گزارش: ویروس همه گیر شدن استفاده می شود برای محدود کردن آزادی مطبوعات

برلین - رسانه های بین المللی و فعالان حقوق بشر روز جمعه گفت: coronavirus همه گیر است که توسط دولت ها در سراسر

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399

برلین - رسانه های بین المللی و فعالان حقوق بشر روز جمعه گفت: coronavirus همه گیر است که توسط دولت ها در سراسر جهان برای افزایش محدودیت در آزادی مطبوعات.

در یک گزارش صادر شده همزمان با روز جهانی آزادی مطبوعات در سال 2020 موسسه بین المللی مطبوعات به این نتیجه رسیدند که در هر دو دموکراتیک و استبدادی متحده "بحران بهداشت عمومی اجازه داده است دولت برای اعمال کنترل بر رسانه ها به بهانه جلوگیری از گسترش دروغ."

آن گفت: دولت های اقتدارگرا بوده است سوء استفاده از اقدامات اضطراری به "بیشتر سرکوب رسانه های مستقل و جرم روزنامه نگاری" در حالی که در دموکراسی های "تلاش برای به کنترل در روایت و محدود کردن دسترسی به اطلاعات در سراسر این بیماری همه گیر در حال افزایش است."

وین-بر اساس سازمان گفت: این مستند 162 آزادی مطبوعات نقض مرتبط با کروناویروس پوشش بیش از گذشته دو ماه و نیم تقریبا یک سوم از آن ها را درگیر دستگیری, بازداشت و یا شارژ از روزنامه نگاران.

این موسسه در گزارش سه روز پس از فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران منتشر شده یک نظرسنجی که در بر داشت که شرایط کار خبرنگاران در سراسر جهان بدتر شده در طول coronavirus همه گیر در میان شغل و حمله به آزادی رسانه ها.

روز جهانی آزادی مطبوعات اعلام شد توسط سازمان ملل متحد در سال 1993.

پیش از این رویداد را سال U. N. دبیر آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: COVID-19 بحران تأکید بر اهمیت قوی و رایگان را فشار دهید.

"به عنوان اپیدمی گسترش آن را نیز افزایش داده و برای بار دوم همه گیر از اطلاعات غلط از مضر توصیه های بهداشتی به وحشی تئوری های توطئه" او گفت:. "مطبوعات فراهم می کند پادزهر: تایید علمی این واقعیت مبتنی بر اخبار و تجزیه و تحلیل."

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن