معترضان با تغذیه coronavirus اقامت-صفحه اصلی سفارشات تجمع در مرکز شهر سن دیگو

یک ماه به یک ایالت اقامت-صفحه اصلی سفارش است که طرح میتوانست زندگی روزانه به عنوان ما آن را می دانم معترضان را

توسط MINERALNEWS در 31 فروردین 1399

یک ماه به یک ایالت اقامت-صفحه اصلی سفارش است که طرح میتوانست زندگی روزانه به عنوان ما آن را می دانم معترضان را به خیابان های مرکز شهر شنبه و خواستار آن شدند که کالیفرنیا بازگشایی شده است.

"من فکر می کنم در [این] مردم نقطه تا به حال به اندازه کافی و آنها می خواهند به بازگشت به کار دوباره گفت:" بازنشسته پوینت لوما ساکن Darla کلارک با اشاره به بسیاری از دوستان خود را از دست داده اند شغل خود را. "این است که قطعا که درمان در حال رفتن به بدتر از بیماری است."

این تجمع که آینه چندین نفر دیگر در صحنه سراسر کشور در هفته گذشته را نادیده گرفته و تماس های مکرر از کارشناسان بهداشت و درمان محلی و مقامات دولتی برای حفظ این محدودیت در محل به صورت بالقوه چند هفته دیگر برای کمک به کاهش سرعت گسترش coronavirus.

"آزادی تجمع" درو حداقل 200 نفر — بسیاری از آمریکایی پرچم و پوستر و تهمت 2020 کلاه. بیشتر نمی شد با پوشیدن ماسک یا تمرین های اجتماعی فاصله. تعداد نامعلومی از اضافی معترضان تصمیم به ماندن در وسایل نقلیه خود را و سوار توسط بوق و تکان دادن پرچم ایالات متحده از خود ویندوز.

تبلیغات

معترضان خواستار آن شدند که کسب و کار و مدارس و کلیساها پارک ها و سواحل بود بازگشایی شد. بسیاری بیان شده است که coronavirus بود "آنفولانزا" و با اشاره به کم بودن تعداد موارد مثبت در منطقه و دولت است.

روز شنبه در این شهرستان گزارش شده که تعداد زیادی از مردم محلی برای تست مثبت برای coronavirus افزایش یافته بود به 2,213 موارد است.

تعدادی از بستری شدن در بیمارستان در 537 مردم اینچ و نزدیک به یک چهارم از مردم محلی که آزمایش مثبت برای ویروس.

تعداد ساکنان محلی به تسلیم شدن به این ویروس رشد 58 ساله با مجموع مرگ و میر رسیدن به 71. که حساب برای حدود 3 درصد از محلی موارد است.

تبلیغات

کالیفرنیا مقامات بهداشت عمومی شنبه نیز منتشر شد نام 261 پرستاری ماهر امکانات با حداقل یک عفونت کروناویروس موردیک لیست که شامل 11 سایت در شهرستان سان Diego.

محلی که بيشترين تعداد موارد بيماران هر دو در ال کاجون: کشور هیلز پس از حاد با 19 بيمار و برادلی دادگاه با 12. سایت های مختلف گزارش شده اما هیچ یک از بیماران حداقل یکی از کارگران بهداشت و درمان تا به حال قرارداد این ویروس.

سن دیگو در اعتراض به اتفاق یک روز پس از رئیس جمهور تهمت توییتی "آزاد" در اشاره به سه ایالت دیگر با فرمانداران دموکرات.

این رویداد میزبان نائومی اسرائیل تشویق تظاهر کنندگان در Facebook پست به صدای جیر جیر در رئیس جمهور که "ذکر شده شب گذشته که ما حق را به مسالمت آمیز جمع آوری و اعتراض به فرمانداران دستور!"

تبلیغات

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه که تظاهرات بودند تعجب آور نیست و او تصور وجود دارد بیشتر خواهد بود.

"من فقط می خواهم برای تشویق مردم, زمانی که شما تمرین خود را رایگان سخنرانی — که من نمی آغوش من جشن — فقط انجام این کار با خیال راحت" Newsom گفت. "این ویروس می داند که هیچ ایدئولوژی سیاسی."

پنج سن دیگو افسران پلیس ایستاده بود به تماشای بیش از دو ساعت در اعتراض به نگه داشتن فاصله خود را در سراسر خیابان.

سخنگوی پلیس سرهنگ شاون Takeuchi گفت: ماموران بودند و نه به دنبال به استناد معترضان.

تبلیغات

"ما در حال ایجاد توازن میان نیاز به اجرا و استناد مردم برای نه اجتماعی فاصله با خشم و نا امیدی است که مردم باید برای قرنطینه ماه گذشته" Takeuchi گفت.

او گفت: افسران نگه داشتن یک محتاط چشم در جمعیت به مطمئن شوید که هیچ جرایم مانند خرابکاری مرتکب شدند.

"ما در حال رفتن به اجازه می دهد مردم را به اعتراض و دریچه امیدی," Takeuchi گفت. "ما امیدواریم که این جمعیت توان به سرعت به طوری که ما می تواند به جلوگیری از گسترش بیشتر این ویروس در جامعه است."

موضع متفاوت بود از یک بخش کلانتر در زمان یک هفته پیش هنگامی که سه مهاجر طرفداران که شرکت در یک تجمع در خارج از Otay مسا بازداشتگاه شد ذکر شده برای استفاده غیر قانونی از یک شاخ نقض اقامت-صفحه اصلی نظم و رانندگی بدون بیمه. 15 دقیقه تجمع در اعتراض به درمان افراد آلوده به ویروس coronavirus داخل مرکز.

تبلیغات

اما زمانی که همان مهاجر دفاع برگزار شد از یک اتومبیل رالی در مرکز شهر سن دیگو در مارس 31, San Diego پلیس نمی استناد به هر کسی.

برای پاسخ به خواسته اعتراض county سخنگوی مایکل کارگر گفت که منظور این است که در محل برای محافظت از سلامت عمومی است.

"ما امیدواریم مردم با رعایت نظم" او نوشت: در یک ایمیل. "کل سفارش. که شامل اجتماعی فاصله. هر گونه تخلف از اجتماعی فاصله را افزایش می دهد خطر برای سلامت عمومی است."

در روز شنبه شرکت کنندگان ایستاده بود در خوشه های بزرگ در چهار گوشه برادوی و خیابان دولت و همچنین ميانه ، کودکان دست تکان داد کمی پرچم آمریکا در کنار پدر و مادر خود را و انجام برخی از پوستر کوچک.

تبلیغات

معترضان برگزار شد نشانه هایی است که خواندن "COVID-19 کمتر از یک تهدید از کنترل دولت" "آزادی امریکا" و "انزوا سالم است و ظلم و ستم." نیز وجود دارد, نشانه های ابراز بی اعتمادی در رسانه ها.

اخیر ملی و محلی نظرسنجی نشان داد که اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها نشان داد پشتیبانی برای اقامت در خانه سفارشات. یک نظرسنجی از 1,990 رای دهندگان انجام شده توسط سیاسی/صبح مشورت نشان داد که 81% پشتیبانی مداوم اجتماعی فاصله زمانی که مورد نیاز است. تنها 10% پشتیبانی ending اجتماعی فاصله برای تحریک اقتصاد.

یک نظرسنجی از 2000 لس آنجلس ساکنان منتشر شده در هفته گذشته توسط Loyola Marymount University یافت که 95 ٪ از پاسخ دهندگان در حمایت از مقامات تصمیم به پیاده سازی یک stay-در-خانه-سفارش.

هفتاد و شش درصد از ساکنان که به عنوان محافظه کار بازدید از این ویروس به عنوان یک تهدید واقعی در مقایسه با 91% در میان کسانی که شناسایی به عنوان لیبرال ها با توجه به نظرسنجی.

تبلیغات

شهرستان و مقامات دولتی شده اند ساکت به سرعت بازگشایی فضاهای عمومی با اشاره به نیاز برای بیشتر لوازم پزشکی و بهتر تست قابلیت های اول. مقامات بهداشت عمومی نیز در انتظار نشانه های روشن است که بیماری را به اوج خود رسید.

الا کنراد تجاری املاک و مستغلات صاحب گفت که او تا به حال به اندازه کافی از دولت stay-در-خانه سفارش. کنراد گفت: او هنوز هم به پرداخت وام مسکن در خواص و در عین حال بسیاری از مستاجران قادر به پرداخت اجاره.

"من قصد دارم به از دست دادن یک سوم از درآمد من در این سال" کنراد گفت. "همه چیز فقط تانک."

لوپز-Villafana و فیگورا نوشتن برای San Diego Union-Tribune. نویسنده کارکنان جنیفر ون گرو کمک به این داستان.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب