ستاره تیراندازی در حال آمدن از برج دلو — در اینجا این است که چگونه به سازمان دیده بان

آسمان, ارائه, اجتماعی دور, سرگرمی, فعالیت برای stargazers این هفته: سالانه اتا Aquarid باران شهاب سنگ است. مه

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399

آسمان, ارائه, اجتماعی دور, سرگرمی, فعالیت برای stargazers این هفته: سالانه اتا Aquarid باران شهاب سنگ است.

مه شهابی است بیت از یخ و گرد و غبار فضا در پشت سمت چپ از ستاره دنباله دار هالی است که سقوط به جو زمین ایجاد آنچه ما به عنوان ستاره تیراندازی. سالانه دوش در خدمت به عنوان یک یادآوری از مشهور fireball تنها قابل رویت از زمین در هر 75 سال یا بیشتر. آخرین آن رویت شد و در سال 1986 با قرار دادن آن در کنار رود رویت در 2061.

در این سال شهابی است که انتظار می رود به اوج بین دوشنبه و پنج شنبه شب است و بهترین بازدید از نیمکره جنوبی که در آن شب طولانی تر است در این زمان از سال است.

اما نیمکره شمالی بینندگان را یک فرصت برای دیدن, دوش بین ساعت 3 صبح و سحر بین المللی شهاب سازمان, دبیر کل, Robert H می گوید NPR.

"شما می توانید آنها را از هر نقطه تا زمانی که آسمان روشن است" Lunsford گفت. اما دوش نمی تواند به خوبی در این سال آن را به عنوان ممکن است آخرین, او می گوید, چرا که ماه کامل خواهد شد در روز پنج شنبه کاهش دید از شهاب سنگ.

بینندگان باید نگاه به علت ایست برای دیدن ستاره های عکسبرداری خواهد شد که بالا آمدن از افق و حرکت به سرعت در سراسر آسمان شب از منشاء خود را در صورت فلکی دلو است.

ناظران در نیمکره شمالی می توانید انتظار برای دیدن بین پنج تا 10 شهاب سنگ در هر ساعت بسته به شرایط آب و هوایی.این خشک تر و روشن شب شانس بهتر از دیدن است. در استرالیا stargazers گزارش تا 37 شهاب سنگ در هر ساعت در شرایط خوب است.

کلید موفقیت دوش تجربه می گوید Lunsford است به راحتی.

"آیا مرحله خارج و ایستاده وجود دارد و انتظار می رود برای دیدن شهاب فعالیت" او می گوید. در عوض او پیشنهاد گرفتن روی یک صندلی و یک پتو گرم و راه اندازی اردوگاه در تاریک ترین منطقه ممکن است. "اگر شما راحت, میخوای در دید بسیاری فعالیت بیشتر."

و اگر بیدار در 4 صبح امکان پذیر نیست بیشتر پر جنب و جوش دوش از جمله بارش شهابی برساوشی و Geminids خواهد آمد بعد از این سال با بهتر آسمان شرایط در ماه اوت و دسامبر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن