چند کشورهای آفریقایی رول از اقدامات برای مبارزه با ویروس

ژوهانسبورگ - چندین کشور آفریقایی اعلام کرده اند محدودیت های گسترده سعی کنید برای جلوگیری از ثابت گسترش coronav

توسط MINERALNEWS در 25 اسفند 1398

ژوهانسبورگ - چندین کشور آفریقایی اعلام کرده اند محدودیت های گسترده سعی کنید برای جلوگیری از ثابت گسترش coronavirus که رسیده حداقل 25 از آفریقا 54 کشور جهان است.

آفریقای جنوبی و کنیا و سنگال و موریتانی در میان کشورهایی که اعمال محدودیت های مسافرتی و مدارس بسته.

جمهوری آفریقای سیریل Ramaphosa اعلام یک دولت ملی فاجعه است.

"این قبر اضطراری و با توجه به مقیاس و سرعت گسترش آن در هیچ کشور مصون است" گفت: Ramaphosa پرداختن به ملت یکشنبه شب. او گفت: این کشور به 61 مورد از جمله محلی انتقال COVID-19 و او انتظار می رود این تعداد به طور چشمگیری افزایش دهد

"ما باید اقدامات فوری و اقدامات شدید برای کاهش تاثیر بر سلامت آفریقای جنوبی و اقتصاد ما" گفت: Ramaphosa اعلام ممنوعیت ورود مسافران از کشورهای مبتلا به این بیماری از جمله چین و ایران و کره جنوبی, ایتالیا, اسپانیا, ایالات متحده و بریتانیا.

Ramaphosa گفت: تمام مدارس بسته خواهد شد به مدت 30 روز از شنبه و او ممنوع تمام مجامع عمومی از بیش از 100 نفر است. آفریقای جنوبی خواهد شد 35 از آن 53 زمین مرزها و تشدید خواهد شد غربالگری در فرودگاه بین المللی.

کاهش در تجارت بین المللی و گردشگری در حال حاضر منفی تحت تاثیر قرار آفریقای جنوبی اقتصاد است که او گفت: در مورد به تجربه مطالبات در هزینه برای افزایش سلامت اقدامات است.

کنیا و رئیس جمهور اوهورو کنیاتا اعلام محدودیت های پیشگیری از مسافران که از کشورهایی که مواردی از کروناویروس گفت: تنها کنیا شهروندان و کسانی که اجازه اقامت مجاز خواهد بود برای ورود را به خود قرنطینه به مدت دو هفته. او همچنین گفت: همه مدارس در کنیا که نزدیک به سه هفته است.

سنگال و موریتانی نیز اعلام کرد فوری از بسته شدن مدارس برای مدت سه هفته. سنگال نیز ممنوعیت تمام مجامع عمومی برای یک ماه و ممنوع ورود تمام کشتی های کروز و معلق مسلمان و مسیحی زیارت.

لزبین است به حالت تعلیق پرواز اتصالات و بسته مرزها با تمام کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورهای دیگر در آفریقا و خاورمیانه است.

در سراسر جهان شیوع دارد بیمار بیش از 156,000 مردم و چپ بیش از 5800 مرده با هزاران مورد جدید تایید شده در هر روز. برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث تنها خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه. اکثریت قریب به اتفاق مردم بهبود می یابند.

___

AP روزنامه نگاران Carley Petesch در داکار سنگال و اندرو Meldrum در ژوهانسبورگ کمک به این داستان.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن