برخی از دیرین سی ساکنان هنوز رای گیری در کشورهای دیگر. این است که ... قانونی است ؟

بزرگنمایی این تصویر دهه سی پلاک را bemoaned منطقه را فاقد نمایندگی. وجود تلاش های تازه در کنگره برای

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

دهه سی پلاک را bemoaned منطقه را فاقد نمایندگی. وجود تلاش های تازه در کنگره برای اعطای سی استقلال. اون بایرن/فلیکر پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اون بایرن/فلیکر

برخی از ساکنان واشنگتن دی سی زندگی می کردند وجود دارد برای سال اما هنوز رای خود را از جای دیگری در ایالات متحده است.

سی است که خانه را به بیش از 700 ، 000 نفر جمعیت بیشتر از وایومینگ و ورمونت — اما بر خلاف شهروندان در این کشورها d. C. ساکنان ندارد و هر کسی که رای گیری برای منافع خود را در کنگره است.

این وضعیت بعید است به تغییر در هر زمان به زودی حتی با یک انتخابات در مجلس روز جمعه به اعطای سی استقلال به دلیل مخالفت با این قانون توسط مجلس سنا و کاخ سفید است.

همه این به این معنی برخی از ساکنان منطقه از طریق پیچیده در طول تلاش خود را شمارش آرا در سطح فدرال.

کاترین Abughazaleh یکی از کسانی که رای دهندگان. او می گوید: او تصمیم به ماندن ثبت نام در تگزاس در آمد که مایل به احساس می کنم مثل او رای مهم است.

"به خصوص در دالاس شما باید خیلی بیشتر از رای گیری قدرت. در سال 2018 ما نماینده تغییر از قرمز به آبی و من می خواستم به بخشی از آن" Abughazaleh می گوید.

"اگر من یک سی رای دهندگان من نمی خواهد که کسی تماس بگیرید و می گویند:" رای دادن در این راه است." در حال حاضر من می توانید تماس بگیرید من در کنگره و می گویند " من می خواهم شما را به حمایت از این و یا من نمی خواهم شما را به حمایت از آن است.'"

کیت یک جمهوری خواه که با این نسخهها کار در پایتخت به عنوان یک مشاور سیاسی نیز رای در ایالت تنسی است. او پرسید: NPR تنها به استفاده از نام, از نگرانی های او ممکن است skirting قوانین رای دادن.

برای کیت, انتخاب مراکز بیشتر در علاقه او در سیاست های محلی از زادگاه او را از در بزرگ ملی از عوامل است.

"[در این منطقه] است آبی که به اندازه کافی مهم نیست که چقدر من رای آن را نمی خواهید آن را تغییر دهید. جایی که من هستم در تنسی آن را به اندازه کافی است که مهم نیست که چگونه من رای آن را نمی خواهید آن را تغییر دهید" کیت خنده. "رای گیری برای کوچک محلی شهر stuff — من احساس می کنم به نظر من این بیشتر معتبر در آن سیاست تر از این است."

این نوع از استدلال درمانده Robert C. سفید جونیور که به عنوان یکی از سی را در بزرگ اعضای شورای.

"من همیشه نا امید زمانی که مردمی زندگی می کنند در سی اما رای نمی دهند چرا که اگر با شما تماس d. C. خانه, سپس شما باید برای پیوستن به مبارزه ما," او می گوید. "اگر مردمی که می خواهند رای گیری نمایندگی سپس کاری که آنها باید انجام دهید این است حفظ رای گیری در جای دیگر اما به همکاری با ما برای دریافت نمایندگی که ما سزاوار است."

ربکا — که او نیز خواسته NPR تنها به استفاده از نام کوچک از پتانسیل نگرانی های قانونی — آمد به سی برای کالج هفت سال پیش و می گوید او احساس گناه در مورد ادامه برای رای دادن در گرجستان است.

"من احساس می کنم کمی مثل من مهندسی سیستم," او می گوید. "اما زمانی که من به یاد داشته باشید که کنگره مهندسی سیستم اجازه می دهد نه سی کنگره نمایندگی و رای گیری قدرت و استقلال آن هم از نوع توجیه آنچه من انجام می دهند."

در زیر آنچه که او به نام خشم در مورد سی را در وضعیت سردرگمی بیش از حد — که آیا یا نه او را به شکستن قانون است.

"من احساس می کنم مثل من, خانه من, خانه و خانواده, در گرجستان است. من پرداخت اجاره بها در پایتخت, اما من فقط در اینجا به طور موقت" ربکا می گوید. "اگر کسی به سوال من از نظر قانونی من نمی دانم چه واقعی تعریف قانونی از زندگی در جایی است."

قصد این است که همه چیز را

پاسخ نهفته است که در مناطق خاکستری از دولت اقامت ،

"اکثر ایالت ها یک قانون است که می گوید چیزی در مورد هر دو شما اقامت وجود دارد و یا شما قصد بازگشت می گوید:" دیوید بکر, مدیر اجرایی مرکز انتخابات نوآوری و پژوهش است.

بکر همچنین منجر به توسعه از ثبت نام الکترونیکی مرکز اطلاعات و یا اریک کمک می کند که کشورهای صحیح از تاریخ رای دهندگان سوابق و همچنین ثبت نام رای دهندگان واجد شرایط.

"اگر یک فرد زندگی در منطقه کلمبیا و می تواند ادعا اقامت قانونی در دولت دیگر ... و تنها رای وجود دارد هیچ چیز غیر قانونی یا نادرست در مورد آن," او می گوید.

که رای دهندگان تنها رای خود را در دولت سابق کلیدی است به عنوان بسیاری از ایالت ها اجازه قوانینی که به صراحت ممنوعیت دو رای گیری.

قصد بازگشت' را پوشش می دهد گروه های مختلف از مردم که زندگی می کنند در یک مکان اما در نظر خود خانه دائمی به جاهای دیگر از جمله خانواده های نظامی که نقل مکان اغلب دانشجویان و برف و پرندگان.

بکر هشدار داد در برابر باد اثر از درصد کمی از مردم در پایتخت است که شرکت در این عمل است.

"تعداد افرادی که رای گیری در جایی دیگر از خود اقامت قانونی است infinitesimally کوچک," او می گوید. "تعداد افرادی که ممکن است رای گیری در جایی غیر از جایی که آنها در حال حاضر قرار دادن سر خود را در شب ممکن است تا حدودی بزرگتر از آن است."

بسیاری از قوانین دولتی را در یک چشم انداز وسیع در مورد آنچه در آن به معنی برای کسی که به قصد بازگشت به روزی.

"ایالات متحده تصمیم گرفته اند که چگونه آنها در حال رفتن به تعریف اقامت و بیشتر تعریف شده اند اقامت به عنوان تلاش برای بازگشت ... آنها همیشه می توانید تغییر دهید که" بکر گفت. "اما اکثر متحده نیست. و احتمالا به دلیل این چیزی است که اعضای هر دو طرف در حال انجام است."

منطقه خاکستری نیز باعث می شود پتانسیل چالش های قانونی دشوار است چرا که دولت می توانست ثابت کند که رای دهندگان در نظر گرفته شده هرگز به یک روز بازگشت.

واقعی رای دهندگان تقلب در انتخابات آمریکا بسیار نادر است.

بکر می گوید: این مسائل با انتخابات آمریکا لازم نیست که هر چیزی برای انجام با یک گروه کوچک از سی رای دهندگان که می خواهید به می گویند که انتخاب شده است به کنگره این است که خیلی از بقیه کشور انتخاب نمی شود درگیر در همه.

"بزرگترین مشکل در ایالات متحده است که ما مردم بیش از حد مایل به ثبت نام و بیرون رفتن از راه خود را به ثبت نام در یک راه خاص و بیرون رفتن از راه خود را برای رای دادن در بیشتر و بیشتر در انتخابات; است که مشکل" بکر می گوید. "اگر که مشکل ما می خواهم به مراتب مختلف کشور است. ما نمی خواهد که 60 درصد حداکثر میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری."

آخرین مطالب