معترضان بازگشت به سنت لوئیس منطقه ای که در آن زن و شوهر جلب اسلحه

ST. LOUIS - چند صد نفر از معترضان ساخته شده, صلح آمیز, بازگشت سفر جمعه به سنت لوئیس عمارت متعلق به یک زن و شوه

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399

ST. LOUIS - چند صد نفر از معترضان ساخته شده, صلح آمیز, بازگشت سفر جمعه به سنت لوئیس عمارت متعلق به یک زن و شوهر که مسلح به دفاع از خانه خود را در اوایل تظاهرات آنها را به دست آورده هر دو تمسخر و پشتیبانی.

تظاهرات و راهپیمایی در امتداد مشغول عمومی بلوار به نام Kingshighway که قطع با Portland Place, خصوصی, خیابان است که این سایت از رنسانس ساختمان-خانه های سبک از علامت McCloskey, 61 و 63 ساله همسر پاتریشیا.

شعار معترضان در روز جمعه متوقف شد و در دروازه فقط در خارج از McCloskeys' خانه برای حدود 15 دقیقه است. دروازه است که می بندد خصوصی خیابانی به افراد غیر مقیم و فوق العاده موانع فلزی مسدود ورود به پورتلند محل که در آن معترضان به حال راه می رفت پیش از آن در هفته را در راه خود را به شهردار خانه در این نزدیکی هست.

داخل دروازه بیش از یک دوجین مردان در لباس ساده راه می رفت زمین و peered از طبقه دوم بالکن, زن و شوهر در خانه است. یکی از معترضان به طور خلاصه straddled یک دروازه آهن به عنوان اگر او از رفتن به پرش بیش نیست. هیچ کس انداخت هیچ چیز و هیچ کس در پشت دروازه پرخاشگری نشان داد. یک مرد در McCloskeys' بالکن کف همراه با شعار معترضان.

به نژادی متنوع جمعیت در روز جمعه انجام شده نشانه های مطلب "سیاه و سفید زندگی می کند ماده" "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" و "نه عدالت بدون صلح" و شعار شعارهای از جمله "زمانی که سیاه و سفید زندگی می کند تحت حمله چه کنیم ؟ ایستاده تا مبارزه" و "این چیزی است که دموکراسی به نظر می رسد."

از آن خواهد شد اگر McCloskeys خانه شد.

راهپیمایان سپس در سمت چپ و راه می رفت همراه مشغول بلوار صف با آپارتمان آپارتمان مجلل و بیمارستان ها به ایالتی 64. پلیس بسته شده بود که جاده به ترافیک در هر دو جهت و اجازه می دهد معترضان به راهپیمایی بر روی بزرگراه جایی که آنها نشسته برای چند دقیقه به افتخار جورج فلوید بود که دستبند و درگذشت مارس 25 بعد از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را در Floyd گردن برای نزدیک به هشت دقیقه است.

آخرین تجمع سازمان یافته توسط گروه انتظار ما این است که در میان چندین تظاهرات در سنت لوئیس در هفته پس از جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس بازگشایی دیرینه نگرانی در مورد رفتار پلیس از مردم در منطقه است.

این McCloskeys در حال وکلای صدمه شخصی است که ناگهان مشهور شد یکشنبه گذشته. به عنوان یک برآورد 500 تظاهرکنندگان راهپیمایی خود را در نزدیکی خانه این زن و شوهر شنیده صدای هیاهو و دیدم یک گروه بزرگی از مردم شکستن دروازه آهن مشخص شده با: "هیچ خاطی خصوصی" و "خیابان" نشانه های, با توجه به گزارش پلیس.

تصویری ارسال آنلاین و بازدید توسط میلیون ها نفر نشان داد علامت McCloskey دارای حق اعمال یک-barrelled تفنگ و پاتریشیا McCloskey تکان دادن یک تفنگ دستی. هیچ عکس از کار اخراج شدند. که همان تصویری را نشان داد و معترضان راه رفتن را از طریق دروازه و معلوم بود که از آن آسیب دیده بود.

به عنوان روز رفت عکس, حادثه تکامل به الگوهای رفتاری در هر دو طرف بحث تفنگ — برخی از حمایت از McCloskeys به عنوان نمونه از مردم در حفاظت از اموال خود را, برخی از سرگرم کننده از آنها برای کشیدن اسلحه در طی چه بسیاری به عنوان در غیر این صورت تظاهرات مسالمت آمیز.

وکیل برای زن و شوهر, آلبرت واتکینز گفت: آنها دیرین حقوق مدنی طرفداران و پشتیبانی از پیام های سیاه زندگی مهم جنبش است. او گفت: آنها را برداشت اسلحه های خود را هنگامی که دو یا سه معترضان — که سفید به شدت در معرض تهدید و شوهر و اموال خود را که از همسایگان خود.

اعتراض سازمان داریل خاکستری گفت: "ما عصبانی ؟ لعنت حق ما عصبانی هستید. اما ما مسالمت آمیز است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

تظاهرکنندگان روز یکشنبه به سادگی عبور توسط McCloskeys خانه در راه به خانه شهردار Lyda Krewson یک دموکرات است. او خود جلب کرد خشم در ژوئن 26, زمانی که او به عنوان خوانده شده با صدای بلند نام و آدرس تعدادی از ساکنان که نامه نوشت و خواستار defunding نیروی پلیس است. این گروه شعار, "استعفا Lyda! نگاهی پلیس با شما!" Krewson خانه چند بلوک از McCloskeys' خانه.

نامه ای منتشر شد شنبه با بیش از سه ده از همسایگان این زوج را محکوم کرد "رفتار هر کسی که با استفاده از تهدید خشونت به خصوص از طریق brandishing از سلاح گرم برای اخلال در تظاهرات مسالمت آمیز آن است که آیا در این محله و یا در هر نقطه در ایالات متحده است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب