اعتراض در مقابل آفریقای 1st COVID-19 واکسن آزمایش نشان می دهد ترس

ژوهانسبورگ - معترضان در برابر آفریقای اول COVID-19 آزمایش واکسن سوخته چهره خود را با ماسک جمعه به عنوان کارشنا

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399

ژوهانسبورگ - معترضان در برابر آفریقای اول COVID-19 آزمایش واکسن سوخته چهره خود را با ماسک جمعه به عنوان کارشناسان توجه داشته باشید یک نگرانی در سطح مقاومت و اطلاعات غلط در سراسر تست در این قاره.

ضد واکسن احساسات در آفریقا است "بدترین من تا کنون دیده ام" مدیر عامل GAVI واکسن داد, Seth برکلی گفت: یک اتحادیه آفریقا واکسن کنفرانس هفته گذشته است.

"به طور کلی مردم در آفریقا می دانید بیماری و می خواهید برای محافظت از هر یک از دیگر," او گفت:. "در این مورد, شایعه آسیاب چشمگیر بوده است."

محاکمه آغاز شد که هفته گذشته در ژوهانسبورگ بخشی از یک در حال حاضر در جریان است در بریتانیا از واکسن تهیه شده در دانشگاه آکسفورد. برخی از 2000 داوطلب در آفریقای جنوبی هستند ،

این مهم است که واکسن آزمایش می شود در آفریقا به ببینید که چگونه آنها انجام در زمینه محلی استاد vaccinology Shabir Madhi رهبر جدید COVID-19 آزمایش واکسن در آفریقای جنوبی گفت: خبرنگاران و دیگران در یک وبینار یکشنبه.

اما گروه کوچکی از تظاهرکنندگان که جمع پنج شنبه در دانشگاه Witwatersrand که در آن آزمایشی است که بر اساس منعکس طولانی مدت ترس در میان برخی در آفریقا بیش از تست مواد مخدر در افرادی که نمی درک خطرات.

"مردم انتخاب شده به عنوان داوطلب برای واکسیناسیون آنها نگاه به عنوان اگر آنها از خانواده های فقیر نه به اندازه کافی برای درک" اعتراض سازمان Phapano Phasha آسوشیتدپرس گفت پیش از این رویداد. "ما معتقدیم آنها دستکاری آسیب پذیر است."

فعال و مفسر سیاسی به ارمغان آورد تا کثیرالانتشار اظهارات در اوایل سال جاری توسط یک محقق فرانسوی ژان-پل میرا که گفت: ""اگر من می تواند تحریک آمیز نباید ما را از انجام این مطالعه در آفریقا که در آن وجود ندارد ماسک هیچ درمان هیچ احیا؟" او در مقایسه با آن به برخی از ایدز مطالعات: "در روسپی ما سعی می کنیم چیزهایی که چون ما می دانیم که آنها به شدت در معرض و که آنها را از خود محافظت کنند."

"روایت ما این است که قاره ما است آزادسازی زمین" Phasha گفت. اول اطمینان حاصل شود این واکسن در جای دیگر قبل از آوردن آن به آفریقا و او اضافه شده است.

فرانسه محقق بعد از عذرخواهی برای نظرات خود را اما آنها همچنان به گردش در رسانه های اجتماعی در میان کسانی که مخالف واکسن تست در آفریقا در ضمن خشم در میان آفریقایی مقامات بهداشتی و دیگران سریع بود.

اتیوپی مدیر سازمان بهداشت جهانی Tedros Adhanom Ghebreyesus به نام نظرات "نژادپرستانه" و "خماری از یک ذهنیت استعماری." سر از آفریقا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری جان Nkengasong به نام این اظهارات را "بسیار نفرت انگیز" و "مهربان."

"آفریقا CDC را به ادامه کار بسیار نزدیک با سازمان بهداشت جهانی به اطمینان حاصل شود که تنها اخلاقی و علمی صدا بالینی برای واکسن و درمان انجام خواهد شد در آفریقا با استفاده از دقیقا همان استانداردها و اصول به عنوان کسانی که شاغل در نقاط دیگر جهان" Nkengasong در بیانیه ای گفت. "این اصول هدایت خواهد شد با احترام به شأن و آفریقایی به احسان و غیر maleficence و عدالت است."

Madhi استاد مسئول آفریقای جنوبی آزمایش واکسن گفت: داوطلبان داده شد یک توضیح در مورد محاکمه و خطرات احتمالی و پس از آن تا به حال به نمره 80% در یک پرسشنامه برای شرکت.

اما چرا که نه هدف مرفه تر بخش هایی از آفریقای جنوبی جامعه ؟ Phasha پرسید.

"من اعتقاد دارم که در علم" او گفت:. "و من بر این باورند که علم توانسته است به حل بسیاری از مشکلات جامعه با آن مواجه هستند. من در برابر واکسن های من در برابر احتکار."

همکار معترضان خواند و رقصید با آگهی ها گفت: "ما نمی خوکچه هندی" و "هیچ امن واکسن."

"اگر شما می خواهید برای تست در مناطق که به آنها تماس بگیرید کانون جهان" نشان دهنده شان Goss گفت.

آفریقا دیده می شود مشکل تست و درمان است. برخی از خانواده ها در نیجریه برنده پرداخت در یک مبارزه قانونی با Pfizer پس از چندین کودکان در اثر مننژیت در یک کارآزمایی بالینی برای آنتی بیوتیک خوراکی در سال 1996. و در اوایل سال جاری آفریقای جنوبی کمیسیون برابری جنسیتی گفت: ده ها تن از زنان HIV مثبت شده بود مجبور یا وادار به عقیم سازی پس از زایمان در بیمارستان های دولتی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

روشن نیست که اول آفریقای COVID-19 واکسن آزمایشی آغاز خواهد شد نمایش نتایج: اما نگران Madhi گفت: محلی افزایش موارد تایید شده می تواند به معنای دیدن آنها ماه زودتر از انتظار می رود.

آفریقای جنوبی در حال حاضر دارای بیش از 151,000 تایید coronavirus موارد بیشتر در قاره آفریقا. آفریقا به طور کلی بیش از 400,000 موارد است.

به عنوان همه گیر میدارد تا سرعت در آفریقا بهداشت مقامات خواسته است که هر گونه واکسن توزیع عادلانه در سراسر جهان است. یک چهارم از تمام واکسن برای بیماری های دیگر استفاده می شود در آفریقا و در عین حال این قاره کوچک ظرفیت تولید با قرار دادن آن 1.3 میلیارد نفر در معرض خطر بودن در نزدیکی پایان خط برای هر COVID-19 واکسن.

جهانی جدید با توجه به نژادی و بی عدالتی ایجاد یک کلید زمان عمل سر از نیجریه مرکز کنترل بیماری گفت: AU واکسن کنفرانس هفته گذشته است.

"اگر ما این کار استفاده کنید لحظه ای که برای بهتر یا بدتر ما سیاسی توجه مردم ما حسرت آن را" Chikwe Ihekweazu گفت.

آفریقا باید نقش مهمی در واکسن جدید محاکمه معاونت از دانشگاه کیپ تاون Mamokgethi Phakeng و صندلی در آفریقای جنوبی شورای علمی و تحقیقات صنعتی, Blackmagic Majozi نوشت: در این ماه در ساندی تایمز روزنامه.

آنها هم آورده فرانسه محقق نظرات و آنها انتقاد کرد و خواستار "آفریقایی-تنها" رویکرد به پیدا کردن یک واکسن گفت: در کنار این قاره و حتی بیشتر از مرحله جهانی.

"این امر می تواند غم انگیز اگر آفریقا تصمیم به شرکت در تمام سطوح در آزمایش های بالینی از یک Covid-19 واکسن و یا هر گونه درمان پزشکی است که می تواند صرفه جویی در زندگی" گفتند.

___

AP روزنامه نگار Oheneba Ntshangase در ژوهانسبورگ کمک کرده است.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن