بارندگی در مه تاریک و دلگیر به نظر می رسد. کالیفرنیا به عنوان یکی دیگر از خشکسالی?

ردیف هایی از جنوب کالیفرنیا از جمله مرکز شهر لس آنجلس می شود و به سمت یکی از خشک ترین ترکیب شروع می شود برای ی

توسط MINERALNEWS در 25 بهمن 1398

ردیف هایی از جنوب کالیفرنیا از جمله مرکز شهر لس آنجلس می شود و به سمت یکی از خشک ترین ترکیب شروع می شود برای یک سال ثبت شده اگر طلایی دولت نیست شروع به گرفتن برخی از باران و آب و هوا خدمات ملی گفت: پنج شنبه.

در حالی که آسمانی در ماه های نوامبر و دسامبر ارائه شده جامد شروع به زمستان در سراسر ایالت مداوم فشار ریج معلق در هوا بیش شرقی اقیانوس آرام نگه داشته است مرطوب آب و هوا در خلیج برای بسیاری از ماه ژانویه و اوایل ماه فوریه به گفته دیوید شیرین یک هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در اخنرد.

"آن بوده است موفق در انحراف همه طوفان اقیانوس آرام به شمال غربی اقیانوس آرام در نزدیکی سیاتل" شیرین گفت. "به طور کلی برای ژانویه و فوریه ما شده است بسیار پایین تر از حد نرمال از نظر بارندگي."

مرکز شهر لس آنجلس دریافت 0.32 اینچ از بارش باران در ماه ژانویه است. تا کنون در ماه فوریه است که به طور معمول مرطوب ماه از سال در این منطقه دریافت کرده است فقط اثری از آسمانی. به طور معمول در مرکز شهر لس آنجلس دریافت 6.92 اینچ از بارش باران در ماه های ژانویه و فوریه با توجه به آب و خدمات.

تبلیغات

مجموع بارش فصلی تا کنون در مرکز شهر نیز بیش از یک اینچ زیر نرمال در آینده فقط 7.28 اینچ داده ها نشان می دهد.

"در این زمان در این فصل سال گذشته در مرکز شهر لس آنجلس بود 13.29 اینچ از باران کامل شش اینچ بیشتر از ما در این سال" شیرین گفت. "این به شما می دهد یک کنتراست خوبی بین دو فصل است."

و آن را ندارد به نظر می رسد گرفتن وتر در هر زمان به زودی.

طولانی مدت مدل را نشان نمی دهد هر باران قابل توجه در جنوب کالیفرنیا برای حداقل دو هفته آینده و این امکان وجود دارد که بخش هایی از شمال بخش از دولت می تواند به طور کامل خشک برای بقیه فوریه هواشناسی می گویند.

تبلیغات

حدود 46 درصد از کشور از جمله سانتا باربارا و ونتورا شهرستان ها و خیلی از لس آنجلس در حال حاضر غیر طبیعی در شرایط خشک به دلیل عدم بارش در این سال است. حدود 9.5 درصد از دولت محور در سراسر San Joaquin Valley است که در حال حاضر در نظر گرفته می شود در شرایط خشکسالی متوسط با توجه به نقشه منتشر شده توسط ایالات متحده خشکسالی مانیتور در روز پنج شنبه.

عدم بارش باران نیز عوارض خود را گرفته در سیرا نوادا, برف, یک منبع کلیدی از دولت تامین آب است. در روز پنج شنبه برف در سطح ایالت اندازه گیری 59 درصد از میانگین زمان از سال است.

برف فصل به طور معمول آغاز می شود در ماه دسامبر به پایان می رسد و در اولین روز از زمانی که برف به طور معمول در بالاترین. چقدر برف می افتد در طول این دوره بسیار مهم است به کالیفرنیا سالانه آب چشم انداز و تماشای از نزدیک توسط دولت مدیران آب.

این برف را فراهم می کند در حدود 30% سالانه تامین آب شیرین برای دولت است. آن بهار و تابستان رواناب خوراک رودخانه ها و مخازن و بخشی از آن توزیع شده است به سازمان آب برای مزرعه آبیاری محوطه سازی شهری و نوشیدن لوازم.

خبر خوب این مقامات می گویند که دولت مخازن از جمله Folsom دریاچه و شستا دریاچه در نزدیکی و یا در بالای خود را به طور متوسط برای این زمان از سال در بخشی به جامد بارش باران در زمستان سال گذشته.

با وجود این بدون زرق و برق در زمستان آب و هوای کارشناسان می گویند که خیلی زود به بگویید که آیا دولت انتظارات عظیم و خشکسالی مداوم. در طول تاریخ در کالیفرنیا آن دو سال طول می کشد به طور قابل توجهی کمتر از نرمال بارندگی برای ایجاد خشکسالی گفت: Daniel Swain یک آب و هوا دانشمند با UCLA و مرکز ملی تحقیقات جوی.

"احتمال این است که این زمستان به پایان خواهد رسید که خشک" نوکر گفت. "اگر ما یکی دیگر از خشک زمستان ما خواهد بود معنیدار خشکسالی اما ما نمی خواهد کاملا وجود دارد این سال است."

در سال گذشته خشکسالی نظارت بر نقشه نشان داد مناطق مبتلا به خشکسالی طولانی مدت برای اولین بار پس از سال 2011 است. آخرین خشکسالی که اعلام شد بیش از در سال 2017 منجر به محدودیت در هوای آزاد آبیاری و دیگر کاربران در مناطق شهری و منجر به کاهش در تحویل آب برای کشاورزی استفاده می کند. میلیون ها درخت در سراسر کالیفرنیا نیز درگذشت و در طول خشکسالی که منجر به ویرانگر آتش سوزی.

تبلیغات

لایحه Patzert یک آب و هوا و کارشناس سابق climatologist با Jet Propulsion Laboratory, معتقد کالیفرنیا واقعا هرگز به طور کامل آمده از آخرین خشکسالی است.

"من فکر می کنم از خشکسالی در دراز مدت نه سال به سال. خشکسالی تمایل به آنها تمایل به بزرگ و آنها موم و افول," Patzert گفت. "نکته دیگر این است که آنها شما احمق. شما فکر می کنید شما و آنها شما کشش پشت در است."

حتی اگر دولت نیست و به دنبال پایین بشکه آشکار خشکسالی خشک زمستان می کند را به عواقب دیگر از جمله افزایش آتش سوزی خطرات به عنوان دولت جنگل ها خشک شدن.

و اگر کالیفرنیای جنوبی دریافت پشت سر هم از باران در مارس و آوریل این شرایط ممکن است خیلی دیر به نگه داشتن چمن از درمان زودتر از حالت عادی است. اواخر باران همچنین اجازه می دهد فصلی و چمن و قلم مو به رشد با سرعت بیشتری فراهم کردن سوخت بیشتر به آتش wildland.

یک گزارش از ملی بین آتش مرکز منتشر شد در اوایل این ماه پیش بینی آتش سوزی بزرگ بالقوه برای صعود به بالاتر از سطح نرمال برای جنوب کالیفرنیا با توجه به شروع زودرس فصل بهار grassfire فصل است.

"بدترین ترکیب برای آتش سوزی نسبتا خشک زمستان به دنبال پشت سر هم از شرایط مرطوب اواخر زمستان و بهار" نوکر گفت. "اضافی رشد چمن و واقعا خشک جنگل می تواند یک ترکیب بد."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب