آفریقای جنوبی برای رفتن به سراسر کشور مستند از شنبه

ژوهانسبورگ - آفریقای جنوبی آفریقای صنعتی ترین و اقتصاد یک ملت از 57 میلیون نفر خواهد برای رفتن به یک کشور مستن

توسط MINERALNEWS در 4 فروردین 1399

ژوهانسبورگ - آفریقای جنوبی آفریقای صنعتی ترین و اقتصاد یک ملت از 57 میلیون نفر خواهد برای رفتن به یک کشور مستند به مدت 21 روز از روز شنبه برای مبارزه با گسترش این کروناویروس جدید.

جمهوری آفریقای سیریل Ramaphosa اعلام کرد که اقدامات دوشنبه در پاسخ به افزایش COVID-19 موارد به 402. آفریقای جنوبی خواهد بود که سومین کشور بزرگ در آفریقا به همه اما ضروری فعالیت های اقتصادی پس از رواندا و تونس.

آفریقای جنوبی coronavirus موارد شروع به پریدن کرد با 47 درصد در روز دوشنبه از روز قبل با 128 موارد جدید, افزایش نگرانی از رشد نمایی و ساخت آن کشور با بسیاری از موارد در آفریقا مصرف بیش از مصر است.

بیش از نیمی از آفریقای جنوبی مجموع موارد در Gauteng استان که شامل ژوهانسبورگ بزرگترین شهر کشور با 5.7 میلیون نفر و پایتخت آن پرتوریا با 2.4 میلیون, با توجه به آمار و ارقام منتشر شده توسط وزارت بهداشت.

آفریقای جنوبی ثبت نشده یک مرگ ناشی از این بیماری است. اکثر موارد در حال مسافران از اروپا و کشورهای دیگر اما تعدادی از موارد است که به صورت محلی منتقل می شود در حال افزایش است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب