سناتور آسانسور نگه نظامی تبلیغات پس از اطمینان در استیضاح شاهد

بزرگنمایی این تصویر شورای امنیت ملی اروپا متخصص سرهنگ سرهنگ الکساندر Vindman سمت چپ به نظر می رسد قب

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

شورای امنیت ملی اروپا متخصص سرهنگ سرهنگ الکساندر Vindman سمت چپ به نظر می رسد قبل از خانه هوش کمیته در طول یک استیضاح شنوایی در ماه نوامبر. واشنگتن پست/واشنگتن پست از طریق گتی Im پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
واشنگتن پست/واشنگتن پست از طریق گتی Im

سناتور. Tammy Duckworth, D-Ill., روز سه شنبه گفت که او را بلند نگه دارید و بر روی بیش از 1100 ارشد نظامی تبلیغات پس از وزارت دفاع به او اطمینان داد که آن را جلوگیری از ترویج ارتش ستوان سرهنگ الکساندر Vindman – یک شاهد کلیدی در استیضاح درخواست از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

Duckworth عضو کمیته نیروهای مسلح سنا و مبارزه با کهنه قرار داده و نگه دارید و بر روی تبلیغات در اوایل این ماه خواستار تاییدیه کتبی از وزیر دفاع مایک Esper که سابق شورای امنیت ملی دستیار بوده و توصیه می شود برای پیشرفت به سرهنگ.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بی سابقه تلاش برای بیشتر سیاسی نظامی ما توسط نزنی در برابر سرهنگ سرهنگ Vindman—برای انجام وظیفه مقدس از گفتن حقیقت تحت سوگند—در حال نامعقول" این سناتور گفت: در بیانیه ای اعلام کرد که او را بلند نگه دارید. "من خوشحالم که وزارت دفاع شد و در نهایت قادر به مجموعه ای از رکورد مستقیم که Vindman تا به حال به دست آورده و راه اندازی شد برای دریافت ارتقاء به سرهنگ."

"ما همیشه باید حفاظت از شایستگی مبتنی بر سیستم که پایه و نیروهای مسلح ما از فساد سیاسی و غیر قانونی تلافی," او اضافه شده است.

Vindman که مهاجرت به ایالات متحده از اوکراین به عنوان یک کودک, شهادت, قبل از خانه هوش کمیته در سال گذشته افزایش نگرانی در مورد تماس او گوش در بین رئیس جمهور تهمت و اوکراین ولدیمیر Zelenskiy. شهادت او را به دست آورده مغلوب ساختن پیشی جستن خشم.

در ماه فوریه Vindman شد اخراج از شورای امنیت ملی و همراهی در خارج از کاخ سفید است. برادر دوقلوی او یوگنی همچنین ارتش سرهنگ که آیا شهادت در استیضاح جلسات اخراج شد همان روز از او به عنوان یک اخلاق وکیل در شورای.

از طریق وکیل خود Vindman هفته گذشته اعلام کرد که او بازنشسته از ارتش پس از مبارزات انتخاباتی از "قلدری و ارعاب و مقابله به مثل" در برابر او بود که "روشن ساخته است که آینده خود را در نهاد او وحی خدمت را برای همیشه محدود شود."

تحت قوانین مجلس سنا هر عضو می تواند محل برگزاری در قانون به طور موثر مسدود کردن آن مورد توجه است. پنتاگون توصیه نظامی تبلیغات به کاخ سفید که پس از آن آنها را به تسلیم در سنا برای تایید.

Duckworth سابق ارتش خلبان هلی کوپتر که از دست هر دو پا بعد از گرفتن شات در عراق بوده است یک مدافع برای veterans' affairs. او انتخاب شد به خانه در ایالات متحده در سال 2012 و به سنا در سال 2016.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن