محققان: نزدیک به نیمی از حساب Tweeting در مورد کوروناویروس به احتمال زیاد رباتها

بزرگنمایی این تصویر محققان دانشگاه کارنگی ملون می گویند که نزدیک به نیمی از تمام حساب های tweeting د

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

محققان دانشگاه کارنگی ملون می گویند که نزدیک به نیمی از تمام حساب های tweeting در مورد کوروناویروس به نظر می رسد ربات حساب. جف Chiu/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف Chiu/AP

نزدیک به نیمی از حساب توییتر پخش پیام های بر روی پلت فرم رسانه های اجتماعی در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس به احتمال زیاد رباتها محققان در دانشگاه کارنگی ملون در روز چهارشنبه گفت:.

محققان گلچین از طریق بیش از 200 میلیون توییت از ژانویه بحث در مورد این ویروس و نشان داد که حدود 45% شد ارسال توسط حساب که رفتار بیشتر شبیه کامپیوتری روبات از انسان است.

آن است که خیلی زود به نتیجه برسیم که چه افراد و یا گروه ها در پشت ربات حساب اما محققان گفت: توییتهایی به نظر می رسد با هدف کاشت بخش در امریکا است.

"ما نمی دانیم که آن را مانند به نظر می رسد این تبلیغات و این قطعا مسابقات روسیه و چین playbooks اما آن را به مقدار زیادی از منابع را به اثبات که گفت:" کاتلین Carley, یک استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه کارنگی ملون است که با انجام یک مطالعه به ربات-تولید coronavirus فعالیت در توییتر است که هنوز به چاپ رسیده است.

محققان با شناسایی بیش از 100 نادرست روایات درباره COVID-19 که در حال تکثیر در توییتر با حساب کنترل رباتها.

در میان اطلاعات غلط منتشر شده توسط ربات حساب شد توییتهایی که تئوری های توطئه در مورد بیمارستان ها پر بودن با مانکن و یا توییتهایی متصل گسترش coronavirus به 5G بی سیم برج یک مفهوم است که آشکارا نادرست است.

چنین ایده های ساختگی در اینترنت باعث شده در دنیای واقعی آسیب برساند. در انگلستان ده ها تن از بی سیم برج شده اند به آتش در عمل مقامات بر این باورند شده اند سوخت کاذب تئوری های توطئه ارتباط rollout از فناوری 5G را به کوروناویروس.

"ما در حال دیدن تا دو برابر مقدار ربات فعالیت به عنوان ما می خواهم بر اساس پیش بینی قبلی بر, بلایای طبیعی, بحران ها و انتخابات" Carley گفت.

با استفاده از یک اصطلاح bot-ابزار شکارچی محققان پرچم حساب که صدای جیر جیر بیش از این است که مثل انسان ممکن است و یا ادعا می شود در کشورهای متعدد در عرض چند ساعت دوره. محققان می گویند بررسی یک حساب توییتر پیروان فراوانی به tweeting و چگونه اغلب کاربر ذکر شده است بر روی پلت فرم در تعیین اینکه آیا تویتر یک ربات حساب.

"هنگامی که ما می بینیم یک دسته کامل از تویت ها در همان زمان و یا به پشت, آن را مانند آنها به پایان رسیده" Carley گفت. "ما همچنین به دنبال استفاده از همان برچسب و یا پیام رسانی است که به نظر می رسد به توان کپی و جا به جا از یک ربات به بعد."

توییتر سخنگوی کاهش یافته است به نظر کارنگی ملون یافته اما این شرکت می گوید آن را حذف کرده است هزاران نفر از توییت های حاوی گمراه کننده و یا مضر, اطلاعات در مورد کوروناویروس.

توییتر می گوید آن سیستم های خودکار را "به چالش" 1.5 میلیون حساب بودند که هدف قرار دادن بحث در مورد COVID-19 با مخرب یا دستکاری رفتار است.

هفته گذشته توییتر پرده برداری جدید برچسب است که همراه گمراه کننده مورد مناقشه و یا تایید نشده توییتهایی دربارهی coronavirus تلاش تلاش برای tamp پایین گسترش سریع توییتهایی حمل مضر و اطلاعات نادرست در مورد بهداشت جهانی بحران.

جایی که در جهان بسیاری از حساب ربات بر اساس هستند هنوز در حال جستوجو کرد توسط محققان هر چند برخی از گزارش های دخیل روسیه بازیگران در گسترش اطلاعات غلط در ایالات متحده به دلیل این بیماری همه گیر.

رویترز در ماه مارس گزارش داد که رسانه های روسی به تازگی مستقر گسترده کمپین دروغ در برابر غرب به بدتر تاثیر coronavirus برای ایجاد وحشت و بی اعتمادی.

تلاش ها برای مبارزه با گسترش اطلاعات نادرست در مورد COVID-19 آمده فقط به عنوان دولت فدرال و انتخابات کارشناسان امنیتی نگه داشتن یک چشم ناظر در انتخابات ماه نوامبر.

سازمان های اطلاعاتی آمریکا به این نتیجه رسیدند که روسیه دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016. کارشناسان معتقدند روسیه بازیگران سعی خواهد کرد برای نفوذ 2020 رای نیز از جمله با استفاده از رسانه های اجتماعی برای تقویت پیام های خود را.

Carley با کارنگی ملون گفت: مقابله با حساب ربات در توییتر است یک کار ساده نیست. حساب های مسدود شده می تواند اندکی و دروغ شبکه های پیچیده و دشوار است به طور کامل ریشه کن کردن.

او ارائه می دهد این توصیه اینکه: نگاه کردن به ظریف غلط املایی برای توییت فرستاده بسیار به سرعت و یا تصاویر مشخصات و نام کاربری که مشکوک به نظر می رسد.

"حتی اگر کسی به نظر می رسد از جامعه خود را اگر شما نمی دانید که آنها را شخصا نگاهی نزدیک تر و همیشه به معتبر و یا منابع قابل اعتماد برای اطلاعات" Carley گفت. "فقط باید بسیار مراقب باشند."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن