سناتور قرار می دهد نادر نگه نظامی تبلیغات بیش از سرنگون افسر ارتش

بزرگنمایی این تصویر سناتور. Tammy Duckworth, D-Ill., در نیروهای مسلح سنا در جلسه کمیته است. او می خو

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

سناتور. Tammy Duckworth, D-Ill., در نیروهای مسلح سنا در جلسه کمیته است. او می خواهد یک افسر ارتش که شهادت در مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح جلسات به ارتقاء خود را. گرگ نش/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گرگ نش/گتی ایماژ

به غیر از یک غرفه در غیر این صورت روال ارتقاء از یک افسر ارتش که شهادت در سال گذشته در مجلس در جلسات استیضاح از رئیس جمهور تهمت می تواند در بسیار غیر معمول سنا نگه مسدود کردن انتظار تبلیغات بیش از 1000 نفر دیگر از افسران ارتش.

سناتور. Tammy Duckworth, D-Ill., پنج شنبه اعلام کرد در نظر دارد برای جلوگیری از سنا تایید 1,123 ارشد نیروهای مسلح, افسران تا تایید کتبی از وزیر دفاع علامت Esper که او مسدود نیست و نمی خواهد بلوک ارتقاء داد. سرهنگ الکساندر Vindman به مرتبه سرهنگ.

Vindman بود همراهی از کاخ سفید در فوریه. 7 و اخراج از شغل خود به عنوان اوکراین متخصص در شورای امنیت ملی.

خود را فردی گری که به دنبال روز مغلوب ساختن پیشی جستن را تبرئه در سنا پس از استیضاح توسط مجلس شد و به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان قصاص گفت: برای داشتن یک خانه پنل در ماه اکتبر که او تا به حال شده احساس خطر ژوئیه تماس تلفنی او گوش در بین تهمت و رئیس جمهور اوکراین ولدیمیر Zelenskiy. مغلوب ساختن پیشی جستن به حال تحت فشار Zelenskiy در تماس است که به بررسی سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن که در زمان پیشرو دموکراتیک مدعی را به چالش مغلوب ساختن پیشی جستن برای ریاست جمهوری.

Vindman را, برادر دوقلوی یوگنی کار اخراج شد همان روز از او به عنوان یک اخلاق وکیل در شورای امنیت ملی. او با شهادت در مجلس استیضاح پرس و جو.

Vindman شده بود و انتظار می رود در یک لیست از ارتش ستوان سرهنگ با توجه به ارتقاء این سال است. اما پنتاگون هنوز به انتشار این لیست که پس از آن خواهد بود موضوع را به نقد و بررسی توسط کاخ سفید و همچنین مجلس سنا.

ساعت قبل از Vindman برادران از کار اخراج شدند تهمت خواسته شده بود توسط یک خبرنگار اگر او می خواست الکساندر Vindman از کاخ سفید است.

"من خوشحال هستم با او" مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد. "آیا شما فکر می کنم من قرار بود با او ؟ من نیستم."

روز بعد تهمت نوشت: در یک صدای جیر جیر که او باور نمی کند او تا کنون ملاقات Vindman اما با اینحال توصیف سرنگون افسر به عنوان "بسیار سرکش گزارش مطالب من کامل خواند "نادرست" و افزود: "به عبارت دیگر "از"."

شده است وجود دارد رشد بهت و حیرت در پنتاگون و در کاپیتول هیل در مورد سرنوشت Vindman که مهاجرت از اوکراین به عنوان یک کودک اهدا شد بنفش قلب برای خدمات خود را در جنگ عراق.

بدون اشاره به Vindman با نام رود آیلند ایالت جک رید کمیته نیروهای مسلح سنا در رتبه بندی دموکرات با صدور بیانیه ای 18 ژوئن افزوده است که مقامات منتخب نباید با دخالت نظامی مبتنی بر شایستگی ارتقاء سیستم.

"فرایند توسعه است که در مورد افراد, اما آن را نیز می فرستد یک سیگنال به نیروهای ما در مورد چه نوع از سربازان ترویج" نی نوشت. "حرفه ای, شخصیت, مهارت و صداقت باید پارامونت نه تعصب."

در حال حاضر Duckworth سابق ایلینوی گارد ملی Blackhawk خلبان هلی کوپتر که از دست هر دو پا در حال جنگ در عراق است اقدام که دفتر او را "بی سابقه ای در عصر مدرن" به زور یک قطعنامه به ارتقاء holdup که او روابط به مغلوب ساختن پیشی جستن.

"این است که به سادگی بی سابقه و اشتباه برای هر فرمانده کل قوا به دخالت در روال امور نظامی در همه اینکه آیا یا نه او یک انتقام گیری شخصی در برابر یک سرباز که خود را وطن پرست وظیفه و گفت: حقیقت—یک سرباز است که توصیه می شود برای ارتقاء توسط مافوق خود به دلیل عملکرد خود را" Duckworth می گوید, در بیانیه ای. "من نمی خواهد فقط نشستن و اجازه دهید آن اتفاق می افتد و نه باید به هر یک از همکاران من."

Duckworth در حال ساخت یک استثنا در جارو نگه دارید و اجازه می دهد تا سنا تایید ژنرال ارتش ، گوستاو Perna به سر تلاش برای توسعه یک واکسن برای محافظت در برابر COVID-19.

ایلینوی سناتور که قلب بنفش, دریافت کننده, لیست سه شرایط برای بلند کردن او را نگه دارید و در هر نظامی دیگر نامزد ها:

- او می خواهد به وزیر دفاع ارائه تاییدیه کتبی که Vindman است که در میان ستوان سرهنگ بودند که در نظر گرفته شده برای ارتقاء توسط ارتش را ارتقاء هیئت مدیره.

--اگر او این بود که او می خواهد به می دانم که اگر او در لیست برای تبلیغات ارتش فرستاده شده به پنتاگون پرسنل ،

- و در نهایت Duckworth می خواهد Esper به او اطلاع که آیا یک لیست برای تبلیغات که شامل Vindman شده است یا خواهد شد ارسال شده به کاخ سفید برای تصویب.

عدم ترویج شود به طور معمول طلسم پایان یک نظامی حرفه ای است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب