سان فرانسیسکو پیشنهاد برای تغییر $120 میلیون دلار از پلیس برای مقابله با نابرابری نژادی

بزرگنمایی این تصویر سان فرانسیسکو شهردار لندن نژاد صحبت می کند به یک گروه در اعتراض به نژادپرستی پلی

توسط MINERALNEWS در 11 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سان فرانسیسکو شهردار لندن نژاد صحبت می کند به یک گروه در اعتراض به نژادپرستی پلیس در خارج از شهر هال در تاریخ 1 ژوئن. روز جمعه او اعلام کرد قصد دارد برای منحرف کردن $120 میلیون نفر از این شهر پلیس به تلاش های که آدرس نابرابری در جامعه است. اریک Risberg/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریک Risberg/AP

سان فرانسیسکو شهردار لندن نژاد برنامه ای برای منحرف کردن $120 میلیون دلار از اجرای قانون به تلاش های که آدرس نابرابری در مواجهه با شهر و جامعه در مسکن, سلامت, فرصت های اقتصادی و آموزش و پرورش.

پیشنهاد می آید دو ماه پس از به عنوان نژاد قرار داده و آن را در طول روز جمعه اعلام "قتل جورج فلوید را تکان داد این کشور به آن هسته ای در راه است که من هرگز دیده می شود قبل از" تحریک مداوم اعتراض به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است.

نژاد گفت که بخش مهمی از فرایند تصمیم گیری شد گوش دادن به صدای.

"این مهم است که ما اجازه می دهد مردم به رهبری این جنبش," او گفت:. نه مقامات منتخب او گفت: اما مردم در جامعه است.

"ما باید برای گوش دادن به افرادی که دیده می شود و زندگی می کردند ویرانی ناشی از چند دهه از اتلاف سرمایه" او گفت:.

به این منظور نژاد و سن فرانسیسکو سرپرست Shamann والتون راه اندازی یک گزارش شهر کمیسیون حقوق بشر برای شناسایی اولویت های جامعه.

بر اساس این گزارش صادر شده در اوایل این هفته — شهردار پیشنهاد کرده است که 60 درصد از بودجه بود و کارگردانی برای, سلامت روان, سلامتی, و بی خانمانی و 35% بود کارگردانی به آموزش و پرورش جوانان و توسعه فرصت های اقتصادی.

تخصیص مجدد بودجه را بیش از دو سال از پیشنهاد بودجه از $13.7 میلیارد دلار برای سال مالی 2020-21 و $12.6 میلیارد دلار در سال مالی زیر.

بر خلاف دیگر شهرستانها که در آن پلیس کاهش بودجه روی میز, سان فرانسیسکو, رئیس پلیس بیل اسکات نشانه تمایل خود را برای کار با این بودجه کوچکتر.

"وجود دارد را به درد و فداکاری در شرایط ساخت این کاهش اما ما آن را جذب می کند," او گفت: سن فرانسیسکو کرونیکل.

در اوایل این تابستان شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti پیشنهاد یک برش از آنجا که 150 میلیون دلار از پلیس به بودجه که در دیدار با مقاومت مواجه از پلیس محلی اتحادیه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب