روانپزشک: امریکا 'بسیار کیفری زندانهای ایجاد بیماری های روانی بدتر

بزرگنمایی این تصویر نروژ هلدن زندان یک مدل برای راه های مختلف به رویکرد حبس روانپزشک می گوید کریستین

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

نروژ هلدن زندان یک مدل برای راه های مختلف به رویکرد حبس روانپزشک می گوید کریستین Montross. "زندگی در محله های اصل مانند یک جدید و تمیز youth hostel," او می گوید. Heiko Junge/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Heiko Junge/خبرگزاری گتی ایماژ

روانپزشک کریستین Montross سال ها صرف درمان افراد مبتلا جدی بیماری های روانی — گاهی اوقات در بیمارستان بار دیگر در زندان و یا زندان.

"بیماران که من از دیدن من در بیمارستان بودند غیر قابل تشخیص بسیاری از موارد از مردان و زنان بود که من ارزیابی در زندان" Montross می گوید. "اما این محیط بودند بنابراین به طور قابل توجهی متفاوت است. یکی [است] شارژ با ... تلاش برای کمک و درمان و دیگر [است] واقعا طراحی شده برای کنترل و مجازات."

Montross است 2015 گوگنهایم همکار و استادیار روانپزشکی و رفتار انسان در دانشگاه براون دانشکده پزشکی. در کتاب جدید او در حال انتظار برای یک اکو: جنون از آمریکا حبس او می نویسد که در آمریکا مردم با جدی بیماری های روانی به مراتب بیشتر احتمال دارد به زندانی از آنها به درمان در یک بیمارستان روانی — با وجود این واقعیت است که حبس اغلب باعث می شود بیمار روانی مردم بدتر است.

"افرادی که بیمار روانی برای شروع با آنها در شرایطی است که درمانی و حمایتی در همه است که بسیار تنبیهی" او می گوید. "این غیر واقعی را برای ما به تصور کنید که مردم می توانند از ظهور آن شرایط روانی سالم و دست نخورده."

Montross طرفداران برای بازاندیشی در ایالات متحده رویکرد به بیماری های روانی و حبس. در حالی که تحقیق در کتاب خود او مورد مطالعه قرار نروژ سیستم زندان که بر کاهش تکرار جرم سال با درمان رفتارهایی که منجر به دستگیری.

"که تغییر اساسی در فلسفه بود واقعا جذاب به من" Montross می گوید. "[در آمریکا] سیستم خراب است اما ما لازم نیست که چرخ را دوباره اختراع به منظور رفع آن. مکان وجود دارد که می تواند به ما نشان می دهد یک نقشه راه برای چگونگی رسیدن به نتایج مورد نظر ما و بدون ما شروع از ابتدا."


نکات برجسته مصاحبه

بر آنچه پلیس تماس بگیرید "مهربان بازداشت" از افراد بیمار روانی

افسران پلیس گاهی اوقات در تلاش برای ارائه به افراد بیمار روانی با درمان باید گفت همه چیز به من گفت: "ما می دانیم که اگر ما آنها را به زندان آنها را حداقل سه hots و یک تخت.' آنها را به حداقل خود روانپزشکی داروها." و بنابراین مصرف آنها را به زندان احساس می کند مانند یک عمل محبت.

بنابراین این ایده از یک "مهربان بازداشت" من عمیقا از آنجا که ما هرگز چیزی شبیه به آن برای کسی که مطمئن شوید که کسی خود را دریافت کرد برای درمان دیابت است. ما هرگز دستگیری کسی را به مطمئن شوید که آنها دریافت درمان برای سرطان است. ما فقط انجام است که در این وضعیت بیمار روانی که به من به نظر می رسد مانند یک تقلید مسخره امیز.

چگونه حبس باعث می شود افراد مبتلا به بیماری های روانی بدتر

"Waiting for an Echo," by Christine Montross
بزرگنمایی این تصویر
Penguin Random House

هنگامی که شما در سیستم زندان انتظارات بسیار روشن است. شما با توجه به مجموعه ای از قوانین شما به معنای پیروی از این قوانین است. اگر شما به دنبال قوانین وجود دارد عواقب و پیامدهای نتیجه در بیشتر عذاب کنترل بیشتر است. هنگامی که یک فرد با بیماری های روانی وارد این سیستم وجود اختالف بین ساده سیستم و توانایی خود را مطابق با آن سیستم است. بنابراین اگر کسی فکر نمی واضح است که اگر آنها احساس بسیار پارانوئید, آنها در حال رفتن اعتماد به قوانین که گفته بودن به آنها و یا افرادی که در حال بیان آن قوانین است. ...

زمانی که بیمار روانی افراد قادر به پیروی از دستورالعمل ها و انتظارات که گذاشته برای آنها در زندان و در نتیجه بیشتر و بیشتر از مجازات است. بنابراین یکی از چیزهایی که ما می بینیم اغلب این است که به عنوان مجازات تشدید the end-of-the-line مجازات سلول انفرادی. بنابراین اگر مردم اجرا گرفتار قوانین در زندان به اندازه کافی بار آنها را می توان به سلول انفرادی — که نتیجه فاجعه آمیز برای افراد مبتلا به بیماری روانی است.

در یک نفرت انگیز و dehumanizing زندان وعده غذایی شناخته شده به عنوان "nutraloaf"

Nutraloaf یک روش تغذیه برای عدم وجود یک کلمه بهتر است در بسیاری از تادیبی امکانات در سراسر کشور ما است. آن می رود توسط بسیاری از نام های مختلف اما در اصل این یک مورد مواد غذایی است که عرضه شده به مردم در زندان — اغلب به عنوان مجازات اغلب در عرصه سلول انفرادی. تغذیه و نیازهای تغذیه ای فرد که ظاهرا ملاقات کرد اما به ملاقات با سنگ زنی برای نمونه های باقی مانده از چند زندان, وعده های غذایی پس از آن زمین تا [باقی] قرار داده و به یک قرص نان تابه پخته شده و سپس ورقه را به تکه های. و یا گاهی اوقات وجود خواهد داشت یک لیست کامل از مواد تشکیل دهنده ... مانند لوبیا و جو مارگارین مکانیکی جدا شده مرغ — مواد تشکیل دهنده که تیک تیک کردن یک چک لیست از نیازهای تغذیه ای اما پس از آن در ترکیب و آماده شده در یک راه است که کاملا نفرت انگیز زمانی که شما می شنوید که مردم در توصیف تجربه خوردن آن.

آن در نظر گرفته شده بود و نفرت انگیز است. و بنابراین به این دلیل است که من در مورد آن نوشت بود واقعا به اصرار که من خیلی در کشور ما [حبس] شیوه های است که مردم را رنج می برند. من فکر می کنم nutraloaf برای من فقط یک مثال از اینکه چگونه آشکار قصد ما این است که ما می گویند که ما زندانی کردن مردم برای بازسازی آنها و یا به امن نگه داشتن جوامع ما و در عین حال مهمترین چیزی که من دیدم بارها و بارها این است که چقدر ما می خواهیم مردم را به رنج می برند هنگامی که آنها برگزار می شود را در داخل زندان ها و زندان ها.

چگونه نروژ خود را تغییر سیستم زندان

در 1980s و '90s نروژ تا به حال یک سیستم زندان که نگاه بسیار شبیه به سیستم زندان های ما. آنها تا به حال بسیار کمی از خشونت در زندان ها و زندان ها. آنها تا به حال بالا تکرار جنایت. ... دولت به وضعیت نگاه و اذعان کرد که این کار خوبی نیست که آنها با داشتن این نتایج که آنها مورد نظر است. ... و به طوری که آنها در یک زمان بسیار سخت در زندان به سیستم وصله پینه کردن آن برای دیدن ثانیهow نتایج خود را می تواند بهبود بخشد و چگونه از ایمنی سیستم می تواند بهبود بخشد. ... آنها assigned یک گروه کاری در سیستم عدالت در نگاه به تغییرات است که می تواند ساخته شده است. و یکی از اصول اصلی که بیرون آمد که گروه کاری برای جلوگیری از دیدار سخت با سختی و شروع به ملاقات با نرم. و آنچه که من آموخته است که آنها به معنای این بود که اگر شما را به یک موضع سخت مجازات نسبت به مردم زمانی که آنها وارد سیستم حقوقی شما نمی دریافت نتایج است که شما تمایل. ...

به طوری که آنها تصمیم به انجام یک ارزیابی نیازهای هر کس که آمد به زندان بلافاصله زمانی که آنها وارد برای دیدن "آیا شما ثانیهave یک ماده با استفاده از مشکل ؟ پس ما با استفاده از زمان است که شما زندانی به شما سلامت روان درمان برای اعتیاد به خود. آیا شما نیاز به کار آموزش ؟ آیا شما نیاز به آموزش و پرورش ؟ آیا شما نیاز به زبان کمک ؟ آیا شما نیاز به کلاس مدیریت خشم یا پدر و مادر در کلاس ؟ چه علل ریشه ای از رفتارهای که شما دستگیر شده است که ما می توانید سعی کنید به آدرس طوری که ما می خواهیم با استفاده از این زمان در زندان سازنده به طوری که هنگامی که شما را ترک زندان شما نمی آمده است." و این که تغییر اساسی در فلسفه بود واقعا جذاب به من.

در بازدید از هلدن زندان در نروژ و شوکه از آنچه او را دیدم

[آن] به طور کامل در تضاد به هر زندان من تا به حال دیده بود. من برداشت تا در ایستگاه قطار توسط سرپرست رانده شده بر روی این پارک مانند زمینه وقتی در یک محیط زیبا. و سرپرست به من توضیح داد که هنگامی که معماران در طراحی این مرکز در هلدن زندان که آن را واقعا مهم است برای آنها را به زندان احساس به عنوان اگر آن را مجموعه ای در طبیعت است. و وجود سابقه تاریخی برای این کار حتی در کشور خود ما — تیمارستان و بیمارستان ها در روزهای قدیم. آن را دیده بود واقعا مهم است که مردم به حال و هوای تازه و آب تازه و یک نمایش زیبا. که درک بود حتی در آن زمان بود و ترمیمی. اما بود که بسیار اجرا عمدا در طراحی هلدن زندان است. ...

اینها مردانی که مرتکب شده اند بسیار جدی قرار دارد — هیچ متفاوت از مردان که برگزار شد در زندان امنیت بالا در امریکا است. زندگی چهارم اساسا نگاه جدید و تمیز خوابگاه جوانان و یا spartan خوابگاه. هر انسان دارای اتاق خود را با یک درب آن بسته می شود. او دارای یک تخت با لباس های رنگارنگ روتختی و او خود را به حمام. وجود دارد یک تلویزیون بر روی دیوار ... و درب آن بسته می شود چرا که بخشی از نروژی فلسفه است که هر کس حق دارد برای حفظ حریم خصوصی خود را. و این چیزی است که شما از دست دادن زمانی که شما زندانی هستند.

پس از آن وجود دارد یک زندگی جمعی منطقه ای که به نظر می رسد مثل یک اتاق نشیمن خواهد بود در یک خوابگاه و یک آشپزخانه. و یکی از چیزهایی که بسیار برای من تعجب آور بود و من فکر می کنم تعجب آور است به همه بازدید کنندگان آمده است که از امریکا به هلدن زندان است که وجود دارد یک چاقو مغناطیسی نوار بر روی دیوار آشپزخانه با تمام شیوه ای از پخت و پز چاقو. وجود دارد یک تخته دارت [و] یک نقره کشو.

به عنوان کسی که آموزش دیده به دنبال خطر من از دیدن همه این پیاده سازی است که می تواند مورد استفاده برای یک نفر به دیگری صدمه دیده است. اما این افراد با استفاده از چاقو به طبخ وعده های غذایی خود را و آنها با استفاده از دارت برای سرگرم کردن خود در شب قبل از همه آنها رفتن به اتاق خود را برای خواب و آنها با استفاده از نقره به خوردن وعده های غذایی خود را. این سطح از مسئولیت شخصی است بسیار بیشتر است و منعکس شده در محیط زیست است. این واقعا قابل توجه است.

سام Briger و Thea Chaloner تولید و ویرایش فایل صوتی این مصاحبه. بریجت Bentz مالی Seavy-Nesper و دبورا فرانکلین اقتباس آن برای وب است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب