سنگاپور یک ستاره درخشان در COVID کنترل تا زمانی که آن را

بزرگنمایی این تصویر سنگاپور شاهد افزایش coronavirus موارد در میان آن صدها هزار نفر از کارگران مهاجر.

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

سنگاپور شاهد افزایش coronavirus موارد در میان آن صدها هزار نفر از کارگران مهاجر. بالا: یک داوطلب از یک گروه غیر انتفاعی در گفتگو با کارگران مهاجر در حال حاضر محدود به یک کارخانه بود که تبدیل به یک خوابگاه به عنوان بخشی از تلاش برای جلوگیری از گسترش این بیماری است. سنگ Huiying/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سنگ Huiying/گتی ایماژ

در اوایل بیماری همه گیر کوروناویروس سنگاپور ستایش بود به عنوان یک نمونه درخشان از نحوه رسیدگی به این ویروس جدید است. سازمان بهداشت جهانی با اشاره به این که در سنگاپور تهاجمی تماس با ردیابی اجازه دولت شهر به سرعت شناسایی و جداسازی هر گونه موارد جدید. آن را به سرعت تعطیل خوشه از موارد و نگهداری بسیاری از اقتصاد خود را — و آن مدارس باز است. از طریق آغاز آوریل سنگاپور ثبت شده بود کمتر از 600 موارد است.

تا پایان مارس مورد تعداد تا به حال بیش از 17,000. و نه تنها همه از سنگاپور تحت سخت مستند آن است که اکثر coronavirus موارد در جنوب شرقی آسیا.

اکثریت قریب به اتفاق این موارد هستند و در خوابگاه به سر می برند که بیش از 300,000 از سنگاپور تقریبا یک میلیون کارگران خارجی و تعدادی از موارد است که انتظار می رود در ادامه به افزایش در هفته های آینده.

"ما شروع به تست ما با خوابگاه که در آن وجود دارد تعداد زیادی از موارد شناسایی شده" سنگاپور وزیر بهداشت گن کیم یونگ گفت: در مجازی نشست خبری این هفته است.

سنگاپور دستور مستند در 7 آوریل در پاسخ به یک چشم انداز مثبت در مورد در کل جمعیت و پس از آن شروع به پیدا کردن یک تعداد قابل توجهی از موارد در خوابگاه.

وزیر گان می گوید سنگاپور در حال حاضر تست بیش از 3000 کارگران مهاجر یک روز اما امیدوار به گسترش است که تعداد. این ویروس در حال گسترش است به سرعت در خوابگاه که وزارت بهداشت نبوده است قادر به تست تمام موارد مشکوک.

"برای خوابگاه که در آن ارزیابی خطر ابتلا به عفونت بسیار بالا تلاش ما متمرکز بر جداسازی کسانی که علامتی حتی بدون تایید COVID 19 آزمون" گان می گوید. "این به ما اجازه می دهد به سرعت ارائه مراقبت های پزشکی به این بیماران است."

سنگاپور یک دولت شهر کوچک با جمعیت کمتر از 6 میلیون نفر است. بر اساس سرانه آن دوم ثروتمندترین کشور در آسیا است.

اما اقتصاد آن به شدت متکی به مردان جوان از بنگلادش و هند و کشورهای دیگر که در کار ساخت و ساز و تولید شغل است. سنگاپور حداقل دستمزد به صورت خارجی یا داخلی کارکنان. خارجی کارگران حقوق می تواند به عنوان کم به عنوان $250 ایالات متحده در هر ماه اما یک نمونه حقوق و دستمزد $500 به 600 $در ماه.

صحبت کردن به مطبوعات وزیر بهداشت گن اعتبار گسترده غربالگری در خوابگاه با پیدا کردن بسیاری از کارگران مبتلا به سارس-CoV2 اما به نظر نمی رسد بیمار است.

"تا کنون اکثر موارد در اینجا باید به حال نسبتا خفیف بیماری و یا بدون علائم است. و آنها نیاز نیست گسترده مداخله پزشکی" گن گفت. "حدود 30 درصد نیاز به نزدیک مشاهدات پزشکی با توجه به شرایط بهداشتی اساسی و یا به دلیل سن."

به عنوان این هفته تنها تعداد انگشت شماری از کارگران مهاجر — کمتر از 2 ده — در بیمارستان در بخش مراقبت های ويژه.

این شهرستان راه اندازی هزاران آنچه در آن خواستار "جامعه مراقبت تخت" در مراکز کنوانسیون و دیگر ساختمان های عمومی برای منزوی کردن و درمان coronavirus بیماران. امید است که در بسیاری از موارد می توان با کادر پزشکی در این موقت بخش در بیمارستان ها. تا کنون این شهرستان دارای 10,000 "جامعه مراقبت تخت" و برنامه ریزی برای گسترش این 20,000 تا اواسط ماه ژوئن.

این هیچ جای تعجب است که کارگران مهاجر در حال حاضر آلوده می گوید: Mohan Dutta, یک استاد در دانشگاه مسی در نیوزیلند است که انجام تحقیقات بر روی این کارگران مهاجر. او می گوید شرایط در خوابگاه قرار دادن کارگران در قابل توجهی خطر ابتلا به بیماری های تنفسی مانند COVID-19. وجود دارد 12 تا 20 تخت تختخواب سفری در هر اتاق.

و حتی اگر برخی از کارگران تلقی می شود "ضروری" هستند و دیگر مجاز به ترک خوابگاه. "کمی وجود دارد که اتاق به حرکت در اطراف آنها کمی اتاق را به فروشگاه خود را از چیزهایی که واقعا منجر به این حس از اتاق بودن unhygienic می گوید:" Dutta.

Dutta که تاسیس مراقبت مرکز فرهنگ-محور رویکرد به پژوهش و ارزیابی در دانشگاه ملی سنگاپور در سال 2012 با تمرکز بر جوامع به حاشیه رانده شده است فقط یک مقاله در کارگران مهاجر در سنگاپور در این بیماری همه گیر.

او می گوید بسیاری از آنها به او گفت که آنها نگران هستند که آیا آنها خواهیم پرداخت در طول مستند (سنگاپور وزارت نیروی انسانی اصرار آنها خواهد شد) و در مورد ازدحام بیش از حد و کمبود امکانات بهداشتی در خوابگاه.

Dutta می گوید: در بسیاری از خوابگاه های 100 کارگران به اشتراک گذاشتن یک بلوک 5 تشناب و 5 اصطبل حمام.

کارگران جمع در بالکن کارگران خوابگاه در حال حاضر استفاده می شود به عنوان یک انزوا تسهیلات مسکن یک خوشه از coronavirus موارد سنگاپور, آوریل 6 سال 2020 است. ادگار سو/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ادگار سو/ایسنا

"وجود دارد این حس وحشت و ترس و بخشی از آن مربوط به این معنا نیست که قادر به حرکت در خارج از اتاق" او می گوید. "هر کس است که تقریبا در اتاق گیر کرده در چنین نزدیکی."

سنگاپور و وزارت بهداشت منتقل شده است به شدت به سعی کنید به آدرس شیوع کروناویروس در مسکن خود را بلوک. دولت در تلاش است برای پیدا کردن جایگزین امکانات رفاهی برای مردم در سخت ترین ضربه خوابگاه اما Dutta می گوید این غیر ممکن است به آمده تا با امن و کوتاه مدت منزل برای بیش از 300,000 کارگران است.

اما او بر این باور وجود دارد می تواند تغییرات دراز مدت کمک خواهد کرد که کارگران است. و Dutta امیدوار است این شیوع را مجبور سنگاپور به بررسی چگونگی این رفتار این اغلب نادیده گرفته جمعیت آوردن تغییرات عمده در نحوه کارگران خارجی قرار دارد و تحت درمان است.

در همین حال انفجار از موارد در سنگاپور بیش از 3 هفته گذشته باقی مانده است در درجه اول در میان کارگران خارجی. برای مثال در مارس 1 وجود دارد 11 مورد جدید گزارش شده در میان سنگاپور اقامت دائم و 905 عفونت های جدید در میان کارگران ساکن در خوابگاه.

مایکل Merson سر از SingHealth دوک-NUS بهداشت جهانی موسسه در سنگاپور می گوید بعید است که شیوع بیماری در خوابگاه خواهد شد و بیش از نشت به بقیه از شهرستان.

"وجود دارد بسیار کمی اختلاط بین کارگران خارجی و بقیه از جمعیت" Merson می گوید. او با اعتماد به نفس سنگاپور مقامات بهداشت خواهد بود قادر به جداسازی مواد آلوده کارگران و آنها را در کلمات خود را "بهترین مراقبت های پزشکی ممکن است."

با اینحال دولت سنگاپور توسعه یافته مستند برای کل شهرستان حداقل تا ژوئن 1.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن