حاکم پوپولیستی حزب ادعا می کند کشتیها در صربستان رای

بلگراد, صربستان - رییس جمهور صربستان اعلام پیروزی یکشنبه برای جناح راست حزب در انتخابات پارلمانی برگزار می شود

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399

بلگراد, صربستان - رییس جمهور صربستان اعلام پیروزی یکشنبه برای جناح راست حزب در انتخابات پارلمانی برگزار می شود نگرانی بیش از این گسترش از رمان coronavirus و تحریم بسیاری از مخالفان.

Aleksandar Vucic گفت: خیلی خوشحال حامیان که صربی مترقی حزب موفق به کسب بیش از 60 درصد از رای و یا برخی از 190 کرسی از 250 کرسی صربی مجلس.

اولیه غیر رسمی نتایج نشان می دهد که صربستان را منحصر به فرد مجلس عملا با هیچ مخالفت و تنها سه و یا چهار طرف از 21 که در حال اجرا بودند. Vucic را متحد سوسیالیست هستند و زنجان به 10 درصد در مقام دوم در انتخابات.

"من شده اند در سیاست اما من هرگز تجربه چنین لحظه" Vucic گفت. "من صحبت کردن در مورد یک لحظه تاریخی است که در آن یکی می توانید پیدا کردن خود را. ما باید برنده در همه جا که در آن ما هرگز برنده شدن در گذشته است."

روز یکشنبه رای اولین انتخابات ملی در اروپا را در طول این ویروس همه گیر. رای گیری — در ابتدا برنامه ریزی شده برای ماه آوریل به تعویق افتاد اما به دلیل همه گیر می آید به عنوان صربستان است که هنوز گزارش ده ها تن از موارد جدید روزانه پس از به طور کامل آرامش بخش سخت خود را مستند به قوانین.

مشارکت مردم در میان نزدیک به 6.6 میلیون رای دهنده واجد شرایط بودند که بازیگران برگه های رای برای صربستان 250 عضو مجلس و دفاتر محلی کمتر از انتخابات قبلی است.

در حالی که صربستان رای دهندگان بودند نه انتخاب یک رئیس جمهور چهار شنبه, Vucic تحت سلطه است مبارزات انتخاباتی از طریق رسانه های جریان اصلی است که او کنترل محکوم و مسخره کردن منتقدان خود را. او با رد اتهام سوء استفاده از خود را رسمی و تشریفاتی قدرت به عنوان رئیس جمهور با در نظر گرفتن نقش رهبری در مبارزه است.

با استناد به عدم آزاد و عادلانه رای گیری شرایط و یک خطر برای سلامت عمومی چندین اصلی گروه های مخالف تحریم انتخابات. اما تعدادی از احزاب کوچکتر تصمیم به اجرا گفت: تحریم تنها حاشیه در حال حاضر به حاشیه رانده شده مخالف است.

گروهی از احزاب مخالف که تحریم رای گیری گفت: پایین مردم در انتخابات نشان داد که اکثریت صربستان شهروندان را پشتیبانی نمی کند Vucic و حزب او. رهبران اپوزیسیون گفت: صربستان در یک بحران عمیق است که نیاز به حل مسالمت آمیز.

تحلیلگر سیاسی Florian بیبر گفت در توییتر که Vucic حزب ضرب و شتم روسیه حزب حاکم روسیه متحد "به بزرگترین حزب حاکم اکثریت در اروپا پس از بلاروس است."

اتحادیه اروپا نمی تواند وانمود کند که امروز "نمایش مسخره انتخابات" اتفاق نمی افتد در صربستان او در توئیتر خود نوشت.

مقامات بهداشتی ارائه شده ماسک صورت و دستکش و عفونی در مراکز رای دهی. در بلگراد مردم دیده می شود می تواند تا حد زیادی احترام اجتماعی فاصله گرفتن قوانین و بسیاری از عینک و ماسک. مقامات گفته اند که رای گیری شد و هیچ مخاطره آمیز تر از رفتن به یک فروشگاه و یا هر فضای بسته.

صربستان گزارش 91 ویروس جدید موارد و یک مرگ در یکشنبه آوردن این کشور همه گیر مرگ و میر به 261.

سابق شدید ملی Vucic به طور خلاصه به عنوان وزیر اطلاعات در دولت از اواخر قدرتمند سال میلوسویچ در طول 1990s جنگ در بالکان. در حالی که Vucic در حال حاضر می گوید که او به دنبال عضویت در اتحادیه اروپا برای صربستان منتقدان هشدار می دهند که آزادی های دموکراتیک را فرسوده پس از حزب خود به قدرت رسید در سال 2012.

به استبدادی از سوی رئیس جمهوری هواداران خود برای رای دادن در تعداد زیادی به قوی دستور به صورت بین المللی به واسطه مذاکرات صلح در آینده صربستان مبارکه سابق استان کوزوو.

ایالات متحده-میانجیگری کوزوو با صربستان اجلاس به او برگزار شد در واشنگتن در ژوئن 27, در حالی که مقامات اتحادیه اروپا اعلام کرده اند برنامه ای برای راه اندازی مجدد بروکسل واسطه مذاکرات است.

صربستان خودداری کرده است به رسمیت شناختن استقلال کوزوو و حمایت روسیه و چین در اختلاف است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن