کبک راه اندازی 'عظیم' تست عملیات در مونترال اما نتواند هدف

مونترال—کبک اعلام کرد که "عظیم" تست استراتژی جمعه برای مونترال مرکز کانادا COVID-19 همه گیر اما مقامات اذعان ک

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399

مونترال—کبک اعلام کرد که "عظیم" تست استراتژی جمعه برای مونترال مرکز کانادا COVID-19 همه گیر اما مقامات اذعان کرد که آنها از دست رفته خود را تست اهداف و هنوز نمی به اندازه کافی کارکنان به سرعت در حال ردیابی تماس از موارد مثبت.

مونترال ثبت کرده است 18,435 موارد COVID-19 و 1,727 مرگ و میر ساخت آن تا کنون سخت ترین ضربه بخش از کشور است. و گذشته از شیوع بیماری های ویروسی در دراز مدت مراقبت از خانه و چندین بخش دیگر از این بیشتر مونترال منطقه شاهد پایدار جامعه انتقال است.

مقامات بهداشت عمومی می گویند استراتژی خود را شامل "عظیم" افزایش تست در بخش هایی از شهر که در آن COVID-19 انتقال فعال تر است. مونترال بهداشت عمومی مدیر Mylene Drouin گفت: دو اتوبوس های شهر شده است مجهز به تلفن همراه تست واحد برای رسیدن به افرادی که نمی توانید به درمانگاه ها و جوامع مهاجر "که در آن زبان یک مانع است.

دکتر Horacio اررودا, Quebec مدیر بهداشت عمومی قبلا گفته او انتظار می رود استان به اداره 14,000 آزمون در هر روز تا پایان هفته, اما اذعان استان تنها قادر به اداره حدود 10 ، 000.

"با تلاش های که ما در حال قرار دادن در محل با این تست رویکرد ما فکر می کنم ما قادر خواهد بود به اداره 14,000 آزمون در روز در روزهای آینده گفت: از مونترال.

اما گذشته از این مشکلات در تست سرعت در حال افزایش ظرفیت اررودا گفت: او را شنیدن از تیم او بر روی زمین است که مردم را زیر نیست تا با مقامات بهداشت عمومی پس از تست مثبت است.

"هر دو آنها گزارش علائم خود را و یا آنها نیست ماندن جدا شده" اررودا گفت. "این وضعیت بسیار مشکل است و آن را به طور جدی صدمه زدن به کار ما بهداشت عمومی تیم که در حال کار در روز و شب برای جلوگیری از گسترش این ویروس است."

علاوه بر عدم پاسخگویی خود را تست اهداف کبک نیز فاقد کارکنان به سرعت در حال بررسی افرادی که تست مثبت و برای ردیابی کسانی که آنها ممکن است در تماس با.

Drouin گفت دفتر او حدود 200 نفر که می توانید انجام حدود 500 تحقیقات در روز در عرض 24 ساعت از بیماران آزمایش مثبت برای COVID-19 اما بیشتر کارکنان مورد نیاز است.

"توسط تست بیشتر ما برای افزایش ظرفیت ما در چند هفته آینده," او گفت: "به همین دلیل ما در حال استخدام افراد برای بررسی بیشتر موارد."

او گفت که او در حال حاضر چهار تیم تحقیقاتی مشغول به کار در دو شیفت و دیگر نیاز به 50 تا 100 نفر در طول چند هفته آینده. Drouin اضافه شده دفتر او است "دیجیتالی شدن" بخشی از تحقیقی روند اما نمی دهد جزئیات.

کبک مقامات بهداشتی گزارش 94 جدید مرگ و میر در سراسر استان مربوط به COVID-19 روز جمعه آوردن استانی شمارش به 2,725. این استان همچنین اعلام کرد 912 موارد جدید آوردن تعداد افراد آلوده به 36,150.

تعدادی از بستری شدن در بیمارستان بود نه به 1,827 و تعداد افراد تحت درمان در بخش مراقبت های ویژه کاهش یافته بود 17 به 207.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن