روش‌های برای خلاصی از استخر پیش ساخته شناسایی

و همچنین مصارفی شنا ، آب درمانی ، پرورش ماهی و ذخیره آب این محصول تولید و روانه بازار گردید. استخر های پیش سا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

و همچنین مصارفی شنا ، آب درمانی ، پرورش ماهی و ذخیره آب این محصول تولید و روانه بازار گردید. استخر های پیش ساخته برزنتی می توانند برای استخر های شنا خانگی و صنعتی استفاده شوند . فايبرگلاس، يك نوع پوشش كامپوزيت است كه اكثرا به دليل داشتن مقاومت خوب آن در مخازن آب، صنعت خودرو سازی و حتی هواپيما سازی از آن استفاده می كنند. این نوع استخر پیش ساخته از جنس قایقهای تفریحی کوچک است و دوام زیادی در برابر ناملایمات جوی دارد، لذا در ویلاها، خانه باغها، استخرهای ورزشی حرفهای، پارکهای آبی، خانهها، زمینهای کشاورزی و مزرعههای پرورش ماهی مورد استفاده قرار میگیرد. نشانگر ترکیب مواد همراه با بالاترین کیفیت است که در ساخت استخر پیش ساخته مورد توجه قرار گرفته است. استخر های فایبرگلاس در میان استخر های پیش ساخته محبوبیت بالایی دارند و برای طراحی استخر در ویلا ها و جکوزی و به طور کلی مصارف خانگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. اگر بخواهیم به صورت کلی قیمت استخر فایبرگلاس را با استخر کلاسیک مقایسه کنیم، بسیار ارزان تر است.

با وجود این موارد باز هم برای افرادی که طرفدار آب تنی هستند و دوست دارند با هزینه مناسب در حیاط ویلا، خانه یا باغ خود دارای استخر باشند و حتی در صورت جا به جایی این محصول را با خود ببرند، استخرهای فایبر گلاس یک انتخاب بسیار عالی است. ابعاد این استخرها متفاوت هست و با توجه به میزان فضایی که در اختیار دارید میتوانید استخری متناسب انتخاب نمایید. 2. از دیگر مزایای این نوع از استخر های پیش ساخته هزینه های اندک نگهداریری آنهاست، به طور کلی هزینه های نگهداری استخر ها بالا می باشد اما استخر فایبر گلاس در مقایسه با استخر های سنتی با توجه به متریال استفاده شده رسوب نمی گیرد و بنابراین هزینه نگه داری آن کمتر است. فروشگاه تهران اینتکس از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی و حضوری محصولات پیش ساخته در ایران است که نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس در ایران را به صورت رسمی دارد . استخرهای ایرتکس با سازه مستحکم آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده و برای پوشش از پی وی سی الیاف دار بسیار مستحکم استفاده شده است ملزوماتی چون نردبان ، روکش استخر ، زیر انداز استخر نیز در کنار این محصول تولید میشود .. و شما به راحتی میتوانید استخر خود را در بهترین نقطه ویلا و یاغ خود قرار دهید و در صورت نیاز میتوانید استخر را جمع آوری و مکان استخر را تغییر بدهید. This ​post h as been cre ated wi th GSA Con tent G​en᠎er ator D​em᠎ov ersi on.

استخر پیش ساخته فایبر گلاس بدلیل اینکه به صورت یکپارچه از جنس فایبر گلاس ساخته می شود دیگر نیازی به ماده آب بند برای آب بندی نداشته ، این نوع از استخر های پیش ساخته برای ایجاد استخر بر روی زمین گزینه مناسبی هستند. استخرهای فایبرگلاسی، کیفیت مناسب و بالایی دارند و نیازی به هیچ نوع کاشیکاری و صرف زمان طولانی برای نصب ندارند. اما خود این نوع استخر فایبرگلاس نیز در دو نوع روکار و توکار عرضه نمی شود که استخر توکار هزینه بیشتری نیاز دارد. استخر پیش ساخته فایبرگلاس نیز همانند نوع بتنی، قابلیت نصب هم بر روی زمین و هم در درون زمین را دارد. موجود می باشد و بر روی یک لایه پارچه برزنتی قرار می گیرد. نکته: حمل و جا به جایی استخر های پیش ساخته فایبرگلاس به خصوص در اندازه های بزرگ یک چالش جدی است که برخی کمپانی ها حمل استخر را نیز بر عهده دارند .

استخر فایبرگلاس یا پیش ساخته:استخر های پیش ساخته نسل جدیدی ازطراحی و ساخت استخر ها هستند .یکی از محبوب ترین آنها استخر های فایبرگلاس می باشد که با توجه به ویژگی هایش می توانند یک انتخاب بسار مناسب باشد. با توجه به اینکه بعضاً نیاز به احداث استخر هایی با ارتفاع بالا وجود دارد فشار هیدرولیکی بسیار زیادی به کف استخر وارد می شود. در استخر های برزنتی فزیم فلزی از جنس استیل است و همیت قالب نیروی آب را در استخر به خوبی مهار کرده و فشار را در استخر کنترل می کند .در استخر های برزنتی پیش ساخته از فیلتر نیز برای نصفیه آب استفاده می شود . البته با وجود قیمت کم، کیفیت خوبی دارند. این نمونه استخر پیش ساخته فایبرگلاس ، قشنگه و ساده است به نظر من استخر پیش ساخته فایبرگلاس ، استخر خوبی هستند . لوله کشی استخر : استخرهای فایبرگلاس دارای سیستم پیش لوله کشی هستند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن