ق ممنوعیت The_Donald فروم از نزدیک به 800,000 تهمت طرفداران بیش از سوء استفاده از پست

بزرگنمایی این تصویر Reddit اعلام کرد روز دوشنبه که آن را ممنوع کرده است محبوب subreddit برای طرفدارا

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Reddit اعلام کرد روز دوشنبه که آن را ممنوع کرده است محبوب subreddit برای طرفداران تهمت به نام the_Donald. ق قبلا گرفته شده بود اقدام علیه فروم بیش از ارسال مطالب که نقض قوانین خود را. ق.com پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ق.com

Reddit اعلام کرد در روز دوشنبه آن است که بستن یک انجمن اختصاص داده شده به رئیس جمهور تهمت ترین طرفداران سرسخت و گفت آن را بارها و بارها نقض پلت فرم آنلاین قوانین در برابر آزار و اذیت بیان نفرت و محتوای دستکاری.

جامعه فروم شناخته شده به عنوان یک subreddit بود به نام The_Donald و تا به حال نزدیک به 800,000 کاربران است. رئیس جمهور تهمت خود را شناخته شده است برای به اشتراک گذاری الگوهای رفتاری است که ارسال شده به The_Donald و دیگر نقاط ق.

طولانی یک آهنربا برای تئوری های توطئه و تیز حملات به رئیس جمهور منتقدان The_Donald مواجه شده است و واکنش قبل از. ق اقدام بیش از محتوای تشویق خشونت و تهدید کرده بود برای جلوگیری از subreddit به طور کامل اگر مدیران — کسانی که داوطلب هستند — و نه خراب کردن سوء استفاده از مواد.

در حال حاضر مقامات در ق را تعیین کرده اند که این فروم که در آن جان سخت طرفداران تهمت جمع حاضر نمی تواند پلیس خود را.

"Reddit یک محل برای ایجاد جامعه و متعلق به حمله به حاشیه رانده شده و یا گروه های آسیب پذیر از مردم است. هر کس حق استفاده از ق رایگان از آزار و اذیت و قلدری و تهدید خشونت" این شرکت گفت: در محتوای قوانین آن پرده برداری کرد روز دوشنبه.

ق است که در ششم-محبوب ترین وب سایت در آمریکا اعلام کرد این حزب در The_Donald به عنوان بخشی از یک اجرای گسترده تر از آن نفرت گفتار سیاست. آن گفت: این ممنوعیت حدود 2000 ق جوامع از جمله در سمت چپ متمایل subreddit تجاري تله خانه بیش از قانون نقض شده است. ق گفت: اکثریت قریب به اتفاق subreddits آسیب دیده بودند در حال حاضر غیر فعال است.

ق تا به معرفی هشت قوانین اضافی برای محتوای آن از جمله اقدامات در نظر گرفته شده برای جلوگیری از آزار و اذیت و احترام به حریم خصوصی شخصی است.

نمونه هایی از این نوع محتوا ق را ممنوع عبارتند از "تمسخر افراد با معلولیت های جسمی" و "توصیف نژادی اقلیت به عنوان sub-انسان و پایین تر از نژادی اکثریت" این شرکت در بیانیه ای گفت.

"جوامع و کاربران که تحریک خشونت یا این که ترویج نفرت بر اساس هویت و یا آسیب پذیری ممنوع خواهد شد," Reddit گفت: در سیاست جدید دستورالعمل.

پس از Reddit بسته The_Donald آن مدیران سابق در زمان به توییتر به اشاره است که بسیاری از مغلوب ساختن پیشی جستن وفاداران در حال حاضر رها ق برای یک جایگزین سایت شناخته شده به عنوان theDonald.برنده شوید. در راستای محافظه کاران آن را به نظر می رسد و توابع مشابه به Reddit اما بدون قوانین در برابر گفتار نفرت و خشونت است.

"خوب Reddit انجام یک چیز امروز. مردم را برای رفتن وجود دارد برای اولین بار در ماه برای دیدن اگر ما واقعا ممنوع است. از جمله خود من!" یک مدیر سابق توییتی.

ق است که در آخرین شرکت رسانه های اجتماعی به اعلام محدودیت های جدید بر آنچه کاربران می توانند پست. این بخشی از طیف تغییر مکان از دست روش بلند آغوش آنلاین از سیستم عامل است که ادعا می شود خنثی در برابر هر آنچه کاربران منتشر می شود.

در حال حاضر ق و دیگر سایت های محبوب است که کمک به تعریف گفتمان سیاسی می رسم خطوط است که این شرکت ها می گویند نمی توان عبور در سخنرانی که به تسبیح و خشونت یا نفرت.

توییتر قرار داده شده است برچسب مغلوب ساختن پیشی جستن توییتهایی تلقی شامل واقعی تحریف و یا دیده می شود به عنوان تحریک به خشونت.

Facebook شده و تمایلی به گرفتن هر گونه اقدام از سوی رئیس جمهور پست به تازگی حذف تهمت محتوا. هفته گذشته آن را اعلام کرد و از آن خواهد شد با قرار دادن برچسب های هشدار دهنده بر روی مشکل پست و حذف خواهد شد محتوای که تحریک به خشونت و یا تلاش برای سرکوب رای گیری.

Facebook سیاست برگشت وارد به عنوان یک تعداد زیادی از عمده تبلیغ از جمله استارباکس, Ford Motor Co. و نوشابه-نوشابه پیوستن به تحریم از شبکه های اجتماعی به منظور جلب توجه به سخنرانی نفرت و اطلاعات غلط بر روی پلت فرم.

ضربه محکم و ناگهانی است که صاحب Snapchat گفته است که دیگر نمی خواهد به ترویج تهمت حساب پس از تعیین که نظر به رئیس جمهور نوشته ها دیده می شود می تواند به عنوان تشویق خشونت.

همچنین در دوشنبه Twitch را آمازون متعلق به سایت برای جریان بازی گفت: آن را به طور موقت به حالت تعلیق در مغلوب ساختن پیشی جستن حساب با توجه به کشش سخنگو.

این تصمیم پس از رئیس جمهور rebroadcasting در کانال Twitch یک 2015 کمپین سخنرانی که در آن او تحقیر مهاجران مکزیکی و سخنان رئیس جمهور در اخیر تولسا تجمع ارتباط اسپانیایی به جرم و جنایت.

"نفرت انگیز رفتار در نظر گرفته شده است تحمل صفر نقض گفت:" Twitch سخنگو.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن