برخی از ایالت شکستن virus سوابق به عنوان ما caseload رشد دوباره

هوستون - Coronavirus بستری شدن در بیمارستان و caseloads آمار بالا ترین سطح در بیش از یک و نیم دوجین متحده به ع

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399

هوستون - Coronavirus بستری شدن در بیمارستان و caseloads آمار بالا ترین سطح در بیش از یک و نیم دوجین متحده به عنوان نشانه ای از ویروس " تجدید حیات نصب شده با تازگی تایید عفونت در سراسر کشور بازگشت در نزدیکی اوج خود سطح از دو ماه پیش.

پس از روند نزولی برای مدت شش هفته در ایالات متحده caseload در حال رشد بوده است دوباره برای بیش از یک هفته به خصوص در جنوب و غرب است. برخی از 34,700 مورد جدید گزارش شده در سراسر کشور روز شنبه با توجه به تعداد نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز. تعداد بيشتر از هر روز دیگر به جز آوریل 9 و سابقه و رکورد تاریخ مارس 24, زمانی که 36,400 موارد وارد شده بودند.

در حالی که موارد جدید باید به کاهش بوده است به طور پیوسته در اوایل ایالات متحده نقاط داغ مانند نیویورک و نیوجرسی چند کشورهای دیگر مجموعه تک-روز مورد سوابق جمعه از جمله آریزونا کالیفرنیا می سی سی پی, نوادا و تگزاس. برخی از آنها نیز شکست بستری سوابق آیا به عنوان کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی است.

"سوال از ما چگونه در حال انجام به عنوان یک ملت است: ما در حال انجام این کار هست. ما چگونه انجام می دهند به عنوان یک دولت ؟ نه چندان خوب" گفت: دکتر جفری اسمیت شهرستان اجرایی در شهرستان سانتا کلارا, کالیفرنیا خانه به دره سیلیکون. حدود 5600 نفر فوت کرده اند این ویروس در کالیفرنیا پرجمعیت ترین ایالت است.

موارد نیز صعودی در برخی از نقاط دیگر جهان است. هند گزارش ثبت افزایش روزانه حدود 16,000 موارد جدید. مکزیک که در آن تست نرخ شده پایین نیز یک رکورد با بیش از 6,200 موارد جدید.

اما چین به نظر می رسد به رام جدید شیوع در پکن بار دیگر نشان دادن توانایی خود را به سرعت بسیج وسیع منابع تست نزدیک به 2.5 میلیون نفر در 11 روز.

در ایالات متحده این کشور را بالا عفونی-بیماری, متخصص, Dr. Anthony Fauci گفت کنگره که بعد از چند هفته حیاتی هستند به چرخی پایین افزایش است و مردم باید به جلوگیری از جمعیت و یا حداقل پوشیدن ماسک در آنها است.

ساعت بعد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بسیج صدها جوان محافظه کاران در یک megachurch در آریزونا به عنوان دولت گزارش یک رکورد 3,600 عفونت های جدید.

پیش از این رویداد دموکراتیک شهردار ققنوس, کیت Gallego روشن ساخته است که او باور نمی کند این سخنرانی می تواند با خیال راحت برگزار شد, در شهر خود او خواست رئیس جمهور به پوشیدن ماسک صورت. او نه. مغلوب ساختن پیشی جستن حاضر به پوشیدن ماسک در تبدیل آن به یک محافظه کار-مقابل-لیبرال موضوع است.

در چین, شیوع است که آلوده بیش از 200 نفر در پایتخت این ماه به نظر می رسد پایانی. چین روز چهارشنبه گزارش 12 مورد از 22 روز قبل. پکن گزارش هفت مورد جدید از 13.

مقامات در پکن گفت: آنها آزمایش بیش از 2.4 میلیون نفر بین ماه های ژوئن 12 و 22 ژوئن. که بیش از 10% از سرمایه جمعیت حدود 20 میلیون نفر است.

مقامات شروع به آزمایش مردم در داخل و اطراف بازار مواد غذایی و سپس گسترش ابتکار برای کارکنان رستوران و شهر 100,000 تحویل کارگران است. چین نیز گفت: این داده ها استفاده می شود برای پیدا کردن افرادی که تا به حال شده است در نزدیکی بازار برای تست. آن را نداد.

کره جنوبی که رام اول آن موج عفونت شاهد افزایش — این بار در سئول در منطقه که در آن بسیاری از کره جنوبی زندگی می کنند. مقامات گزارش 51 مورد چهارشنبه. کشور گزارش شده 40 تا 50 موارد جدید در روز بیش از دو هفته گذشته.

در هند با جمعیت بیش از 1.3 میلیارد دلار سرمایه در شهر دهلی نو افزایش نگرانی دولت انتقاد خود را فقیر تماس با ردیابی و کمبود تخت بیمارستان. هند گزارش شده بیش از 450,000 موارد ویروس از جمله بیش از 14 ، 000 مرگ و میر.

مکزیک گزارش شده نزدیک به 800 جدید مرگ و میر در روز چهارشنبه. این کشور به ثبت بیش از 190,000 موارد و بیش از 23,000 مرگ و میر هر چند مقامات اذعان هر دو undercounts به دلیل بسیار پایین تست نرخ. مکزیک انجام شده است حدود یک و نیم میلیون آزمایش و یا یکی برای هر 250 نفر.

در اروپا و کشورهای هر دو کاهش و افزایش محدودیت به عنوان شیوع تکامل است. اسلوونی دوباره به راه افتادند اجباری استفاده از ماسک صورت در حمل و نقل عمومی و دیگر محصور فضاهای عمومی پس از موارد مشخصی در روزهای اخیر در حالی که بلژیک گفت: تئاتر و استخرهای شنا می تواند بازگشایی ماه آینده. عفونت وجود داشته nosedived بیش از دو ماه گذشته.

در آفریقا, آفریقایی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری رئیس جان Nkengasong گفت: شیوع "چیدن سرعت بسیار سریع" با یک افزایش تند در موارد و مرگ و میر در بیشتر کشورهای شل مستندات. آفریقا دیده می شود تقریبا 325,000 موارد و بیش از 8,600 مرگ و میر.

در سراسر جهان بیش از 9.2 میلیون نفر تایید شده اند آلوده و نزدیک به یک و نیم میلیون نفر فوت کرده اند توسط دانشگاه جانز هاپکینز' تعداد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

پری گزارش از ولینگتون, نیوزیلند Moritsugu از پکن است. آسوشیتد پرس خبرنگاران در سراسر جهان کمک کرده است.

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.

آخرین مطالب