'راکون سگ سرگردان بر روی پایگاه ارتش در سوریه و کمک به مرکز سرباز

بزرگنمایی این تصویر مولانا در حال حاضر در قرنطینه در عراق و تحت مراقبت از توله سگ نجات ماموریت او را

توسط MINERALNEWS در 22 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

مولانا در حال حاضر در قرنطینه در عراق و تحت مراقبت از توله سگ نجات ماموریت او را سالم به ملاقات خانواده خوانده در فورت بلیس, Texas. حسن نیت ارائه میدهد از توله سگ نجات ماموریت پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از توله سگ نجات ماموریت

در اخیر یک صبح آفتابی در یک کنترل از راه دور ایالات متحده پایگاه در شمال شرق سوریه مولوی است خرناس اطراف. او دارای خز سفید و سیاه نشانه گذاری بر روی چهره او. در اینجا برخی از تماس او را "راکون سگ."

"مولانا برای اولین بار شروع به نشان دادن تا در اوایل ژانویه می گوید:" 1st سرهنگ شلبی Koontz. "او واقعا لاغر, سفت در گل و لای."

حتی اگر سگ نبود نگاه قشنگ 25 ساله Koontz بلافاصله برای او.

"شما می توانید بگویید که او می خواست به اطراف مردم" Koontz می گوید. "او بسیار اهل تفریح و بازی." Koontz می گوید مولانا را یک گروه از سربازان رفتن برای اجرا و از او می خواهم فکر می کنم من می خواهم برای آمدن بیش از حد." مولانا نیز به دنبال سربازان زمانی که آنها آماده برای رفتن بر گشت.

سربازان احساسی خوب بودن آزمایش می تواند در هنگام اعزام به منطقه جنگ — به خصوص اگر آن را اولین تجربه خود را.

نام مولانا است که بازی کردن یکی از شهرهای نزدیک به این. Koontz می گوید که در آغاز سگ کنجکاو بود هر چند کمی حفظ — راه آزار سگ رفتار می کنند.

حیوانات ناپسند در آمریکا پایگاه های نظامی. آنها می توانند بیماری یا علت مشکلات امنیتی به خصوص خود پارس. اما Koontz بالاتر یو پی اس به او چراغ سبز به حفظ مولانا. او شروع به تغذیه او هر روز صبح بعد از یک شب شیفت به عنوان یک آتش پشتیبانی افسر.

"او نوع وتر با من زده است که او را فقط به این شایان ستایش سگ شیرین در منطقه جنگ" Koontz می گوید. "و او را سرد و مرطوب و تنهایی."

Koontz اختصاص داده شده است به 21st پیاده نظام لشکر مستقر در آلاسکا است. او استقرار در سوریه به پایان می رسد در ماه مه هر چند زمان coronavirus همه گیر ممکن است تاخیر در بازگشت به خانه. او آن را احساس خواهد بود بی رحمانه به مولانا استفاده می شود برای بودن در کنار مردم تنها به رها کردن او را دوباره.

"فقط برای آینده واحد در آمده و نوع ضربه او را. من نمی خواهم به فکر می روم او را در اینجا" Koontz می گوید.

او به سرعت رو به کار پیدا کردن مولانا همیشه خانه است.

"در ابتدا من ارسال شده یک عکس در Facebook فقط درخواست اگر کسی علاقه مند خواهد بود در اتخاذ یک سگ از یک جنگ منطقه" Koontz می گوید.

او هشدار داد که آن را نمی خواهد بود آسان مراقبت از مولانا.

"سگ نیاز به مقدار زیادی از آموزش" Koontz نوشت.

به او تعجب بسیاری از مردم رسیده که مایل به مولانا.

"پاسخ قاطع بود," Koontz می گوید. ستوان می گوید او احساس یک مسئولیت بزرگ برای پیدا کردن یک محبت خانه مولانا. "من نمی خواهم او را برای پایان دادن به در یک پناهگاه," او اضافه شده است.

بعد Koontz راه اندازی یک GoFundMe کمپین برای پوشش داروها و واکسن ها و هزینه های حمل و نقل و مطرح $3,500. سربازان در پایگاه های تن به تن و او نیز کمک مالی از توله سگ نجات ماموریت یک سازمان در بغداد است که در می یابد خانه ها در ایالات متحده برای سگ از مناطق جنگی.

بزرگنمایی این تصویر

1st سرهنگ شلبی Koontz و مولانا پس از دیدار با او را یک شبه تغییر به پایان می رسد. آنها برای نشستن در ابتدا جلسه بعدی به سگ خانه که سربازان ساخته شده برای مولانا در پایه. Marisa Peñaloza/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Marisa Peñaloza/NPR

"اوه سلام صبح به خیر, مولوی," Koontz کوس او به عنوان plops به خراش گوش سگ و شکم.

ریزه اندام با راست تیره-قهوه ای کشیده به مستی Koontz می گوید مولانا به ارمغان می آورد بیش از مصاحبت به سربازان. او به یاد ستوان خود را نجات سگ به خانه Nokoni.

"او یک نقش فوق العاده ای در احساسی خوب بودن و روحیه مردم در اینجا" Koontz می گوید و اضافه کرد که مولانا فقط باعث می شود هر کس لبخند.

کاپیتان Max — که خواست NPR تنها به استفاده از نام او به دلایل امنیتی — می گوید که بسیاری از سربازان نمی خواهد اعتراف چقدر سگ امور به آنها. "همه آنها عشق مولانا پایین" کاپیتان می گوید.

او می افزاید که ارتش معمول می توانید به سربازان.

"این نوع از دریای کمو لباس و قهوهای مایل به زرد, وسایل نقلیه و بتن و سنگ و گل و این فقط احساس نمی کند خانه" مکس از پایه. "مولانا فقط نوع مانند خانه احساس می کند."

مولانا کمک کرده است Koontz مرکز روز خود را.

"او قطعا نوع داده من احساس هدف در یک عاطفی حس در اینجا" ستوان می گوید.

مولانا در حال حاضر در 30 روز قرنطینه در عراق است. یک بار او را سالم تلقی او انتظار برای پرواز به آمریکا برای پیوستن به او را خوانده خانواده در فورت بلیس, تگزاس, اگر چه زمان coronavirus محدودیت های مسافرتی ممکن است تاخیر ورود خود را.

"روز او باعث می شود آن را به ایالات متحده آن را برای رفتن به proudest بعد از استقرار" Koontz می گوید.

هنگامی که مردم در بازگشت به خانه بپرسید Koontz در مورد استقرار او می گوید: "من قصد ندارم بگویم" آه من این بسیاری از گشت های' یا 'من در این مکان و این کار را انجام دادیم.' آن را برای رفتن به " من نجات یک سگ است.' "



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب