برخی از شرکت های بیمه صرف بیماران از هزینه های COVID-19 درمان

بزرگنمایی این تصویر ایتنا نخستین بیمه گر اعلام طرح خود را برای کمک به سپر بیماران با COVID-19 از بال

توسط MINERALNEWS در 12 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

ایتنا نخستین بیمه گر اعلام طرح خود را برای کمک به سپر بیماران با COVID-19 از بالا صورتحساب های پزشکی. اما خارج از شبکه اتهامات و سورپرایز های دیگر لوایح باقی می ماند خطر می گویند طرفداران برای بیماران. مایکل ناگل/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایکل ناگل/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

سه عمده بیمه بهداشت و درمان ارائه دهندگان در حال حاضر متعهد به محافظت از بیماران از صورتحساب های پزشکی بالا اگر آنها نیاز به درمان برای COVID-19. بیمه Cigna و هومانا روز دوشنبه اعلام کرد که آنها را مصرف کننده صرف هزینه های مرتبط با COVID-19 درمان است. هفته گذشته CVS سلامت اعلام کرد بیشتر محدود تغییر — که Aetna خواهد صرف هزینه به بیماران برای بستری شدن در بیمارستان مربوط به کوروناویروس.

این اطلاعیه یک "معامله بزرگ" می گوید: سابرینا Corlette co-مدیر مرکز بیمه بهداشت و درمان اصلاحات در دانشگاه جورج تاون. او اشاره می کند که به طور میانگین مردم deductibles برای سلامت سیاست در ایالات متحده اجرا بین 1800 دلار و $6,500. "که برای اکثر خانواده ها — مقدار زیادی پول بیشتر از آنها را نشسته در حساب بانکی خود را," او می گوید. "به طوری که واقعا ترسناک است."

تمام شرکت های بیمه در حال حاضر متعهد به صرف بیمار بخشی از یک لایحه پزشکی — آنچه به نام بیمار "هزینه های." این بدان معناست که اگر طرح خود را واجد شرایط, شما نمی خواهد که به پرداخت خود را کامل معافیت قبل از بیمه را بیش از و یا مجبور به پرداخت به طور معمول مقدار ثابت برای خدمات پزشکی یا درمان (به copayment) و یا یک درصد از کل لایحه (بیمه اتکایی).

این بیمه نیز متعهد به صرف هزینه برای بیماران مبتلا به کروناویروس تست و پزشکی از راه دور بازدیدکننده داشته است مربوط به COVID-19 و علائم آن.

تا کنون Aetna و Cigna در حال حمایت به چشم پوشیدن از COVID-19 درمان هزینه های واجد شرایط از طریق صورتحساب های پزشکی است که متحمل شده تا تاریخ 1 ژوئن سال 2020 است. هومانا سیاست ندارد پایان تاریخ.

در این طرح از چیزهایی که می گوید لری لویت معاون اجرایی رئیس جمهور برای سیاست های بهداشتی در بنیاد خانواده کایزر, این حرکت نمی خواهد هزینه بیمه چقدر از بیمار همکاری می پردازد و دیداکتبل معمولا حساب برای تنها کسری از گران بیمارستان باقی می ماند.

"من فکر می کنم وجود دارد همچنین یک عنصر سیاسی در اینجا," او می گوید. "بیمه هستند به احتمال زیاد برای رفتن به درخواست از کنگره برای برخی از نوع نجات و آنها می خواهند به نگاه مانند جامعه خوب بازیکنان زمانی که آنها را که بخواهید."

هنوز هم نه هر بیمار خواهد شد در امان صورتحساب های پزشکی بالا اگر آنها به طور جدی بیمار با COVID-19. شما باید بیمه — 28 میلیون نفر در آمریکا نیست — و در حال حاضر ارائه دهنده بیمه خود نیاز به یکی از این سه شرکت هر چند دیگران ممکن است به دنبال خود منجر شود.

لویت نیز اشاره می کند که بسیاری از افرادی که تحت پوشش یک شرکت بیمه است که متعهد شده مانند این ممکن است واجد شرایط باید هزینه های خود را بخشیده است. "بسیاری از مردم که برای دریافت بیمه از طریق کارفرمایان در آنچه که به نام خود بودجه طرح های," او توضیح می دهد. برای مردم در این برنامه این اطلاعیه نمی اعمال می شود پس "آن را به کارفرمایان که در حال رفتن به تصمیم گیری که آیا بیماران دریافت هزینه امداد در اینجا یا نه."

لویت نیز هشدار می دهد که بیمارانی که نمی توانید یک آزمون برای coronavirus یا که آزمون می آید و به عنوان یک منفی کاذب ممکن است هنوز هم در قلاب برای خارج از جیب هزینه. تا تست بیشتر می شود به طور گسترده ای و به آسانی در دسترس او می گوید که دردسر می تواند قابل توجهی مشکل برای بیماران امید به صورتحساب های پزشکی خود را پوشش داده است.

نیز وجود دارد موضوع تعجب صورتحساب. حتی اگر شما لازم نیست که به پرداخت شرکت بیمه, شما هنوز هم می تواند در صورتحساب یا لیست به طور مستقیم توسط بیمارستان ها و یا پزشکان که به ارائه مراقبت از خود را اگر آنها از بیمه خود شبکه. حدود 1 در 5 بستری پذیرش برای پنومونی نتایج را در یک لایحه, با توجه به بنیاد خانواده کایزر, تجزیه و تحلیل.

لورن آدلر, همکار مدیر USC-بروکینگز شفر ابتکار برای سلامت سیاست می گوید او امیدوار است که کنگره عمل خواهد کرد برای محافظت از بیماران از تعجب اسکناس در این شرایط یا که ارائه دهندگان خدمات خودداری از تعادل صدور صورت حساب با توجه به ماهیت بحران است.

"وجود دارد یک انگیزه قوی در واقع همه بازیگران نه اجازه دهید تعجب اسکناس در اینجا اتفاق می افتد — بسیار قوی تر از موارد عادی" آدلر می گوید. "من امیدوار هستم مردمی مذاکره خواهد کرد بدون این که بیمار اما این احتمال هنوز هم وجود دارد."

به طور کلی بیمه گر اطلاعیه در waiving بیمار هزینه های در حال خبر خوب وجود دارد اما هشدارهای و کسانی که هشدارهای معنی بسیاری از مردم هنوز هم ممکن است مجبور به نگرانی در مورد صورتحساب های پزشکی خود را در میان این اپیدمی می گوید لویت.

"در هر روز عادی هزینه بستری شدن در بیمارستان برای بیمار — حتی کسی که با بیمه — می تواند طاقت فرسا است," او می گوید. "اما در حال حاضر ما در حال نگاه کردن به این هزینه های مراقبت سلامت آینده در بالا از عدم اطمینان در مورد آینده اقتصادی مردم از دست دادن شغل خود و یا خود را ساعت کاهش می یابد — آن را به یک طوفان کامل."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن