کارگران جنسی کمبود مواد غذایی برای مصرف داروهای HIV در طول COVID-19

کیگالی رواندا - به عنوان coronavirus گسترش در آفریقا آن را تهدید می کند در راه های متعدد کسانی که درآمد زندگی

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399

کیگالی رواندا - به عنوان coronavirus گسترش در آفریقا آن را تهدید می کند در راه های متعدد کسانی که درآمد زندگی خود را در خیابان — مردم مانند Mignonne 25 ساله کارگر جنسی با HIV.

این مستند در رواندا نگه داشته است بسیاری از مشتریان خود را به دور او گفت: بنابراین او کمتر پول برای خرید مواد غذایی. و هنگامی که او نمی خوردن داروهای ضد ویروسی او طول می کشد برای HIV می تواند در درد و ضعف و تهوع و یا حتی او را پاس کردن.

"و در عین حال آن را به همان اندازه خطرناک است که شما نمی را به مواد مخدر" Mignonne در مصاحبه ای گفت:. "شما خواهد مرد."

با چالش های مشابهی وجود دارد در جاهای دیگر در آفریقا که دارای بیشترین بار از اچ آی وی است.

مطالعات نشان داده است که ناامنی غذایی است که مانع مصرف مواد مخدر و روزانه می تواند موجب کاهش اثر بخشی خود را تحت تاثیر قرار نه تنها کارگران جنسی اما هر کسی که در آن غذا یا پول به خرید آن کمیاب است.

در میان کارگران جنسی در زیمبابوه پایتخت آن هراره "اکثر کسانی که در حال زندگی دست به دهان شده اند lamenting است که آن را دشوار برای پایبندی به درمان" گفت: استعداد Jumo مدیر Katswe Sistahood یک سازمان برای سلامت جنسی و باروری.

که یک خطر به عنوان بسیاری از کارگران جنسی در سراسر جهان در حال مطالعه خارج از کشور حمایت اجتماعی برنامه در طول COVID-19 گیر محققان از دانشکده بهداشت لندن و طب گرمسیری و در جای دیگر نوشت: در یک تفسیر برای لانست.

"کارگران جنسی در میان اکثر گروه های به حاشیه رانده شده" آنها نوشت و اضافه کرد که "این بسیار مهم است که اختلال در خدمات بهداشتی و درمانی نیست بیشتر کاهش دسترسی به HIV درمان است."

رواندا ارائه می دهد که رایگان درمان ضد رترو ویروسی برای تمام, شده است به طور گسترده ای مورد ستایش خود را برای پیشرفت در کنترل اچ آی وی است. این کشور نگه داشته است شیوع HIV در 3 ٪ برای بیش از یک دهه و تعدادی از عفونت های جدید کاهش یافته است.

اما کارگران جنسی و بهداشتی کارشناسان هشدار می دهند که کسانی که سود می تواند از دست رفته.

بیش از 45 درصد از برآورد 12,000 کارگران جنسی در کشور های شرق آفریقا زندگی با اچ آی وی است. نه در نظر گرفتن درمان ضد رترو ویروسی خطرات گسترش این ویروس گفت: Aflodis Kagaba یک پزشک و مدیر اجرایی توسعه سلامت ابتکار یک سازمان محلی است که باعث دسترسی بهتر به مراقبت های بهداشتی.

این سازمان ارائه شده است برخی از کارگران جنسی, مواد غذایی ضد عفونی کننده دست و بهداشت مواد و صحبت کردن با دولت در مورد بودجه کمک به کارگران جنسی.

"کارگران جنسی به بخشی از جامعه و سزاوار آنها به زندگی می کنند یک زندگی سالم" Kagaba گفت.

در Migina یک منطقه تفریحی در پایتخت آن کیگالی, Mignonne به عنوان یک رهبر از 60 کارگران جنسی یادآوری همکاران با HIV را درمان ضد رترو ویروسی و بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی در هر ماه است.

"در حال حاضر بسیاری از آنها به من گفتن آنها نمی توانند این دارو زیرا آنها مواد غذایی را ندارید. آن را قابل فهم است و من نمی دانم چه باید بکنید," او گفت:. او مانند دیگر کارگران جنسی تنها به نام کوچک برای ایمنی خود را.

رواندا شد توزیع مواد غذایی به خانواده های تحت مستند اما متوقف شد و پس از سه ماه. آن را پس از برداشته مستند محدودیت برای برخی از کسب و کار اما دیگران مانند میله ها هنوز بسته است.

در حال حاضر COVID-19 موارد در حال افزایش بیشتر سرعت باعث مقامات به اعمال شب مقررات منع رفت و آمد. از روز جمعه این کشور تا به حال بیش از 1000 تایید coronavirus موارد است.

"ما در حال دیدن کارگران جنسی در آفریقا را تکذیب کرد حمایت دیگران داده می شود مانند مواد غذایی" UNAIDS رئیس photojournalism گفت: در این ماه. "برخی از آنها که مایه شرمساری و اجرا از خانه های خود و به نام منبع تاج." او سازمان و شبکه جهانی از جنس پروژه کار کرده برای کارگران جنسی را شامل می شود در کشورهای COVID-19 اجتماعی حفاظت از برنامه های.

برنامه ایدز سازمان ملل نیز هشدار در مورد کمبود ممکن است از دارو برای میلیون ها نفر از افراد مبتلا به HIV در دو ماه آینده به خصوص در کشورهای در حال توسعه. مستندات و مرز تعطیلی هستند و کاهش مواد مخدر' تولید و توزیع.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

یک سازمان بهداشت جهانی بررسی 99 کشورهای یافت 32 درصد در حال حاضر گزارش اختلال به تاسیس درمان ضد رترو ویروسی مگ Doherty, مدیر U. N. آژانس گروه HIV و هپاتيت و STIs گفت: در این هفته.

"ما در حال درگیر شدن در unsafer شیوه های رابطه جنسی از آنجا که ما نمی تواند قادر به دسترسی به ابزار پیشگیری و یا به مواد مخدر است که ما استفاده می شود به" گریس Kamau یک کنیا مبتنی بر هماهنگ با کارگران جنسی داد و گفت: یک COVID-19 جهانی وبینار برای کارگران جنسی در ماه گذشته.

اگنس HIV مثبت کارگر جنسی در کیگالی گفت جدید ننگ نیز لطمه می زند.

قبل از coronavirus آن را آسان به پول او گفت:. در حال حاضر "شما نمی جرات رفتن در خیابان و در عین حال در جوامع ما درمان می شوند مانند رانده شدگان" 26 ساله به اسوشیتد پرس گفت. "در طول این مستند زمانی که رهبران محلی توزیع مواد غذایی خانواده من بود و پرید روی حساب بود که من یک کارگر جنسی."

مقامات محلی باید رد تبعیض علیه کارگران جنسی.

مانند بسیاری دیگر اگنس به سرعت مصرف شده خود را پس انداز های کوچک او در نظر گرفته شده بود به استفاده از در حال اجرا یک کسب و کار فروش گوجه فرنگی. در حال حاضر مانند بسیاری دیگر او هیچ تاسیسات.

دبورا Mukasekuru co-ordinator از انجمن ملی برای حمایت از مردم با اچ آی وی زندگی آن را به نام "وضعیت دشوار است."

"ما سعی می کنیم به بسیج مواد غذایی برای کارگران جنسی اما بسیاری از آنها هستند و ما نمی توانیم خوراک همه آنها," او گفت:. "شما نمی توانید سرزنش دولت به دلیل کرونا, گیر افتاد, دولت بی اطلاع است."

___

کارا آنا در ژوهانسبورگ کمک کرده است.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن