شدید و گردباد روش های هند سرمایه مالی بمبئی

دهلی نو - طوفان در دریای عرب شد barrelling نسبت به کسب و کار در هند سرمایه بمبئی در روز سه شنبه تهدید به تحویل

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399

دهلی نو - طوفان در دریای عرب شد barrelling نسبت به کسب و کار در هند سرمایه بمبئی در روز سه شنبه تهدید به تحویل باد شدید و جاری شدن سیل به منطقه در حال حاضر با تلاش این کشور بیشترین تعداد coronavirus عفونت و مرگ و میر.

طوفان Nisarga پیش بینی شد به ریزش زمین بعد از ظهر چهارشنبه در این کشور west coast در نزدیکی بمبئی یک شهر ساحلی خانه به 18.4 میلیون نفر و شناخته شده برای صنعت فیلم بالیوود. بمبئی نشده است در برخورد با یک طوفان در بیش از یک قرن, افزایش نگرانی در مورد آمادگی خود را.

ملی در واکنش به این فاجعه پرسنل نیروی فرستاده شده اند به هر دو ایالت ماهاراشترا به بمبئی و در نزدیکی گجرات دولت و مقامات اصرار مردم در مناطق در معرض خطر را تخلیه کنند.

ماهاراشترا بالا, رسمی, Uddhav Balasheb Thackeray گفت: در توییتر که ساکنان بمبئی گسترده زاغه شده بود دستور به تخلیه هر چند آن را بلافاصله روشن نیست اگر پناهگاه شده بودند. او همچنین گفت: برخی از 150 coronavirus بیماران منتقل شده از یک بیمارستان در نزدیکی شهر ساحلی.

هند اداره هواشناسی گفت: طوفان می تواند به شدت در طول روز سه شنبه به یک طوفان شدید که تعریف شده است به عنوان یک گردباد با سرعت باد از 119 به 165 کیلومتر در ساعت (74 به 102 کیلومتر در ساعت) است و چهارم قدرتمند ترین رده در مقیاس محلی است.

Nisarga می آید تنها دو هفته پس از طوفان Amphan پاره از طریق خلیج بنگال در هند سواحل شرق و ضرب و شتم, West Bengal, دولت, کشته شدن بیش از 100 نفر در هند و همسایه بنگلادش.

اگر چه پس از باران های موسمی سیل مشترک در بمبئی در پاییز برخی از کارشناسان از ترس این شهرستان آماده نیست برای بالا بادها و طوفان موج است که با یک طوفان.

"هیچ تست چگونه این شهرستان در طوفان" گفت: آدم سوبل یک آب و هوا دانشمند در دانشگاه کلمبیا که به بررسی خطر ابتلا به بمبئی. "این فقط باعث می شود من عصبی."

طوفان می آید به عنوان منطقه هایش با ادامه coronavirus بیماری همه گیر. ماهاراشترا و گجرات متحده گزارش داده اند که حدود 44 درصد از هند 198,000 COVID-19 نفر از سراسر کشور و 61 درصد از تمام مرگ و میر ویروس.

اخبار محلی گزارش داده اند یک ضعف سیستم بیمارستان در بمبئی با بیماران در حال استراحت در بیمارستان طبقه تا تخت در دسترس و بدن به سمت چپ در بخش. پزشکان انجمن گزارش کرده اند که تعداد فزاینده ای از مراقبت های بهداشتی کارگران در حال ابتلا به این ویروس قرار دادن و حتی بیشتر فشار بر نیروی انسانی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن