سانتا کلارا و سان ماتئو شهرستان گزارش موارد جدیدی از کروناویروس

سانتا کلارا و سان ماتئو شهرستان گزارش موارد جدیدی از کروناویروس در صبح روز دوشنبه.شهرستان سانتا کلارا تایید دو

توسط MINERALNEWS در 12 اسفند 1398

سانتا کلارا و سان ماتئو شهرستان گزارش موارد جدیدی از کروناویروس در صبح روز دوشنبه.

شهرستان سانتا کلارا تایید دو مورد جدید از coronavirus.

که به ارمغان می آورد در مجموع COVID-19 نفر در شهرستان به نه با توجه به شهرستان سانتا کلارا عمومی وزارت بهداشت.

تبلیغات

یکی از این موارد شامل یک مرد بود که یک "خانواده تماس" از قبلا مورد تایید شده در این شهرستان است. از سوی دیگر یک مرد بود که در یک خانواده تماس قبلا مورد تایید شده در یکی دیگر از شهرستان. هر دو افراد زیر صفحه اصلی, انزوا, مقامات گفت.

یک خانواده تماس اشاره به یک فرد که به احتمال زیاد به اشتراک گذاشته و یا زندگی در محل اقامت فرد دیگری. روابط معلوم نیست در این زمان.

در سان متئو کانتی ساکن این منطقه دارای "اصل مثبت" مورد coronavirus در انتظار تست تائیدیه از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری.

تبلیغات

"این مورد یک مورد مثبت از رمان coronavirus اتفاق افتاده در سان متئو کانتی و ما نگرانی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری است که همه ما نیاز به آماده برای COVID-19 به گسترش در ایالات متحده گفت:" دکتر اسکات فردا, San Mateo County Health افسر.

"برای جلوگیری از هر گونه بیماری به دنبال دستورالعمل CDC از جمله شستن دست های خود را اغلب پوشش خود عطسه و ماندن در منزل و زمانی که بیمار" او ادامه داد. "لطفا در گرد و غبار خود را شخصی اضطراری برنامه ای برای مطمئن شوید که شما باید مقررات مناسب در خانه خود را از جمله آب داروها و مواد غذایی است."

منبع از قرار گرفتن در معرض در این زمان ناشناخته است. بزرگسالان بیمار در بیمارستان بستری شده است و در انزوا به گفته مقامات و هیچ شناخته شده قرار گرفتن در معرض این ویروس از طریق سفر و یا از طریق تماس با یک مورد تایید شده.

این علائم مورد دوم از coronavirus در سان متئو کانتی. اولین فردی بود که در عودت به آمریکا توسط CDC. که فرد در انزوا و در وضعیت خوب.

در ضمن در سونوما کانتی یک مدرسه خصوصی بسته برای روز پس از یادگیری است که یک فرد بالغ وابسته به مدرسه — نه کارمند — تا به حال شده است در معرض تماس با یک مورد تایید شده از ویروس.

"ما قادر به مشورت با سلامت عمومی در آخرین شب یا اوایل صبح امروز به آژانس بسته شد. در 6:15 صبح امروز ما با احتیاط تصمیم به نزدیک مدرسه برای امروز. ما کار خواهد کرد و با مقامات بهداشت عمومی برای تعیین و دنبال پروتکل های مناسب و پیگیری اطلاعات اضافی" اندی دیویس رئیس هلدزبرگ مدرسه گفت.

این هلدزبرگ Unified School District باز می ماند.

تبلیغات

شده اند وجود دارد بیش از 40 مورد تأیید از coronavirus در کالیفرنیا — که اکثر آنان افرادی بودند که عودت از الماس شاهزاده کشتی کروز یا از ووهان چین.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب