همه پرسی در روسیه عبور می کند اجازه می دهد پوتین به رئیس جمهور باقی می ماند تا 2036

بزرگنمایی این تصویر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نشان می دهد که گذرنامه خود را به یک عضو کمیسیون

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نشان می دهد که گذرنامه خود را به یک عضو کمیسیون مستقل انتخابات به عنوان او می رسد را به شرکت در رای گیری در یک مرکز رای دهی در مسکو در روز چهارشنبه. الکسی Druzhinin/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکسی Druzhinin/AP

رای دهندگان روسی اند به شدت حمایت همه پرسی در قانون اساسی تغییراتی که شامل ارائه اجازه می دهد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور — که در حال حاضر در خدمت برای برخی از دو دهه به ماندن در قدرت تا 2036.

با تقریبا همه آرا شمارش چوب خط حساب کردن برای رای گیری که صورت گرفته است بیش از یک هفته نشان داد که 78 درصد "بله" رای به کمیسیون مرکزی انتخابات. کمیسیون برآورد میزان مشارکت 65 درصد از رای دهندگان واجد شرایط.

مخالفان دولت را متهم به تقلب شد.

روسیه اساسی به حال مورد نیاز پوتین بعد از خود را در زمان شش سال منقضی می شود در سال 2024.

اصلاحات قانون اساسی برای همه پرسی رای تا به حال تصویب شده است سال پیش توسط پارلمان روسیه اما پوتین اصرار داشتند که آنها را مورد تایید رای دهندگان به تغییرات مشروعیت.

همه پرسی تا به حال شده است در اصل برنامه ریزی شده برای ماه آوریل 22, اما به تعویق افتاد به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر. روسیه در میان کشورهای سخت ترین ضربه ویروس.

در علاوه بر این به یک تنظیم مجدد ریاست جمهوری شرایط به او اجازه می دهد برای اجرای دو بار بیشتر رفراندوم شامل برخی از 200 دیگر اصلاحات از جمله تضمین حداقل حقوق بازنشستگی, ممنوعیت ازدواج همجنسگرایان و با تاکید بر مردم روسیه باور به خدا.

این همچنین شامل تغییرات طراحی شده برای تقویت این کشور در شورای دولتی و ارائه منع کنار رفتن از هر گونه خاک روسیه — حرکت با هدف تحکیم مسکو را نگه دارید در کریمه که تحت اوکراین کنترل تا زمانی که آن را ضمیمه روسیه در سال 2014.

پوتین شد عکس, رای گیری در آکادمی سلطنتی علوم, جایی که او به دست یک رای گیری توسط یک نظرسنجی کارگر چادری در ماسک و دستکش به عنوان یک آشکار احتیاط در برابر عفونت کروناویروس. پوتین خود را با پوشیدن هر دنده محافظ.

در ژانویه پوتین در دولت از جمله نخست وزیر و دیمیتری مدودف به طور ناگهانی استعفا داد و در یک حرکت با هدف کاستن از تغییر قانون اساسی.

پوتین که در حال حاضر 67 می تواند در خدمت خوبی به 80s.

رهبر روسیه قبلا sidestepped دو-مدت محدود با تبدیل شدن به نخست وزیر برای یک مدت مدودف در حالی که پا به ریاست جمهوری. حتی پس از, پوتین به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان حفظ نزدیکی کنترل کامل بیش ریاست جمهوری طی مختصر نبود از پست.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن