خطرات ناشی از زایمان در خانه دار برای زنان در مناطق روستایی آفریقا در میان مستندات

بزرگنمایی این تصویر یک زن در نیروی کار در بخش زنان و زایمان در شاهزاده خانم مسیحی زنان و زایمان بیما

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک زن در نیروی کار در بخش زنان و زایمان در شاهزاده خانم مسیحی زنان و زایمان بیمارستان در فریتاون سیرالئون. در سطح جهانی حدود نیمی از زایمان رخ می دهد در صورت عدم وجود مراقبت های ماهر و لوازم مورد نیاز برای درمان عوارضی مانند خونريزی بعد از زايمان به علت مرگ. با مستندات آمده اند ترس از حتی تعداد بیشتری از خانه تولد. Lynsey Addario/ گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Lynsey Addario/ گتی ایماژ

یکی از اثرات غیر مستقیم این بیماری همه گیر ابولا که پاره از طریق غرب آفریقا بین سال های 2014 و 2016 شد کاهش چشمگیر در دسترسی به مراقبت های دوران بارداری و زایمان, افزایش خطر آسیب یا مرگ و میر در میان مادران باردار در سراسر منطقه را تحت تاثیر قرار.

در حال حاضر کارشناسان نگران رمان coronavirus می تواند همان اثر را داشته در کشورهای فقیر در سراسر جهان بدتر جهانی مرگ و مير مادران به سازمان بهداشت جهانی است به عنوان "غیر قابل قبولی بالا است."

در یک مطالعه منتشر شده در ماه مه در لانست بهداشت جهانی محققان در Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health گفت: سرريز اثرات Covid-19 می تواند منجر اضافی 56,700 مرگ بیش از شش ماه آینده در 118 پایین و کشورهای با درآمد متوسط.

حتی در بهترین زمان این کشور به حساب حدود 94 درصد از 295,000 مرگ ثبت شده در سال در سراسر جهان بخش عمده ای از آنها در کشورهای جنوب صحرای آفریقا. علت این مرگ و میر است که آنچه شناخته شده به عنوان خونريزی بعد از زايمان و یا بیش از حد از دست دادن خون بعد از تولد نوزاد. و این محور در بخش بزرگی از این واقعیت است که برای انواع دلایل میلیون ها نفر از زنان هنوز تحویل در خانه (یا در مسیر به یک مرکز درمانی) بسیاری از آنها را با هیچ کس دیگری در حال حاضر.

با وجود پیش بینی های اولیه که coronavirus خواهد انتقام ویران کردن در کشورهای آفریقایی بسیاری از آنها تا کنون موفق به محدود کردن گسترش آن ارائه درس برای جهان است. هنوز سازمان ملل متحد مطرح شده زنگ در مورد قبر تهدید به زنان و دختران, پیش بینی کاهش در روال خدمات بهداشتی و دسترسی به قرص های ضد بارداری می تواند منجر به 7 میلیون حاملگی ناخواسته.

"شمار این کاهش ...بیشتر خواهد بود فاجعه بار برای مادران و کودکان از Covid-19 خود" نوشت: Henrietta جلو, مدیر اجرایی سازمان ملل و صندوق کودکان, در اواسط ماه مه تفسیر به لانست بهداشت جهانی.

"وجود دارد ممکن است به احتمال زیاد کاهش تسهیلات تولد می گوید:" جفری اسمیت معاون بهداشت مادر و کودک در بنیاد بیل و ملیندا گیتس است که یک حامی مالی از NPR و از این وبلاگ. "این چیزی است که ما دیدم در اوج این بیماری همه گیر ابولا در گینه لیبریا و سیرالئون" تمام مکان های که در آن یک زن خطر خونریزی در زایمان شد و در حال حاضر بسیار بالا است.

برای اسمیت, چشم انداز وضعیت مشابه در سال پیش رو تأکید بر اهمیت بحث مداخله او و همکارانش دفاع و پشتیبانی برای دهه: تجهیز زنان باردار در مناطق روستايی با مواد مخدر در آنها می تواند به جلوگیری از خونريزی بعد از زايمان آنها باید تحویل در خانه.

که به مواد مخدر است ميزوپروستول.

ارزان به طور گسترده ای در دسترس دارو, دارو کاهش از دست دادن خون باعث رحم به قرارداد فشرده سازی رگ های خونی که خوراک جفت.

اما این دارو نیز به خوبی شناخته شده برای توانایی خود را با خیال راحت به پایان زود هنگام بارداری و جنجال است و ریشه در بخش بزرگی از نگرانی در مورد دومی که زنان فقیر با کمی کنترل بر تولید مثل خود را زندگی می کند ممکن است وسوسه به استفاده از آن برای سقط جنین.

هر چند پشتیبانی نشده توسط شواهد این ترس ها به مدت طولانی مانع تلاش در برخی از کشورها به مواد مخدر بیشتر به طور گسترده ای در دسترس محققان می گویند مانند ندلا پراتا مدیر بیکسبی مرکز جمعیت, سلامت و توسعه پایدار در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی است.

"تعدادی از دولت را آغاز کرده اند و در این مسیر می گوید:" پراتا که کار کمک مورد تصویب قانونی از این دارو برای پیشگیری از خونريزی بعد از زايمان در کشورهای سراسر آفریقا و جنوب شرقی آسیا. "اما تا چه حد است که زنانی که نیاز به دارو دسترسی به آن – ما هنوز بسیار دور است. ما در حال از دست رفته یک فرصت بزرگ برای صرفه جویی در زندگی می کند."

شکستن

Misoprostol داستان آغاز می شود در اواسط سال 1980 زمانی که آن را آمد در بازار تحت نام تجاری "Cytotec" برای پیشگیری از زخم معده.

به زودی پس از معرفی آن در برزیل کشف شده است که ارزان بیش از حد دارو می تواند با خیال راحت و با احتیاط مورد استفاده برای القاء سقط جنین. به عنوان محبوبیت خود را رشد و پزشکان وجود دارد متوجه یک کاهش در تعداد زنان ارائه شديد پس از سقط جنین عوارض و تا اواسط 1990s کلمه از ميزوپروستول را abortifacient کیفیت در حال گسترش در سراسر آمریکای لاتین و فراتر از آن.

در ضمن دانشمندان یادگیری از ميزوپروستول بسیاری از دیگر زنان برنامه های کاربردی از جمله توانایی برای درمان سقط جنین با اخراج حفظ بافت و برای جلوگیری از خونريزی بعد از زايمان.

وقتی که می آید به دومی ميزوپروستول است نه استاندارد طلا; که به جای توصیه می کند اکسی توسین که مطالعات نشان داده اند که در حاشیه موثرتر و عوارض کمتری از دارو است که می تواند گاهی اوقات باعث لرز و تب است.

اما اکسی توسین رنج می برد از چندین حیاتی محدودیت ها: این دارو فقط می تواند اجرا از طریق تزریق باید توسط یک متخصص ماهر دهنده و نیاز به ثابت تبرید. پس از آن امکان پذیر نیست برای استفاده در مکان های که در آن برق است غیر قابل اعتماد و ماهر مراقبت های کمیاب و لوازم اساسی اغلب خارج از بورس.

Misoprostol, مقایسه, می آید در شکل قرص است که می تواند ذخیره شده برای سال در دمای اتاق و گرفته شده را با یک فنجان آب. این ویژگی به رهبری ایالات متحده در آژانس توسعه بین المللی برای حمایت از برنامه های در کشورهای فقیر ترویج استفاده از آن در سطح جامعه. در سال 2011 که اضافه شده ميزوپروستول به مدل آن در لیست داروهای ضروری و توصیه آن برای جلوگيری از خونريزی بعد از زايمان که در آن اکسی توسین در دسترس نیست.

توصیه بود برای دستیابی به موفقیت های بهداشت باروری گروه های که برای سال ها تا به حال

درخواست سازمان بهداشت برای اعطای این دارو آن مهر تایید.

در عین حال در انجام این کار متوقف شده که از حمایت misoprostol برای "مراقبت از خود" با استناد به یک کمبود بزرگ-مقیاس ارزیابی از پیشروی آن توزیع به زنان در معرض خطر زایمان در خانه. و پراتا و دیگران می گویند که تا به حال یک اثر سرما بر تلاش در سراسر جهان پیشرو همه اما یک تعداد انگشت شماری از کشورها برای محدود کردن برنامه های خود و یا قطع آنها در دسترس نباشد.

"جامعه جهانی همچنان به اصرار کسی که به این وضعیت و در نظر گرفتن حرکت به سوی خودمراقبتی" اسمیت می گوید: کسی که به عنوان رئیس سلامت مادران مشاور USAID را مادر و کودک بقا برنامه نظارت خلبان مطالعات پیشبرد توزیع دارو در بیش از ده کشور جهان است. "وجود دارد یک نفر که 100% از زمان وجود دارد برای تولد و این که زن خودش. او باید یکی از برگزاری مخدر است."

برای پراتا که تمایل به حمایت از پیشبرد توزیع بویش از پدر سروری و ناتوانی در درک واقعیت بر روی زمین -- یک واقعیت او می داند که همه به خوبی.

بومی آنگولا او به یاد می آورد با درد وضوح اولین بیمار او از دست به خونريزی بعد از زايمان. آن را در پایتخت لوآندا در سال 1987 در ارتفاع کشور 27 سال جنگ داخلی و پراتا سپس یک تازه ضرب پزشک در شهر اصلی زنان و زایمان بیمارستان بود فقط تحویل یک نوزاد سالم ،

"همه چیز خوب بود" او به یاد می آورد. "همه خوشحال بود. و پس از آن فاجعه آغاز شده است."

بخشی از جفت شکسته بود در رحم مادر باعث او را به خونریزی. هر چند پراتا و تیم قادر به حذف حفظ بافت آنها نمی تواند خونریزی متوقف شود. "و این بود که در یک بیمارستان," او می گوید. "بنابراین شما می توانید تصور کنید که این خطر برای زنانی که تحویل در خانه."

برای آن دسته از زنان پراتا می گوید: "ساخت این دارو در دسترس است و حداقل ما می توانیم انجام دهیم."

شکستن

مخالفان ضد که توزیع ميزوپروستول استمرار خطرناک دو استاندارد به موجب آن زنان در کشورهای توسعه یافته با کیفیت بالا دریافت مراقبت در حالی که زنان در کشورهای فقیر در حال چپ را با یک پایین تر جایگزین.

"زنان باردار در مناطق روستایی آفریقا در حال انتظار برای تولد...با غلط تضمین آنها ارائه خواهد شد با خیال راحت با ميزوپروستول" نوشته نویسندگان 2011 نامه ای به کسی که به نمایندگی از ایمان مبتنی بر سازمان بهداشت مادری زندگی بین المللی است. "ما اعتقاد داریم معناداری وجود دارد و خطرات غیر قابل تنظیم استفاده از ميزوپروستول" آنها اضافه شده و ادعا کردند که این خطرات بوده است "underplayed با ميزوپروستول که طرفداران واقعی دستور کار است... غیر قابل تنظیم پزشکی سقط جنین."

در یک سال 2018 نرم افزار برای حذف ميزوپروستول از کسانی که داروهای ضروری, لیست پترا Sevcikova و چچنی پولاک بهداشت عمومی محققان در دانشگاه نیوکاسل در انگلستان مشخص شده آنچه آنها توصیف به عنوان "بسیار مهم شکاف در شواهد بالینی," استدلال می کند که تلاش برای کاهش مرگ و میر مادران باید به جای تمرکز بر تقویت سیستم های بهداشتی. که در آن ماهر تولد خدمه در حال حاضر و اکسی توسین در دسترس است آنها نوشت: "اکسی توسین بیشتر موثر در کاهش خونریزی پس از زایمان."

اما به طور فزاینده مطالعات نشان می دهد که در آن اغلب است نه بیشتر موثر است.

به عنوان دور برگشت به عنوان سال 1987 که نگران است که درجه حرارت بالا در طول حمل و نقل و ذخیره سازی در آب و هوای گرمسیری ممکن است سازش برخی از داروهای ضروری. یک سال 1993 تجزیه و تحلیل تایید کرد کسانی که ترس پیدا کردن یک "مشکل گسترده با ثبات ergometrine" و سپس داروی انتخابی برای جلوگیری از خونريزی بعد از زايمان.

نویسندگان این گزارش اشاره کرد که با اکسی توسین تزریق وجود دارد به نظر می رسید به "کمتر از یک مشکل" اما که داده شد "بیش از حد چند برای نتیجه گیری قطعی."

در حال حاضر که مشکل بيشترین.

با توجه به یک سال 2016 بررسی سیستماتیک از اکسی توسین با کیفیت پایین و کشورهای با درآمد متوسط 57 درصد از اکسی توسین ویال تست شده در آفریقا شکست خورده مشخصات بین المللی. یک مطالعه در سه ولسوالی در غنا یافت که کیفیت اکسی توسین "است که به احتمال زیاد یک مشکل جدی" و یک مطالعه مشابه در پنج استان از جمهوری دموکراتیک کنگو شواهدی از "گسترده محصول تخریب است."

در ماه مارس سال گذشته نمایندگان که سازمان ملل و صندوق کودکان و U. N. صندوق جمعیت یک بیانیه مشترک صادر ترسیم "اقدامات فوری" لازم است برای اطمینان از در دسترس بودن از کیفیت مطمئن اکسی توسین در همه کمک تولد.

"مثل واکسن که اکسی توسین از کیفیت کافی نیست و یا زمانی که آن را موفق در زنجیره سرد دارو را به سرعت در حال تنزل و بی اثر تبدیل" آنها هشدار داد و اشاره کرد که کشورهای با آب و هوای گرمسیری هستند در معرض اکسی توسین شکست.

"اکسی توسین است که بهترین ها را برای کنترل خونريزی بعد از زايمان" گفت: Momade خلیج Usta, رئيس جمهور از انجمن از Mozambican متخصصان زنان و زایمان است که با همکاری دولت در سال 2009 پروژه آزمایشی در چهار کشور منطقه. "اما متاسفانه موزامبیک یک کشور گرم با برق به اندازه کافی. بنابراین ما می دانستیم که ما نیاز به چیزی دیگری است."

Usta به یاد می آورد که زمانی که خلبان بود در جریان برخی در موزامبیک سلامت باروری جامعه نگران است که با کمی آموزش و پرورش ممکن است دارو قبل از نوزاد بیرون می آید که می تواند باعث رحم به پارگی. "اما در حال حاضر ما می دانیم که این درست نیست که اگر ما به زنان خوب و اطلاعات آنها را به استفاده از آن را به درستی."

و این که نسخه پشتیبان تهیه داده ها: در سال 2013 نقد و بررسی از ميزوپروستول توزیع برنامه های اسمیت و همکاران گزارش شده است که از بیش از 12,000 زنانی که به حال خود تجویز دارو برای جلوگیری از خونريزی بعد از زايمان فقط 7 آیا تا به اشتباه و هیچ کدام تا به حال یک نتیجه نامطلوب.

موزامبیک وزارت بهداشت از گسترش خلبان به بقیه کشور ساخت توزیع ميزوپروستول محور یک استراتژی ملی برای جلوگیری از خونريزی بعد از زايمان در خانه تولد – بزرگترین و هنوز هم یکی از این برنامه ها در آفریقا است.

"انتقاد که جامعه مبتنی بر توزیع دارو به صورت خونريزی بعد از زايمان پیشگیری را افزایش می دهد استفاده از آن برای سقط جنین – که احتمالا درست می گوید:" فرشته فاستر, استاد بهداشت جهانی در دانشگاه اتاوا و یکی از مهمترین کارشناسان بهداشت باروری در بعد از جنگ تنظیمات. "و من می خواهم استدلال می کنند وجود دارد واقعی اخلاقی مشکل با معرفی این دارو برای پیشگیری و درمان خونريزی بعد از زايمان و نه صحبت کردن در مورد این واقعیت است که می توان آن را مورد استفاده برای سقط جنین مراقبت است."

پرورش اضافه می کند که در حالی که محققان احتمالا قادر نخواهد بود برای انجام این نوع دقیق کارآزمایی های کنترل شده تصادفی که اجازه می دهد که به توصیه ميزوپروستول را پیشبرد توزیع "شواهد ما واقعا راستا با آنچه که ما در حال دیدن بر روی زمین آن است که این مواد مخدر است که دارای اهداف چندگانه است و می تواند صرفه جویی در زندگی زنان است."

با ترس است که بسیاری از کشورهای آفریقایی می تواند به صورت طولانی مدت شیوع بیش از چندین سال پراتا می گوید نیاز به ميزوپروستول شده است هرگز بیشتر فوری و اضافه کرد که دولت باید در توزیع مواد مخدر و قرص های ضد بارداری برای تمام خانواده با یک زن باردار است. "ما باید این ابزار قدرتمند," او می گوید: "اما ما نمی اعتماد به مراقبت از خود. و در حال حاضر در بسیاری از نقاط فقط آنها هستند که می توانید."

پاتریک آدامز است که یک روزنامه نگار مستقل مستقر در آتلانتا ، پیدا کردن او را در توییتر @jpatadams



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن