ریو دو ژانیرو فرماندار اعلام کرده COVID-19

ریو دو ژانیرو از رژیم صهیونیستی است. Wilson Witzel گفت: او دارای آزمایش مثبت برای کروناویروس جدید پس از یک ماه

توسط MINERALNEWS در 27 فروردین 1399

ریو دو ژانیرو از رژیم صهیونیستی است. Wilson Witzel گفت: او دارای آزمایش مثبت برای کروناویروس جدید پس از یک ماه از هل دادن برای سلول اقدامات در دولت برزیل.

در یک ویدیو ارسال شده به حساب توییتر رسمی Witzel گفت که او تجربه کرده است و تب و گلو درد پس از جمعه. خود را مثبت نتایج آزمون آمد در روز سه شنبه, او گفت:, و اضافه کرد که او احساس می کند خوب است.

"من ادامه خواهد داد تا کار," او گفت:. "من درخواست یک بار دیگر که شما در خانه بمانند. این بیماری به عنوان شما می توانید همه درک نمی کند را انتخاب کنید و سرایت سریع است."

Witzel, 52, شده است, یکی از برزیل مهمترین طرفداران خود قرنطینه و در ماه گذشته او در اعمال محدودیت در کسب و کار حمل و نقل و تجمعات شامل گسترش COVID-19. در این هفته او تمدید خاموش کردن اقدامات از طریق پایان ماه.

که موضع قرار داده و او را در تقابل با رئیس جمهور Jair Bolsonaro که بازی کردن به شدت از این ویروس است که تا کنون به کشته شدن بیش از 1500 نفر در امریکا بزرگترین کشور. Bolsonaro نام سلول تنها در معرض خطر افراد و در غیر این صورت زندگی به سر به صورت عادی برای جلوگیری از بحران اقتصادی.

ریو دارای دومین بروز COVID-19 هر دولت برزیل با 3,410 موارد و 224 مرگ و میر. برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید و منجر به مرگ شود.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب