اجتماعی فاصله در یک کلاس است ؟ Newsom نشان می دهد تغییرات عمده در هنگام بازگشایی مدارس

اگر چه دانشگاه ها به احتمال زیاد به بازگشایی در, سقوط, روز مدرسه ممکن است کاملا آشکار در راه های مختلف کالیفرن

توسط MINERALNEWS در 27 فروردین 1399

اگر چه دانشگاه ها به احتمال زیاد به بازگشایی در, سقوط, روز مدرسه ممکن است کاملا آشکار در راه های مختلف کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت: پیشنهاد مبهوت شروع دوران "مجدد" کلاس های درس است که اجازه می دهد برای اجتماعی فاصله و برخی تداوم آموزش آنلاین.

فرماندار گفت که فاصله فیزیکی و سایر اقدامات احتیاطی در برابر انتقال coronavirus می تواند در محل باقی می ماند برای یک دوره طولانی در مدارس پس از اقامت در خانه سفارشات در حال برداشته و کالیفرنیا آغاز می شود به تدریج بازگشایی شده است.

مدرسه رهبران منطقه خواهد شد نیاز به شروع به در نظر گرفتن یک میزبان از اقدامات ایمنی, او گفت:.

"می تواند شما را تلو تلو خوردن بار است که دانش آموزان ما در آمده بنابراین شما می توانید مناسب خودتان متفاوت در عرض های موجود در محیط فیزیکی — کاهش تماس فیزیکی در صورت امکان کاهش جمع غذا پانسمان مسائل مربوط به PE و زنگ تفریح؟" Newsom گفت. "این نوع از همه چیز — آن نوع از مکالمات ما همه به داشتن بیش از دوره های بعدی تعداد هفته و بعد از چند ماه."

تبلیغات

"ما باید به بچه های ما به مدرسه," او اضافه شده است. "من نیاز به گرفتن بچه ها به مدرسه است. ما باید به بچه های ما تحصیل کرده."

از جمله اقدامات پیشگیرانه در امر تاثیر عمیقی بر تجربه مدرسه برای دولت 6.1 میلیون دانش آموز در مهد کودک از طریق 12 درجه و همچنین برای دانش آموزان در کالج. از اوایل تا اواسط ماه مارس تقریبا همه تحصیل در کالیفرنیا تبدیل به "آموزش از راه دور" به طور معمول مربوط به دانش آموزان و معلمان در تعامل آنلاین.

بزرگترین نگرانی است محور در اثر تغییر محیط یادگیری برای دانش آموزانی که فاقد کامپیوتر, پهنای باند کافی و یا مناسب شرایط مطالعه در خانه است. بسیاری از مدارس در حال loaning کردن کامپیوتر و تنظیم برای دسترسی به اینترنت. لس آنجلس متحد است که هزینه $100 میلیون دلار بر روی کامپیوتر و پهنای باند نقاط داغ برای دانش آموزان خود را تا 80 درصد اعضای خانواده های کم درآمد.

تبلیغات

روز دوشنبه L. A. مدارس Supt. Austin Beutner اعلام کرد که دانشگاه ها در این ایالت در سیستم مدرسه نمی خواهد بازگشایی باقی مانده از سال تحصیلی. او اضافه کرد که دانشگاه تعطیل خواهد گسترش از طریق تابستان حتی به عنوان منطقه ادامه آموزش آنلاین و بدون وقفه. مقامات منطقه نیز گفت: هیچ دانشجویی را دریافت درجه عدم بهار کلاس.

Beutner روز سه شنبه گفت که آن را دشوار است برای پیش بینی آنچه که تحصیل را مانند نگاه در پاییز به دلیل وجود دارد بسیاری از ناشناختهها.

"علم همچنان به تکامل و تغییرات آن — در حالی که شاید نه هر روز تقریبا هر روز" Beutner گفت. "و من امیدوارم که ما می دانیم بسیاری بیشتر در مورد تست و درمان و تماس با ردیابی و چیزهایی مانند که در هفته ها و شاید ماه آمده است. و همانطور که می دانیم, بیشتر, ما, شما قادر خواهید بود به بیشتر تجویزی و دقیق تر به آنچه به عنوان برنامه های ما خواهد بود برای بازگشایی."

در حال حرکت به برنامه ریزی برای سقوط نظام های بالقوه و تدارکات کابوس در دست خود گفت: دانشگاه برکلی آموزش و پرورش استاد بروس فولر.

تبلیغات

"برو آهسته" فولر پیشنهاد شده است. "دعوت از 15 بچه ها به یک کلاس درس با دو بزرگسالان است. استفاده از داوطلبان پدر و مادر. با شروع کودکستان ها و مدارس ابتدایی است. کودکان بیشتر احتمال دارد به مطابقت اجتماعی فاصله. به صورت تصادفی تست کودکان و معلمان هر هفته به گارد در برابر بازگشت از coronavirus در میان معلمان بزرگسالان است."

فولر گفت که بازگشایی مدارس آمادگی ممکن است یک اولویت زیرا آنها در اندازه کوچکتر و در دسترس بودن آنها اجازه می دهد پدر و مادر برای بازگشت به کار.

چالش reimagined تحصیل تجربه خواهد آمد در یک زمان دشوار است گفت: رابین دریاچه مدیر مرکز در بازسازی آموزش و پرورش عمومی در دانشگاه واشنگتن است.

تبلیغات

مدارس می تواند به صورت شیب دار کاهش بودجه حتی به عنوان آنها در تلاش برای کمک به دانش آموزان بازیابی از تقریبا اجتناب ناپذیر یادگیری از دست دادن و یا تاخیر ناشی از این دانشگاه آتن و انتقال به آموزش آنلاین, او گفت:.

"اگر وجود دارد تا به حال شده است یک بار برای نوآوری آن است که در حال حاضر و برای نوع گرفتن بیش از نگرانی در مورد مرزهای سنتی," دریاچه گفت.

سابق L. A. عضو هیئت مدیره مدرسه نو جوان می بیند فرصت در حال حاضر.

"بیایید بیشتر فردی آموزش است که بر اساس قدیمی کارخانه مدل" گفت: جوان که صرف بیشتر از دو دهه گذشته با همکاری بخش خصوصی موفق مدارس. او ارائه شده خود را تجزیه و تحلیل قبل از شنیدن فرماندار اظهارات.

تبلیغات

"دانش آموزان باید پیشرفت از درجه به درجه بر اساس صلاحیت در موضوع نیست چقدر زمان صندلی آنها شده در صندلی. برخی از دانش آموزان در گروه های کوچک; دیگران با one-on-one تدریس خصوصی و یا از طریق آزمایش" او گفت:. "برخی هنوز رشد در یک کلاس مدل و یا به طور کامل به طور مستقل. دانش آموزان بزرگتر ممکن است نیاز به در پردیس در تمام طول روز هر روز ترجیح می دهند بیشتر دانشگاه-مانند مدل."

"اجازه دهید به بازگشت" او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن