تظاهرات و همه گیر جرقه رکورد فروش تفنگ

بزرگنمایی این تصویر "بیشتر از آن است که جدید است صاحبان اسلحه می گوید:" مایکل هفته (سمت چپ) و یک تفن

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

"بیشتر از آن است که جدید است صاحبان اسلحه می گوید:" مایکل هفته (سمت چپ) و یک تفنگ صاحب فروشگاه در گینسویل, Ga. با یک برآورد آمریکایی ها را خریداری و نزدیک به 3 میلیون اسلحه بیشتر از حد نرمال از مارس. Kellie هفته پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kellie هفته

مندی Collins زندگی در کوه کوچک, S. C., با شوهر و سه بچه. 38 ساله هرگز متعلق به یک تفنگ قبل از. او شوهر ندارد یکی است یا نه. اما پس از همه گیر ضربه او صرف $450 در یک قدرتمند handgun.

"با همه کاغذ توالت رفته و همه چیز مردم فقط شروع به اقدام دیوانه," او می گوید. "من حدس می زنم ترس از ناشناخته ها و اجازه دادن به زندانیان در خارج از زندان و من فقط ... تصمیم گرفتم من می خواستم به جلو بروید و فقط خرید یک."

برخی از ایالت ها منتشر کرده اند زندانیان برای صفحه اصلی بازداشت که در نزدیکی پایان جملات خود را که مسن تر هستند و یا کسانی که تلقی خطرناک نیست.

"بعد از دیدن همه شورش و عدم دستگیری" کالینز می گوید که بیش از حد او را خوشحال او می خواهم خرید تفنگ. "من خیلی خوشحالم که من انجام داد."

ترس بیش از همه گیر و اعتراضات در حال رانندگی میلیون ها نفر از آمریکایی ها به خرید اسلحه در یک رکورد سرعت. و تقریبا نیمی از آنها به نظر می رسد برای اولین بار صاحبان اسلحه.

دیوید Chipman سابق نماینده ویژه با اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره که در حال حاضر با Giffords یک تفنگ پیشگیری از خشونت ، ایالات متحده آمار ماهانه رکورد فروش تفنگ در ماه مارس پس از شیوع ویروس او می گوید.

"شما می توانید دوباره در 25 ماه مه زمانی که جورج فلوید به قتل رسید و پس از آن قانونی اعتراضات و غارت و شورش است که به دنبال به عنوان به خوبی, دوباره, دیدم عظیم سنبله در فروش تفنگ," او می گوید.

Chipman می گوید که به طول انجامید تمام راه را از طریق ژوئن.

در حال بارگذاری...

در حال بارگذاری...

دولت نمی کند آهنگ فروش سلاح گرم اما آن را پیگیری چک های پس زمینه که نیاز به خرید اسلحه از مجوز نمایندگی مجاز و فروش. برای اسلحه در ژوئن کسانی که نزدیک به سه برابر بیشتر از سال قبل.

فیلیپ لوین است که یک اقتصاددان و استاد دانشگاه در کالج ولزلی که فقط co-نوشت: یک گزارش به دنبال تفنگ مجوز داده ها و جستجوهای گوگل. "جستجوی عبارت 'خرید تفنگ' واقعا خوب شاخص از فروش تفنگ," او می گوید.

Levine تخمین می زند که تا کنون حدود 3 میلیون اسلحه بیشتر از حد نرمال فروخته شده اند پس از همه گیر آغاز شده است.

او همچنین در نگاه دیگر جستجوهای گوگل است که شامل نژادپرستانه زبان. و در تجزیه و تحلیل تنش های نژادی در حال رانندگی حداقل برخی از افزایش در فروش.

تفنگ صنعت اختلافات است.

"من می خواهم رد این فرض استوار است که افرادی که در حال خرید سلاح گرم در حال انجام این کار به دلیل آنها نژادپرستانه می گوید:" لارنس, کین, مشاوره عمومی برای National Shooting Sports Foundation, تفنگ صنعت تجارت ،

او می گوید مردم در حال خرید اسلحه از آنجا که تمام ناامنی و ناآرامی است و آنها را نگران ایمنی خود را.

معمولا در هنگام فروش تفنگ سنبله آن را به دلیل یک رویداد مانند یک تیراندازی مدرسه دیده می شود به قوانین کنترل اسلحه بیشتر احتمال دارد. و آن را به علاقه مندان به اسلحه و افرادی که در حال حاضر خود اسلحه که در حال بیرون رفتن و خرید بیشتر.

اما چیزی متفاوت است که اتفاق می افتد در حال حاضر. "ما بررسی کرده ایم خرده فروشان که به ما بگویید که حدود 40 درصد از مشتریان خود را اول وقت خریداران" کین می گوید.

Michael هفته صاحب گرجستان تفنگ فروشگاه در گینسویل می گوید: از آنچه که او را به دیدن"بیشتر از آن است که جدید صاحبان اسلحه." او می گوید که انجام کسب و کار بسیار با افرادی که در حال حاضر خود را با اسلحه. و او می گوید خود را به مشتریان جدید هستند و مردم از همه نژادها متفاوت و سطح درآمد.

"ما دیدن تنوع گسترده ای از مردم به درب" او می گوید. "آن را در سراسر هیئت مدیره."

کوین کامینز اجرا می شود که استفاده از سلاح گرم آموزش و پرورش و آموزش در سنت لوئیس می گوید: او از دیدن همه نوع مردم نشان را به کلاس.

بیمارستان, پرستار اخیر مشتری. "او تا به حال فقط به تازگی خریداری یک اسلحه گرم و نمی دانم که چگونه به بار اسلحه گرم نمی دانم هر چیزی در مورد آن به مرگ می ترسم از آن" کامینز می گوید.

میلیون ها نفر از مردم به طور ناگهانی با داشتن یک اسلحه برای اولین بار است Chipman سابق ATF عامل نگران است که بسیاری نمی دریافت آموزش مناسب. او می گوید قبلی خوشه در فروش تفنگ منجر به بیشتر اتفاقی و میر از جمله کودکان.

و او می گوید: مردم نباید brandishing و تکان دادن اسلحه در اطراف مانند او می بیند در YouTube فیلم ها آزاد. او می گوید که می تواند به تحریک خشونت است. "من آموخته بود که شما نمی کشیدن تفنگ خود را مگر اینکه شما قصد استفاده از آن است."

حتی اگر کامینز اجرا می شود یک سلاح گرم او را به مردم می گوید که قبل از گرفتن اسلحه آنها باید دریافت کنید می توانید از فلفل ژل. که شبیه به اسپری فلفل, اما آن را نمی خواهد را در صورت خود را. کامینز نیز یک ستوان در اداره پلیس محلی.

او می گوید: "95 درصد از مواقع مردم در حال رفتن به برخورد با جرم و جنایت, حکم نیست و استفاده از اسلحه گرم." بنابراین کامینز می گوید: برای محافظت از خودتان فلفل ژل تقریبا همیشه "یک مقدار ابزار بهتر از یک اسلحه گرم."

هنوز هم این گروه صنعتی می گوید 2020 است در مسیر بزرگترین سال تا کنون برای فروش تفنگ در آمریکا است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب