سنگاپور رای در نظر سنجی ها انتظار می رود به بازگشت حزب حاکم

سنگاپور - پوشیدن ماسک و دستکش های پلاستیکی, سنگاپور شروع رای گیری روز جمعه در یک انتخابات عمومی است که انتظار

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399

سنگاپور - پوشیدن ماسک و دستکش های پلاستیکی, سنگاپور شروع رای گیری روز جمعه در یک انتخابات عمومی است که انتظار می رود به بازگشت نخست وزیر Lee Hsien Loong طولانی-حزب حاکم به قدرت است.

شهروندان ارشد برای اولین بار به بازیگران آراء به عنوان 1,100 مراکز رای دهی در سراسر شهر-دولت افتتاح شد در ساعت 8 صبح با سخت اقدامات ایمنی در محل جنوب شرقی آسیا و اولین انتخابات پس از coronavirus همه گیر آغاز شد. مسن رای دهندگان برنامه ریزی شده بود به رای در اوایل روز به عنوان حفاظت در برابر ویروس و مردم برای درمان COVID-19 یا تحت قرنطینه در خانه بودند مجاز به رای دادن.

بحران بهداشت و درمان و نگرانی بیش از یک رکود اقتصادی خواهد شد و به احتمال زیاد ارسال رای دهندگان امید بستن برای ثبات تحت لی حزب خلق. آن چهره 10 احزاب مخالف که در حال رقابت 93 کرسی مجلس عمدتا بر روی یک پایه و اساس علیه PAP. مخالفان گفته است که نمی خواهند به حکومت اما خواست 2.65 میلیون رای دهنده واجد شرایط به منظور کاهش PAP را با اکثریت قاطع آرا در مجلس و انکار آن را یک "چک سفید."

پاپ تحت سلطه است, سیاست از سال 1959 زمانی که لی پدر, Lee Kuan Yew شد سنگاپور اولین نخست وزیر و ساخته شده از منابع ضعیف دولت شهر را به یکی از ثروتمندترین کشورها در طول 31 سال ، در سال 2015 حزب برنده 69.9 درصد از کل آرا و 93 درصد از کرسی های پارلمانی. اما آن را نیز مورد انتقاد قرار برای دولت کنترل و سانسور رسانه ها و استفاده از قوانین سرکوبگر و دعاوی مدنی علیه مخالفان.

بازنشسته دنیس Phua, 74 گفت: رای نباید عجله شده اند به عنوان PAP پنج سال فرصت خواهد آخرین برای مارس سال آینده است. او امیدوار است برای بلندتر صدای اپوزیسیون در پارلمان بنابراین PAP نخواهد بود "بنابراین متکبر."

"وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما راضی نیست. آن را یک دولت خوب اما راه آنها را همه چیز می تواند بهتر" گفت: یک نقاب Phua به عنوان او را از صف خارج مدرسه برای رای دادن.

اما همه به توافق برسند.

"من امیدوارم که آن را به باقی می ماند به عنوان وضعیت موجود. برای سال های بسیاری شده است و تا کنون خیلی خوب است" گفت: محقر فلورانس دیدن 64. او با تمجید از دولت برای قرار دادن در محل اقدامات سختگیرانه برای حفاظت از رای دهندگان.

لی مواجه شده است و مخالفان از او جدا برادر کوچکتر Lee Hsien یانگ که گفت: PAP تا به حال تبدیل به یک نخبه گرا ، جوان لی پیوست یک حزب اپوزیسیون در ماه گذشته اما در حال اجرا است نه در انتخابات. نخست وزیر گفت: انتخابات در مورد تامین امنیت این کشور در آینده نه خانواده اش دشمنی.

"ما نیاز به یک قوی و توانمند دولت است. نه تنها به اقدام قاطع برای جلوگیری از یکی دیگر از عمده شیوع بلکه برای صرفه جویی در کسب و کار و شغل است که در بالای همه ذهن" لی گفت: در یک سخنرانی تلویزیونی در اواخر روز پنجشنبه.

سنگاپور انتخابات به شرح زیر سنجی در مغولستان در ماه گذشته و در کره جنوبی در ماه آوریل زمانی که احزاب حاکم در هر دو کشور به ثمر رساند پیروزی های چشمگیر.

پای صندوق های رای می آیند تنها چند هفته پس از این کشور پدید آمده از دو ماه مستند با هدف کنترل یکی از آسیا بدترین شیوع ویروس. این کشور کوچک از 5.8 میلیون نفر گزارش شده بیش از 45,000 موارد بسیاری از آنها کارگران خارجی ساکن در خوابگاه شلوغ است که نادیده گرفته شد در فاز اولیه آن در مدیریت بحران است.

با اقتصاد, پیش بینی برای کوچک شدن این سال تا 7 درصد Lee دولت پرده برداری کرده است چندین بسته کمک های اقتصادی به ارزش مجموعا نزدیک به 100 میلیارد دلار سنگاپور (71.7 میلیارد دلار) اما هشدار داد کامل اقتصادی تاثیر نبوده است احساس نشده است.

در حالی که coronavirus موارد باید بیشتر کاهش یافته است, جدید, روزانه موارد هنوز بالای 100. دولت می گوید که انتخابات برگزار می شود با خیال راحت با تعدادی از مراکز رای دهی افزایش یافته و از 880 به 1100 و دیگر اقدامات ایمنی.

همه رای دهندگان ملزم به پوشیدن ماسک و نمایش به صورت تب و علائم تنفسی پس از ورود. آنها باید با استفاده از ضد عفونی کننده دست و دستکش یکبار مصرف در هنگام ریخته گری آراء و حفظ یک متر (حیاط) و دور از دیگران است.

رای دهندگان اختصاص دو ساعت رأی گیری برای کاهش ازدحام. انتخابات فصل کامل شخصی دنده محافظ و رای گیری غرفه در حال بررسی هر نیم ساعت. آخرین ساعت رای گیری محفوظ است برای کسانی که با تب و یا اقامت در خانه توجه کنید پس از بازگشت از خارج از کشور.

نظر سنجی باز خواهد شد 12 ساعت و نتایج انتظار می رود برای شروع ورود اواخر جمعه

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

Ng گزارش از کوالا لامپور, مالزی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب