گزارش مرگبار COVID-19 شیوع در هولیوک سربازان خانگی': 'روده غم انگیز'

بزرگنمایی این تصویر گزارش مرگبار شیوع کروناویروس در دولت اجرا پرستاری برای جانبازان در غرب ماساچوست

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

گزارش مرگبار شیوع کروناویروس در دولت اجرا پرستاری برای جانبازان در غرب ماساچوست منتشر شد این هفته. آن را یافت که خانه را رهبری تیم ساخته شده "قابل توجهی خطا" است که "به احتمال زیاد منجر به مرگ و میر. میریام Wasser/WBUR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
میریام Wasser/WBUR

اولین تحقیقات مستقل به این کشنده شیوع کروناویروس در دولت اجرا پرستاری برای جانبازان در غرب ماساچوست منتشر شد این هفته. گزارش داغدار هیچ مدرکی وجود ندارد که مقامات بالا در هولیوک سربازان خانه سعی در پوشش بحران اما به این نتیجه رسیدند که خانه را رهبری تیم ساخته شده "قابل توجهی خطا" است که "به احتمال زیاد منجر به مرگ و میر در طول شیوع" و این که دولت بخش Veteran خدمات موفق به ارائه نظارت.

پس از شیوع این بیماری آغاز شد و در اواسط ماه مارس حداقل 76 جانبازان در 247-تخت خانه فوت کرده اند از COVID-19 در حالی که یکی دیگر از 80 جانبازان و 84 کارکنان قراردادی ویروس. این یکی از مرگبارترین نمونه هایی از coronavirus را ویران کرده است در دراز مدت مراقبت از امکانات را در طول این بیماری همه گیر.

ماساچوست رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر که به دستور این گزارش در اوایل ماه آوریل به نام يافته "هیچ چیز کوتاه از روده غم انگیز" و اصلاحات وعده داده شده.

گزارش شناسایی تعدادی از دراز مدت مسائل که منجر به بحران مزمن مشکلات نیروی انسانی به عنوان مثال — اما قرار گیرد بسیاری از سرزنش در خانه سرپرست بازنشسته دریایی به نام بنت والش و وزیر امور خارجه وزارت Veteran خدمات دیگر بازنشسته دریایی به نام فرانسیسکو یورنا.

بر اساس این گزارش والش نیست برای این کار واجد شرایط و ضعيف رهبری و مهارت های ارتباطی — یک کارمند توصیف خود را سبک مدیریت به عنوان مشخص "تلافی قلدری غیر ضروری تفسیر و آموزش به اندازه کافی."

تحت والش تماشای این خانه ساخته شده از چندین "کاملا گیج کننده" تصمیم گیری محققان نوشت. نگران کننده ترین مثال بود که این تصمیم در تاریخ 27 مارس به ترکیب دو طبقه از ساکنان یک حرکت که زخم مخلوط جانبازان بود که این ویروس با کسانی که نمی.

"تحکیم این دو واحد منجر به بیش از 40 جانبازان شلوغ به یک فضای طراحی شده برای نگه داشتن 25" این گزارش اعلام کرد. "این ازدحام مخالف بود از کنترل عفونت."

یکی از کارکنان شرکت کننده در این حرکت گفت که او احساس او "راه رفتن [سربازان] را به مرگ است."

سه روز بعد هنگامی که خبر شکست در مورد بحران در خانه والش قرار گرفت اداری پرداخت می شود را ترک کنند. او از کار اخراج شد این هفته. (والش وکیل می گوید مشتری خود را مخالف با او چگونه مشخص شد در این گزارش و در حال بررسی قانونی او گزینه.)

دولت نیز اخراج Veteran خدمات وزیر یورنا این هفته است. بر اساس این گزارش یورنا حال نگرانی های جدی در مورد والش قابلیت, اما موفق به ارائه نظارت کافی.

کارکنان از سربازان خانه و اعضای خانواده که از دست عزیزان می گویند که در حالی که این گزارش دشوار است به خواندن آنها رها محققان ارائه یک بی پرده و صادقانه تجزیه و تحلیل. خانواده ها خواسته اند تا فرماندار به افزایش نظارت و بودجه دولت در خانه و دیروز او برشمرد اصلاحات

ماساچوست' دادستان کل Maura هیلی, U. s. وزارت دادگستری و دولت بازرس کل نیز بررسی شیوع در خانه است. و در روز جمعه فدرال و نمایندگان مجلس خواستار رسیدگی به چلسی سربازان خانه دیگر دولتی خانه برای جانبازان در ماساچوست

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن