خواه پیش بینی شده برای پیروزی دموکراتیک خانه صندلی در کالیفرنیا ویژه انتخابات

بزرگنمایی این تصویر مایک گارسیا با پیروزی در سه انتخابات ویژه جلب او را به صندلی نمایندگی کالیفرنیا

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مایک گارسیا با پیروزی در سه انتخابات ویژه جلب او را به صندلی نمایندگی کالیفرنیا 25th کنگره منطقه است که او را نگه دارید از طریق پایان سال است. مایکل خون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایکل خون/AP

به روز شده در 7:20 p. m. ET

جمهوری خواه مایک گارسیا شده است و پیش بینی برنده انتخابات ویژه برای, کالیفرنیا, ایالات متحده خانه صندلی با توجه به آسوشیتد پرس, به ایران با یک پیروزی در یک منطقه که رفتی از آنها در سال 2018 دموکراتیک موج انتخابات.

نامزد حزب دموکرات کریستی اسمیت تا به حال اذعان اوایل روز چهارشنبه به عنوان تعداد زیادی از آرا ارسال شده توسط پست در ادامه به شمارش اما اسمیت با اذعان گارسیا پیشرو با بیش از 17 ، 000 رای یا 12 درصد است.

"در حالی که این مهم است که ما اطمینان حاصل شود هر رای شمارش و ثبت شده ما بر این باورند که زمان شمارش نشان می دهد مایک گارسیا است که به احتمال زیاد ویکتور در مارس 12, ویژه انتخابات" اسمیت گفت: در بیانیه ای آنلاین. "من می خواهم به او تبریک می گویم."

گارسیا با پیروزی در سه انتخابات ویژه جلب او را به صندلی نمایندگی کالیفرنیا 25th کنگره منطقه است که او را نگه دارید از طریق پایان سال است. در ماه نوامبر گارسیا و اسمیت را یک بار دیگر face off برای یک دوره دو ساله است.

در حال بارگذاری...

صندلی سمت چپ بود خالی سابق دموکرات کنگره کتی هیل که استعفا داد و در سال گذشته به دلیل شخصی رسوایی.

گارسیا برنده در جنوب کالیفرنیا منطقه می آید پس از رقابتی کنگره نژاد در طول coronavirus بیماری همه گیر. ویروس فلج کرده است از اقتصاد جهانی توقف آمریکایی ها کار و زندگی اجتماعی و مختل بسیاری از روش های سنتی سیاسی در مبارزات انتخاباتی.

کالیفرنیا شده است تحت رسمی اقامت در خانه سفارش از تاریخ 19 مارس صادر شده توسط لیبریا گاوین Newsom.

به عنوان یک نتیجه, ویژه انتخابات در 25 منطقه شد در درجه اول به پست الکترونیکی-در رای گیری مسابقه.

بسیاری از جمهوری خواهان از جمله رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن را مورد انتقاد بدون شواهد گزینه رای گیری به عنوان به خصوص مستعد ابتلا به تقلب انتخابات. و آنها گفته ام پست الکترونیکی-در رای گیری است به نحوی نامطلوب به حزب خود است.

اما گارسیا آشکار پیروزی در یک منطقه برنده دموکرات نامزد ریاست جمهوری هیلاری کلینتون در سال 2016 ممکن است بیشتر رهبران جمهوری خواه باز به پست الکترونیکی-در رای گیری به عنوان کشنده coronavirus درایوهای ترس بیش از چگونه با خیال راحت انجام رای گیری در ماه نوامبر.

Newsom هفته گذشته امضا فرمان اجرایی که نیاز به رای گیری ارسال می شود برای هر ثبت نام رای دهندگان در این ایالت در ماه نوامبر.

گارسیا ضرب و شتم دموکرات اسمیت با وعده به لرزش تا واشنگتن وضع موجود و با تاکید بر زمان خود را در ارتش به عنوان یک نیروی دریایی خلبان جنگنده.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب