مداوم بهبود. جدید روزانه عفونت باقی مانده بود نزدیک به صفر برای روز به عنوان کشور کاسته اجتماعی فاصله محدودیت در هفته گذشته و باز عمومی در موزه ها و کتابخانه ها برای اولین بار در بیش از 70 روز است.

ترم بهار که به طور معمول شروع می شود در اوایل ماه مارس تا به حال به تاخیر افتاده است چهار بار تا زمانی که آن را شروع آنلاین حدود یک ماه پیش.

در نهایت به استقبال دانش آموزان در فرد مدارس و معلمان ضد عفونی و بخواهند صفحاتی دوباره مرتب میز و بررسی های خود را ذخیره ماسک صورت و دست عفونی. آنها راه اندازی یک جدا شده منطقه انتظار برای بيماران مشکوک و نصب دوربین های حرارتی و پارتیشن بندی. وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل حتی دستور مدارس برای حفظ یک سوم از پنجره های باز در زمانی که هوا روشن است.

اما کلوپ شبانه خوشه شناسایی شده فقط یک هفته قبل از اولین روز کلاس هم زده و ترس در میان والدین و مسئولان آموزش و پرورش با وجود همه مراقب و آماده سازی. بیش از 190,000 مردم امضا ریاست جمهوری درخواست اصرار مدرسه بازگشایی به تعویق افتاد بیشتر است. آموزش و پرورش superintendents از سئول و اطراف خیابانهای استان که بیشتر مربوط به موارد عمومی پیشنهادی دولت تجدید نظر در طرح خود را.

دولت به سرعت ابقاء منظور اجرای پیشگیری از بیماری محدودیت در کافه ها و کاباره ها اما همچنان محتاط است. معاون وزیر بهداشت کیم Ganglip گفت: در یک جلسه مطبوعاتی روز جمعه که آن را "خیلی زود" به بحث در مورد تاخیر اضافی و گفت: "پراکنده عفونت می تواند همچنان به رخ می دهد و ما در حال گرفتن خطر برای بازگشت به زندگی روزمره ما است."

مقامات بهداشت نیز تلاش برای اطمینان دادن به مردم که سعی کردم-و-روش درست تست و تماس با ردیابی می تواند در مهار موج جدیدی از عفونت. "حتی اگر COVID-19 دشوار است که مسئولیت رسیدگی به, شهروندان ما را تجربه کرده اند که می توان آن را کنترل" Jeong Eun-kyeong مدیر از کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در روز جمعه گفت.

اما افزایش تعداد مورد از جمله عفونت های ثانویه و تازه چالش های مطرح شده توسط کلاستر جدید تحت فشار قرار دادند و این دولت به حساب خطرات.

اعلام تاخیر در دوشنبه معاون وزیر آموزش و پرورش پارک Baek-beom ابراز نگرانی در مورد چشم انداز کنترل شیوع و گفت: دانشجو ایمنی باید در اولویت است. دانش آموزان را مجبور به ماندن در خانه برای بیشتر از یک هفته تمدید آنلاین کلاس مجازی.

مورد جدید خوشه احیا ترس و نا امیدی را نشان می دهد و یک مسیر مارپیچ رو به جلو است.

در یک سخنرانی تلویزیونی روز یکشنبه رئیس جمهور مون جائه-در خواست شهروندان را به گارد خود را پایین تر و گفت: "این بیش نیست تا زمانی که آن را بیش از."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب